Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: 1.8 TS nie wkręcą się na obroty na zimnym silniku

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 TS
    Postów
    12

    Domyślnie 1.8 TS nie wkręcą się na obroty na zimnym silniku

    Witam.Mam problem z moja Alfą 156. Gdy silnik jest zimny to od 1000-2000 tys obr/min nie chce się wkręcać.Cały czas przerywa i ciężko jest w ogóle ujechać. Powyżej 2000 tys już normalnie chodzi. Gdy przełączy się na gaz jest wszystko ok. Tydzień temu wymieniłem sondę lambda na nową, ale to nic nie pomogło. Co może być przyczyną ?

  2. #2
    michall293
    Gość

    Domyślnie

    Heh mam podobny problem tylko u mnie jeszcze chodzi na 3 gary jak jest zimny

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 TS
    Postów
    12

    Domyślnie

    U mnie normalnie na 4 chodzi Macie jakieś pomysły co może być tego przyczyną ?

  4. #4
    michall293
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał borys_cup Zobacz post
    U mnie normalnie na 4 chodzi Macie jakieś pomysły co może być tego przyczyną ?
    Pewnie odpowiedzi będą takie : Przepływomierz,świece,kable WN
    Ostatnio edytowane przez michall293 ; 17-01-2013 o 17:22

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Cytat Napisał borys_cup Zobacz post
    Gdy silnik jest zimny to od 1000-2000 tys obr/min nie chce się wkręcać.Cały czas przerywa i ciężko jest w ogóle ujechać. Powyżej 2000 tys już normalnie chodzi. Gdy przełączy się na gaz jest wszystko ok.
    Walczę z podobnym przypadkiem tylko mój pacjent to 2.0 CF3 i do 2500 kuleje przerywa i nie chce jechać po przekroczeniu tych obrotów wszystko ustaje i silnik pracuje prawidłowo. Poprzedni mechanik wymienił wariator rozrząd i świece co wydawało mi sie bez sensu bo nawet w kompa nie patrzyli. Oczywiście te wymiany nie przyniosły żadnego efektu tylko wyczyściły portwel właściciela samochodu. Mi komputerek pokazał wypadające zapłony, zły skład mieszanki i wiele innych a wszystkiemu winna okazała się instalacja LPG. Po wykasowaniu błędów czyszczeniu przepustnicy i zrobieniu adaptacji autko jeździło elegancko dwa dni do czasu włączenia instalacji, momentalnie wszystkie bolączki wróciły. Może w twoim przypadku też instalacja zrobiła krecią robotę i rozjechały się mapy, bez konputera ciężko coś powiedzić. Pasowało by podpiąć i sprawdzić w ECU co go boli. Podaj jakie masz błędy może one naprowadzą na rozwiązanie zagadki.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    Cytat Napisał michall293 Zobacz post
    Pewnie odpowiedzi będą takie : Przepływomierz,świece,kable WN
    a to kolege zaskocze czytałem kiedys podobny temat i powodem był rozczelniony kolektorssący

  7. #7
    michall293
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał szkodnik Zobacz post
    a to kolege zaskocze czytałem kiedys podobny temat i powodem był rozczelniony kolektorssący
    Oczywiście może być i taka przyczyna.Mam alfę od nie dawna więc na razie chwytam podstawowe informacje ja dziś wymieniłem czujnik temperatury,bo jak był zimny to się nie wkręcał dobrze na obroty i przerywał teraz jest wszystko ok mam nadzieję,że na dłuższy czas.Życzę autorowi tematu,aby uporał się z tym problemem

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    Cytat Napisał michall293 Zobacz post
    Oczywiście może być i taka przyczyna.Mam alfę od nie dawna więc na razie chwytam podstawowe informacje ja dziś wymieniłem czujnik temperatury,bo jak był zimny to się nie wkręcał dobrze na obroty i przerywał teraz jest wszystko ok mam nadzieję,że na dłuższy czas.Życzę autorowi tematu,aby uporał się z tym problemem
    czujnik temperatury?to ssani niedziałało albo kopcił?jak kopci to tez nieraz jak czujnik temperat padnietya temperature na zegarku jak ci pokazywało?

  9. #9
    michall293
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał szkodnik Zobacz post
    czujnik temperatury?to ssani niedziałało albo kopcił?jak kopci to tez nieraz jak czujnik temperat padnietya temperature na zegarku jak ci pokazywało?
    Na zimnym silniku nie mogłem przekroczyć ponad 2 tys.obrotów,bo po ich przekroczeniu autko szarpało i troszkę kopcił, autko miało mniej mocy.Po rozgrzaniu silnika wszystko było ok.Teraz wymieniłem ten czujnik i śmiga elegancko temperatura po rozgrzaniu zawsze wskazywała z 90 stopni.

  10. #10
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 TS
    Postów
    12

    Domyślnie

    To może ja powinienem wymienić też ten czujnik temperatury. U mnie jak silnik rozgrzany to zegar pokazywał gdzieś z 75 stopni

Podobne wątki

  1. Spadajace obroty na zimnym silniku jtd
    Utworzone przez MichuCiele w dziale GT
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-08-2014, 05:49
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-05-2014, 21:31
  3. [159] Wolne obroty na zimnym silniku (TBi)
    Utworzone przez donvito w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-07-2013, 14:33
  4. Szarpie i skacza obroty na zimnym silniku 2.0 TS
    Utworzone przez piechcik4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 11:45
  5. Nie wchodzi na obroty na zimnym silniku.
    Utworzone przez SG0240 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-11-2007, 21:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory