Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: 1.9jtd + generator wodoru HHO

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    też się kiedyś nad tym zastanawiałem, ale za dużo opini negatywnych znalazłem, albo nie działało albo pogarszało ekonomię i dynamikę. Wydaje mi się że wodór jest na tyle łatwo palny że w wyniku wysokiej kompresji i temperatury dochodzi do jego spalania jeszcze przed całkowitym zamknięciem zaworu ssącego albo po prostu twój generator za mało jego produkuje i nie czuć różnicy

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Torino
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    GT & Gtv
    Postów
    240

    Domyślnie

    W związku z działalnścią firmy mojego ojca jak czystą ciekawością, przeprowadziliśmy testy tego "cuda". Wnioski:
    - po pierwsze HHO to nie wodór, jest to gaz bardziej wybuchowy od czystego wodoru, bardzo łatwo o eksplozje takiej instalacji
    - w związku z powyższym wszelkie instalacje tego typu są NIELEGALNE i NIEBEZPIECZNE, firmy to montujące łamią prawo, a samochody z takim wynalazkiem nie ma prawa przejść przeglądu.
    - testowaliśmy zarówno instalację kupioną na allegro jak i zrobioną przez nas, gaz się produkuje, można go używać jako palnika
    - >nie ma różnicy< w spalaniu z i bez gazu
    - silnik chodzi ciszej,ale to placebo+fakt,że alternator pracuje pod duzym obciążeniem

    PIC NA WODĘ FOTOMONTAŻ

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Bielsko Biała
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 150
    Postów
    109

    Domyślnie

    generator jest na tyle mały ze przy przegladzie na pewno nie wyjdzie, a jak ktos lubi jezdzic z bomba w bagazniku badz tam gdzie sie zamontował to niech sprawdza szczelnosc zapałka moze tylko siebie zabije

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Torino
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    GT & Gtv
    Postów
    240

    Domyślnie

    Z racji na pobór prądu musi być raczej w komorze silnika, poza tym gaz trzeba jak najkrótszym wężykiem przesłać w dolot. Ale fakt,że kiedyś ludzie bali się jeździć z LPG,a teraz wkładają coś co ani nie jest szczelne,ani bezpieczne.

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    podstawą dobrej i bezpiecznej pracy generatora to zmienna wydajność by przy niskich obrotach dawał mniejszą dawkę a przy pełnym obciążeniu maksymalny wydatek, bo bez tej współpracy nie ma mowy o prawidłowym działaniu a można tylko sobie zaszkodzić.
    Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Chrzanu
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    156 1,9 JTD 8vFL 159 1.9JTD SW
    Postów
    258

    Domyślnie

    Już chyba lepiej zamontowac instalacje lpg do diesla. Mniejsze spalanie i wieksza moc
    Bo samochód to nie wszystko

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Bielsko Biała
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 150
    Postów
    109

    Domyślnie

    do diesla raczej CNG jak juz komus bardzo zalezy zeby PRZERABIAC cos dobrego , a jak juz ktos chce poprostu by była wieksza moc to raczej podtlenek azotu diesle nawet to dobrze znosza ze wzgledu na wzmocniona konstrukcje

    - - - Updated - - -

    poczytajcie jakie ciekawe opary wydala taki wspaniały generator , wdychanie tego nie jest za super pomysłem. Pod maska na pewno sie nie miesci i jeszcze przy przegladzie by byl na widoku wiec pewnie jest w bagazniku badz gdzies pod siedzeniem . sam pomysł generatora jest super zawsze jakas alternatywa ale niestety pobor pradu jest tak duzy ze nie opłaca sie to , ale szacunek dla ludzi ktorzy to zbudowali

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Chrzanu
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    156 1,9 JTD 8vFL 159 1.9JTD SW
    Postów
    258

    Domyślnie

    No właśnie LPG, Poczytaj o instalacjach do diesla, Zwiekszaja moc i zmniejszaja spalanie co prawda tylko o kilka, kilkanascie procent ale zawsze cos.
    Bo samochód to nie wszystko

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Bielsko Biała
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 150
    Postów
    109

    Domyślnie

    kolego uwierz ze gdyby tak było to chip tuning idzie do lamusa bo nie uzyska 30% wzrostu mozy bez szkody dla serii , i gdyby tak było to zaden TIR w tym kraju nie tankowal by ON tylko LPG .

  10. #20
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Chrzanu
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    156 1,9 JTD 8vFL 159 1.9JTD SW
    Postów
    258

    Domyślnie

    Dlatego nie kazdy ma taka instalacje, bo jej koszt jest wysoki. Pozatym diesel spala gaz i paliwo rownoczesnie. Moc wzrasta o kilka procent a nie jak w przypadku chip tuningu o kilkadziesiat. Wiec co jak co ale slabe porownanie. Poczytaj dobrze o tym. U nas jezdzi flota dostawczakow na lpg wiec wiem co mowie.
    Bo samochód to nie wszystko

Podobne wątki

  1. Generator HHO
    Utworzone przez Kris1979r w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 06-05-2021, 19:47
  2. Generator gazowy poduszek - wymiana.
    Utworzone przez szerszeń w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-09-2009, 12:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory