Strona 2 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 110

Temat: P0201 i P0500 - poszarpywanie autem 2.0 V6

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    Jak pisałem - błędy pokasowałem ponownie, pyknąłem dzisiaj 500km i nic sie nie działo. Jedyne co to dziwne bo kilka razy z drugiego biegu przy niskich obrotach (praktycznie jałowe) nie miał siły sie podnieść, ale lekko podgazowane i poszło Po powrocie podpinam - brak błędów.

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Może moduł zapłonowy siada
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    Dzisiaj także wszystko normalnie, jednak zwyczajne kolejne odpalenie, i auto znowu nie chodzi na wszystkich cylindrach, do tego strasznie zaczęło śmierdzieć paliwem, jakbym siedział obok wanny pełnej wahy, kopci sie zza silnika i z ponad ćwiartki baku zostało mi zero (zasięg 13km...). Oczywiście marchewa ochoczo jest. Gdzie idą tam jakieś węże paliwowe? Świeciłem latarką ale gówno widać od góry...

    A wszystko zaczęło sie w sobote gdy znalazłem ogłoszenie z Laguną, w niedziele sie zdecydowałem a wczoraj kupiłem... A dzisiaj Alfa odmówiła posługi.
    Ostatnio edytowane przez maestro ; 22-01-2013 o 17:36

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    a jesteś pewien, że nie bark ci zapłonu na którymś cylindrze i stąd zapach benzyny??

    zwolnij miejsce w skrzynce odbiorczej
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    Ale jak wytłumaczysz że przez kwadrans jazdy na gazie z ćwiartki baku mam rezerwe i na kompie 13km zasięgu?

    Ale jest ciekawiej. Uznałem że trzeba kuć żelazo póki gorące - auto nie ostygło do końca więc chciałem odpalić na gazie i jechać do znajomego na kanał. Zbyt kolorowo to brzmi. Zapłon - skasowałem błędy - 1wtrysk i sonda - ok. Ja na rozruch a tu wszystko zgasło. Chociaż nie możliwe żeby mi zjadło aku - podpiąłem drugi, a nawet dwa na raz - to samo. Raz tylko zakrecił normalnie pare razy i jakby go coś zablokowało - sam przestał krecić, wszystko zgasło. Każda kolejna próba - wszystko gaśnie.

    Oczywiście smród benzyny zanim sie do auta dojdzie, ale to już dupa. Po włączeniu zapłonu coś buczy przez pare sekund (chyba nie pompa ale może, nigdy takiego czegoś nie było). Auto nie odpala. Szukałem organoleptycznie jakiejś masy pod maską, plecionki, ale z takim dupiatym światłem z komórki gówno znalazłem. Można wykluczyć lejący wtrysk? Gdzie tam idą węże paliwowe? Kurde no nawet na kanał nie moge dotrzeć żeby postało i troche ociekło z 'mrozu' bo gdzie holowanie w taką pogode...

    Poratujecie wskazówkami?
    Chyba Alfa wraca na giełde.


    Pamiętam jak znajomemu dawniej jakimś cudownym trafem nasikało paliwa do cylindrów. Oczywiście rozrusznik nie miał prawa tego obrócić.
    Ostatnio edytowane przez maestro ; 22-01-2013 o 19:08

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    A mam pytanie nie masz w tym silniku takiego zaworu zwrotnego na końcu listwy wtryskowej?? W 3.0 24V tego już nie ma, ale w 3.0 12V było, a twój silnik jest podobny, zobacz czy Ci nie puszcza paliwa.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    W tym chaosie to w sumie nic nie wiem.

    Jest jedna listwa wtryskowa centralnie? Zobacze.

    Pytanie tylko dlaczego kopciło sie z kolektora przy grodzi, ewidentnie paliwo parowało, skąd tam sie mogło lać?

    Teraz nawet rozrusznik nie chce zakrecić to se moge... Myśle - rozrusznik jest pewnie z tyłu, w okolicach tego jak domniemam skąd zasuwało paliwo - może go zalało, czy jaki uj...

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    tak rozrusznik tam jest w V6 i dostęp jest delikatnie mówiąc tragiczny, przewody też idą w tamtych okolicach ale nie pomogę którędy, zapytaj Marka od miał długi czas V6 TB
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  9. #19
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    Blokuje mnie brak możliwości holowania auta, bo bym już dzisiaj był pod autem i badał temat.
    Cóż. Bida widze, wynalazek sobie wymyśliłem...

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    Rozrusznik cyka, więc musiało go zalać no nie ma innej opcji. W momencie przekrecenia na rozruch cały licznik gaśnie, znika ICS, lampka. Także nie ma siły przekrecić (nadal mam w głowie to paliwo w cylindrze...). Akumulator odpada.
    Nadal nie odnalazłem żadnych mas do silnika pod maską, ale może to przez moje zdenerwowanie.
    Ponadto dopiero dzisiaj za dnia dojrzałem że za silnikiem jak rurki schodzą w dół prawie po kielichu pasażera i znikają dalej widać tłustą grodź więc tam bede upatrywał problemu. Tylko dziwne bo rozrusznik przeciez po drugiej stronie...
    Silnik ogólnie suchy, a co ciekawe benzyną to śmierdzi tylko w środku, na zewnątrz juz wywiało bo i tak bak pusty to cóż... Listwy mam połączone węzem miedzy sobą, i regulator ciśnienia podciśnieniem - nic wiecej nie ma.

    Jutro jak sie uda to alfa wjeżdża na lawete i postoi chociaż dzień w garażu. Może mi chęci na grzebanie przyjdą bo na razie to jestem.....

    A ogólnie tak teraz jak trzeźwo zaczęło sie myslec o tym wszystkim a nie na łapu capu. Czemu mnie nie tknęło że przy jeździe na gazie śmierdzi paliwem?! Przecież wtryski wtedy nie pracują - musi być wyciek. Ale zbagatelizowałem temat i tak oto wygląda.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 24-01-2013 o 16:32

Podobne wątki

  1. Brak pomysłu błedy P0201-4
    Utworzone przez korokines w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-12-2018, 22:58
  2. p0201-4 błąd obwodu wtryskiwaczy - uszkodzenie ECU
    Utworzone przez sumka33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-08-2015, 16:43
  3. lekkie poszarpywanie silnikeim
    Utworzone przez zieluch111 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-06-2011, 16:37
  4. Poszarpywanie podczas jazdy
    Utworzone przez skopek w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-10-2010, 08:41
  5. Błędy P0443 i P0201 do P0204 Co z tym zrobić?
    Utworzone przez siwcu w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-01-2010, 18:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory