Jak odłączyłem czujnik kontrolka dalej się pali.
Jak odłączyłem czujnik kontrolka dalej się pali.
pali się mocniej czy dalej się żarzy ?
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
wydaje mi sie ze pali sie mocniej
heh... dla uściślenia zapytam, czy na pewno rozmawiamy o kontrolce ciśnienia oleju (oliwiarka) czy poziomu oleju (bagnet).
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Mowimy o oliwiarcea nie o bagnecie
![]()
ha...wszystko jasne... zerknąłem w katalogi. Sprawdź co sie stanie jak odepniesz kabel od czujnika ciśnienia oleju i dotkniesz nim do masy. Lampka powinna zgasnąć. Jeśli zgaśnie to masz uwalony czujnik - nie rozwiera do końca.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Danus77 ok dzieki jutro lookne bo dzisiaj juz nie dam rady![]()
Sprawa wygląda następująco, czujnik wymieniony bez zmian kontrolka nadal się żarzy nawet przy dodaniu gazu nie robi się jaśniejsza. Nie wiem co to może być...A gdyby to bylo cos powaznego to podejrzewam dawno by wyszlo gdyz ja juz rok czasu jezdze z tą kontrolką. Auto nie traci mocy wszystko jest ok. Nie wiem jak sprawdzic czy jakas zwara nie jest na instalacji.
Ostatnio edytowane przez Niziu23 ; 19-01-2013 o 13:05
Musisz sprawdzić kable od czujnika do zegarów. Może masz kiepski styk na którymś złączu.
Wysyłane z mojego MB526 za pomocą Tapatalk 2
Ostatnio edytowane przez danus77 ; 19-01-2013 o 19:05 Powód: brak polski liter
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
A orientujesz się może, który to pin w liczniku i czy kabel idzie z czujnika bezpośrednio do licznika czy też po drodze przez jakiś komputer?
Ewentualnie mógłbym wtedy na krótko spiąć czujnik z licznikiem i sprawdził.