Strona 76 z 182 PierwszyPierwszy ... 26666768697071727374757677787980818283848586126176 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 751 do 760 z 1819

Temat: Alfa Giulia w 2014?

  1. #751
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Model 156 odniósł duży sukces i postawił markę na nogi. Przez 9 lat wyprodukowano ponad 680 tysięcy sztuk. Dla porównania przez 6 lat istnienia 159, wyprodukowano około 250 tysięcy egzemplarzy. Wniosek? 156 sprzedawała się niemal dwukrotnie lepiej od 159.
    ale to jest oczywiste, dlaczego. 159 była wieksza i droższa. Tuż po zejsciu ze sceny modelu 156, zszedl też model 166. Tymczasem 159 trafiła w srodek, miedzy modelami. Za droga i za duza dla "malych", za mala i za tania dla "dużych (w uproszczeniu).
    Do tego doszły fatalne silniki z Opla, z idiotycznym jak dla tego auta silnikiem MPI oraz słabymi dieslami. Akurat, pechowo, były to lata współpracy z GM.

    Inna sprawa, ze Alfa nigdy nie byla projektowana ani budowana jako auta masowe, co mają sprzedawać miliony sztuk. Ze 159 jest jeszcze problem bagaznika (auto jest wymiarowo duże, ale zarówno bagaznik jak i próg załadunkowy wykluczają kupowania go jako auto rodzinne).

    A więc ani auto rodzinne (sportwagon może ale na siłę: w kategorii pragmatyzmu przegrywa ze wszystkimi rywalami z większą "paką". Ani też auto sportowo-rozrywkowe, dla sredniego portfela, bo za duze i za drogie.

    Niewątpliwie, atutem 159 był ogromny skok jakosci wykonania. Dzis w zasadzie wszystkie media, w tym niemieckie, chwalą to auto, za trwałość, wykonanie, cmokają nadal nad "dizajnem". Gdyby to auto było lżejsze (płyta podłogowa z Opla za ciężka!), tańsze (ceny porównywalne ze 156), i nie miała tych debilnych "silniczków" od GM, to sprzedaż byłaby na poziomie podobnym do 156.
    Auta z silnikami TBI wyprzedano jako pierwsze...od zatrzymania produkcji praktycznie niemal natychmiast opustoszały magazyny z tą odmianą modelu.

    Co z tego, skoro firma praktycznie od końca 2009 roku, całkowicie zaniechała reklamy tego modelu?

    Niesamowite jest też to, że jak nadszedł czas liftingu, poprawiono jakies duperele, ale .... w tym aucie w zasadzie zaden lifting nie był potrzebny!

    Jeden z najpiekniejszych sedanów, jakie kiedykolwiek zbudowano. Szkoda, ze nie przemyślano pewnych rzeczy we Fiacie. Ale to akurat żadna nowina.....Wizki tych nowych modeli z bajek Sergio wskazują, ze czas pociesznych muminów dobiega konca: Orazio Satia ma wygląd jeszcze bardziej agresywny, niż 159....
    Ostatnio edytowane przez KRS ; 16-01-2013 o 00:49
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  2. #752
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Ludvigus
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Trzebownisko, Rzeszów, PL
    Auto
    Giulia 2.0TB, 147 1.6 TS
    Postów
    764

    Domyślnie

    KRS, ochłoń trochę. Marchionne zdradził w Detroit, że obecnie ma na tapecie temat nowe Maserati Quattroporte luxury sedan, a zaraz po tym bierze na tapetę temat Alfy Romeo odnośnie powrotu marki na rynek US&A. Widać chce powrócić z mocnym akcentem, bo stwierdził, że póki co marka AR nie jest gotowa na powrót, musi być szeroka paleta modeli i silników gotowych do oferowania, a to obecnie nie jest jeszcze gotowe.

