Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456789101112
Pokaż wyniki od 111 do 113 z 113

Temat: czy warto kupić alfę 156 2.5 i zagazować ?

  1. #111
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Moje MagicJety przejechały jakieś 24 tysiące, za tysiąc będą czyszczone jak na razie też nie narzekam, ale się okaże czy syfu nie ma, bo niby mają je rozebrać na części i w jakimś roztworze zostawić na kilka godzin. Z tego co mi kumpel mówił to one dożywają do 100 tysięcy jak się je dobrze traktuje

  2. #112
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Cannabis
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 1.6 TS 99' AR 156 2.5v6 02'
    Postów
    262

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Moje MagicJety przejechały jakieś 24 tysiące, za tysiąc będą czyszczone jak na razie też nie narzekam, ale się okaże czy syfu nie ma, bo niby mają je rozebrać na części i w jakimś roztworze zostawić na kilka godzin. Z tego co mi kumpel mówił to one dożywają do 100 tysięcy jak się je dobrze traktuje
    Moje też mają podobny przebieg co twoje i również nie narzekam. Zobaczymy jak to bedzie w przyszłości najwyżej zmieni sie na lepsze.

  3. #113
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    AR 156 2,5 V6 1998
    Postów
    12

    Domyślnie

    Witam wszystkich.

    Opowiem krótko o mojej Belli

    Sprowadziłem AR 156 2,5 24 V w listopadzie 2011 roku z Niemiec. Przy liczniku 250.000 z zainstalowana instalacją BRC Fly (chyba pierwsza generacja) Instalacja założona w 2002 roku przy liczniku 80.000 w zaokrągleniu (wszystko udokumentowane w papierach - Niemcy o to dbają na szczęście). Przy stanie licznika około 260.000 padł komputer sterujący instalacją (trochę mu pomogłem przez nieuwagę). Założyłem nową instalację BRC Seguent Plug & Drive.

    spalanie:

    Na instalacji Fly miałem średnia z przejechanych 10.000 km 11,2 LPG i 1,1 Bp na 100 km. około 70% przejechanych kilometrów do trasa do pracy i z powrotem. 20 km w jedna stronę po górkach (okolice Wadowic)

    Aktualnie na instalacji Seguent Plug & Drive. średnie spalanie to 10,6 LPG i 1,3 BP na 100 km. Trasy głównie jak poprzednio. Aktualnie od kilku miesięcy zima wiec dlatego trochę więcej Bp zapewne.

    Instalacja stara jak i nowa przełącza się w moim przypadku po 3-4 km jazdy po płaskim terenie (mam na myśli poranny start do pracy na zimnym silniku).
    Jadąc autostradą Wadowice - Wrocław i z powrotem 140-160 km/h wyszło mi 14 l LPG (Bp nie liczę, tylko na starcie)
    Jak ktoś zauważył wszystko zależy od stylu jazdy. Przyznam że jeden bak wyjeździłem mocno "butujac alfunię to spaliłem 16 LPG - 100 km.
    Na moje szczęście jestem zwolennikiem ekonomicznej jazdy.
    Jeśli chodzi o odczuwalne przyśpieszenie to w przypadku Seguent Plug & Drive nie widzę większej różnicy pomiędzy Bp a LPG, przy poprzedniej Fly delikatna różnica była - oczywiście na niekorzyść.
    Dodatkową zaletą w przypadku mojej belli jest butla do której udało mi się kiedyś zatankować 79,8 l gazu - oczywiście jest to kosztem bagażnika.
    zaleta jest to że tankuje samochód rzadziej niż kierowcy jeżdżący na benzynie. jest to holenderska (chyba) butla STAKO. Dzięki dużym średnicom przewodów i zaworu (podobno), pełna butla tankuje się 90 - 115 sekund (zależy od stacji).


    eksploatacja:

    Jeśli chodzi o o samo użytkowanie - jestem bardzo zadowolony. Oczywiście nie są to samochody mało awaryjne - one po prostu są wymagające czułości hehehhe.
    Same części też do najtańszych nie należą ale to nie ten temat postu.
    Jazda jest bardzo przyjemna - a przyjemności niestety kosztują ...

    montaż:
    I tu ostrzezenie !!!!


    Jak padła stara instalacja, szukałem, pytałem o sterownik. Z allegro nie zadziałały, sprawdziłem dwa (sprawdzałem w serwisie). Nowy w Czakram zaoferowano mi za 2.500 zł !!!!, a nowa instalację Seguent Plug & Drive najpierw zaoferowano mi za 4.300 zł a następnie za 4100 pod warunkiem pozostawienia starej butli w bagażniku.
    i uwaga:
    Dokładnie ta sama instalację, ten sam reduktor, rozdzielacz, stara butla itp - po prostu identyczną instalację założyłem u pobliskiego gazownika za 3000 !!!! te same warunki gwarancji itp.
    A najlepsze że gazownik kupił instalację w Czakram - to jedyny chyba dystrybutor na Polskę ..
    Wiejec nie będę komentował, sami to oceńcie.



    To tyle, w razie zainteresowania podzielę się innymi spostrzeżeniami.

    matbas

Podobne wątki

  1. czy warto kupić Alfę 147 z 2001r. ?
    Utworzone przez mjacob w dziale 147
    Odpowiedzi: 77
    Ostatni post / autor: 24-12-2016, 17:24
  2. Czy warto kupić tą Alfę 156 1.9 JTD
    Utworzone przez ubek w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-06-2013, 10:50
  3. Czy warto kupić Alfę 156 ?
    Utworzone przez mistico w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-04-2013, 20:55
  4. Czy warto kupić Alfę Romeo 156 1.9 JTD
    Utworzone przez Javier66 w dziale 156
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 16-02-2011, 18:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory