Lesio uważasz że jak tłoczki są skorodowne i mają wżery to wszystko będzie ok,coś mi się wydaje że się bardzo grubo myllisz!
- - - Updated - - -
A co Fiata 125p jeśli mnie pamięć nie zawodzi bardzo rzadko się zdarzało by któryś miał sprawny ręczny w 100%.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
No wiesz co bez przesady że Alfy nie mają ręcznego!
- - - Updated - - -
Trzeba po prostu zadbać o zaciski i tyle!
- - - Updated - - -
Bardzo dobrze opisałeś montaż ale kurcze dodaj że jak mają wżery to trzeba tłoczek wymienić.
No zgadza się.Właśnie wróciłem z garażu i przy mojej 19-latce rozebrałem zaciski tylne(czyszczenie,malowanie,smarowanie) i muszę Ci powiedzieć że jak nówki tłoczki.Ale za to prowadnice zasyfione.Warto przy wymianie klocków prowadnice wyczyścić i nasmarować.Uniknie się pisków,grzania itp.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
akurat korozja na tłoczku nie sprawi, że zacisk się zablokuje co najwyżej zacznie przeciekać a przyczyną klinowania się tłoczka jest wytarty korpus zacisku i tłoczek wtedy chodzi "kątem".
Ja miałem właśnie problem z ręcznym. Zrzuciłem wajchę w dół ale ręczny trzymał. Okazało się, że linka jest skorodowana i nie odbija.