    Ciekawy cytat (powielający trochę notkę z alfanews):
    The rebirth of Alfa Romeo in the U.S.? That’s “a one-shot deal” that will require far more focus — and a newer car than the current 4C. It will take a while, he said, to develop a distinctive product with a real Italian heritage. “I can’t come up with a schlub product. With all due respect to my American friends…it needs to be a wop engine.” Again, the focus will be on Maserati, which will have a new Jeep-based SUV rolling out in 2014. “The real issue is that we need to be ready with Alfa. We’re not ready.”

    Podoba mi się to stwierdzenie it needs to be a wop engine. Silnik musi być włoski i basta!

    wop z slangu ang. oznacza włoski

    #1: http://www.freep.com/article/2013011...ready-for-U-S-
    #2: http://www.autonews.com/apps/pbcs.dl...s-a-wop-engine
    #3: http://forums.nasioc.com/forums//sho...php?p=38917912 <- polecam tą dyskusję


    Pozdr.,

  3. #753
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Sorry, ale jeśli Serdżio JESZCZE NIE JEST GOTOWY (a jest CEO od 2004), to kiedy będzie w końcu gotowy?!
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #754
    Anka Cyganka
    Gość

    Domyślnie

    No jesli serżjo musi najpierw załatwić sprawe quatroporte a dopiero wtedy może sie brać za kolejną rzecz to naprawde z niego CEO jak z mysiej pipy reisetasche
    No bo przecież nie da sie robić kilku projektów równolegle , tym bardzie że w dwóch różnych markach , prawda ?

  5. #755
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ludvigus Zobacz post
    KRS, ochłoń trochę. Marchionne zdradził w Detroit, że obecnie ma na tapecie temat nowe Maserati Quattroporte luxury sedan, a zaraz po tym bierze na tapetę temat Alfy Romeo odnośnie powrotu marki na rynek US&A. Widać chce powrócić z mocnym akcentem,


    Pozdr.,
    Ludwigus, Ty ochłon i to nie troszkę Przypomnę, ze powrót AR do USA jest wałkowany od paru lat, a Gulia miała być tam nawet produkowana i to zdaje się, w pierwszej wersji wydarzeń, już w tym roku.
    Zrozum jedno: rynek jest ciasny, jak mysia norka. A Alfa Romeo prawie nie produkuje samochodów. Inne firmy tłuką niezliczone ilości wersji. Myslisz, ze swiat czeka z napięciem, az pojawią się nowe produkty AR? Fanatycy czekają, owszem ale to nie oni zapewnią opłacalność produkcji...

    Dopisz sobie jeszcze po stronie wydatków, gigantyczne kwoty, jakie pójdą w promocję, kilkakrotnie większe kwoty, niż chodzą w przypadku marek i modeli obecnych na rynku. Bo jak jestes na rynku, to jestes widoczny.

    A jak ciebie nie ma, musisz udowodnić ludziom, że istniejesz.
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  6. #756
    MarekK
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Model 156 odniósł duży sukces i postawił markę na nogi. Przez 9 lat wyprodukowano ponad 680 tysięcy sztuk. Dla porównania przez 6 lat istnienia 159, wyprodukowano około 250 tysięcy egzemplarzy. Wniosek? 156 sprzedawała się niemal dwukrotnie lepiej od 159.
    Czyli rocznie schodziło jakieś 75 tyś madelu 156. Czy ta liczba napewno oznacza hit rynkowy? Ile z tego zostało jeszcze we Włoszech?

  7. #757
    Użytkownik Ogier Avatar cousteau79
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    AR159 SW 1.9JTDm (blu marina :)
    Postów
    189

    Domyślnie

    nadal tylko jakies ogolnie ktore juz n-ty raz wszyscy slysza/czytaja ... niech w koncu zobacze jezdzacy zamaskowany protyp ...

  8. #758
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Tak i strata miliardów euro zainwestowanych w projekt, który nie jest konkurencyjny i się nie sprzedaje, patrz Alfa 159. Rzeczywiście, świetny interes
    To, ze projekt ktory mial taki potencjal zmarnowano, utopiono i z shut dałnowano to tylko 'zasluga' Fiata, braku dlugofalowej strategii / wizji dla marki AR oraz zmieniajacych sie w locie koncepcji, powiazaniach z polityka, o cieciach wydatkow na R&D nie mowie, bo jak to uwala a juz prawie tak jest to nie bedzie silnikow Vx by Fiat tylko beda musieli je kupowac na zewnatrz (ja bym nie narzekal jakby np kupowali od BMW... A bedzie tak jak zwykle czyli silniki od Chryslera.
    Silniki z Ferrari, jeszcze za chwile Serżio powie, ze drzwi w Giuli beda od Lambo
    Teraz oczywscie, zeby odwrocic uwage trzeba a nawet powinno sie wieszac psy na tym co bylo wczesniej, na poprzednikach.
    Oni chociaz cos robili w temacie, a to widac chocby po liczbie dostepnych modeli, a ze robili nie do konca trafnie ? Jednego jak pisal KRS odmowic im nie mozna, skoku jakosciowego.
    W przypadku 159 mogli wyciagnac wnioski, zrobic lifting jak 3ba, rozruszac sprzedaz.
    Po co wsadzali Tbi i odchudzali zeby za chwile po cichu zwinac produkcje...To sie kupy nie trzyma.
    Teksty ze teraz beda pracowac 10 lat zeby nie powtorzyc wczesniejszych bledow jakos do mnie nie przemawiaja.
    Za 10 lat AR moze byc made in Germany.

    Marekk: jasne ze pamietam krolika 3ba zrobic repete

    Cytat Napisał Anka Cyganka Zobacz post
    No jesli serżjo musi najpierw załatwić sprawe quatroporte a dopiero wtedy może sie brać za kolejną rzecz to naprawde z niego CEO jak z mysiej pipy reisetasche
    No bo przecież nie da sie robić kilku projektów równolegle , tym bardzie że w dwóch różnych markach , prawda ?
    Anka Serżio robi wszystko sam i sam o wszystkim decyduje, wiec nie moze robic dwoch rzeczy na raz przeciez - proste
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 16-01-2013 o 19:33

  9. #759
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Podoba mi sie koncepcja w pelni wloskiego auta, nie podoba mi sie to odwlekanie w czasie.

    Mysle, ze Marchionne chce najpierw zbadac rynek amerykanski i jego reakcje na prawdziwe wloskie auto wprowadzajac nowe Maserati. Po jego przyjeciu bedzie wiedzial, czy jest sens uderzac z AR w wersji 100% wloskiej, czy moze jednak cos zmienic, czy w ogole dac sobie spokoj. Dlatego nie chcial na raz wprowadzac obu marek, tym bardziej, ze dla Alfy jest to tak jak pisze jednorazowa proba i albo sie powiedzie, albo marka padnie, wiec nie moze tego spartaczyc.
    Druga sprawa to mysle, ze zawsze lepiej zaczynac od wprowadzania ekskluzywnych modeli i potem dopiero tansze, niz odwrotnie. Nie kazdego bedzie stac na Maserati, ale jak zamarzy sobie o 100% wloskim aucie to bedzie mial nadal wybor w postaci Alfy.

    Pozdro,
    Bartas

  10. #760
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    marchione pierdo... jak polscy politycy. 159 była do bani bo robiła ją "poprzednia" ekpia. Nasz giulia to będzie super zobaczycie. Tylko jeszcze nie wiemy kiedy będzie i czy bedzie ,ale będzie napewno lepsza niż 159 poprzedniej ekipy

Podobne wątki

  1. [Giulia] Alfa Giulia- 2015
    Utworzone przez KRS w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 15655
    Ostatni post / autor: 18-11-2019, 20:00
  2. Alfa Giulia Sprint
    Utworzone przez Dymo w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 26-06-2012, 23:51
  3. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  4. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory