Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Problem z obrotami w 166 2,0

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie Problem z obrotami w 166 2,0

    Panowie falowały mi obroty w 166 2,0 . Po wymianie przepływomierza i wyczyszczeniu nagaru wszystko wróciło do normy, ale na chwilę. Powoli obroty znów zaczynają falować, a do tego auto czasami na zimno nie chcę zapalić bez dodania gazu. Na światłach w mieście zgasła mi 2 razy , co też nie jest normalne. Czy to może być jakiś czujnik? Gdzie w Lublinie można podpiąć Alfę i zobaczyć co jej dolega? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    Proponuje zainwestować w kabelek - koszt mniejszy niż "diagnostyka komputerowa" w ASO Niebieski z przełącznikiem od Viakken'a

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Kabelek to podstawa.
    Ja bym na pierwszy strzał sprawdził przepustnicę i zrobił reset parametrów adaptacyjnych.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Panowie jaśniej proszę z tym kabelkiem

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzej1980 Zobacz post
    Panowie jaśniej proszę z tym kabelkiem
    Takie cudo + np FES
    http://i.ebayimg.com/images/g/AnsAAO...oB9/s-l300.jpg

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    nowogrd
    Auto
    alfa romeo 166 2.0 TS+ lpg
    Postów
    320

    Domyślnie

    Kontrolka silnika sie pali? Jeśli tak to być może czujnik położenia wałka rozrządu lub wału. Może problem z przewodami i świecami.Przepustnica po resecie powinna wrócić do ustawień fabrycznych czyli wtedy zostanie tylko przepływomierz ale to raczej już sprawa większego spalania i mniejszej mocy

Podobne wątki

  1. Problem z Obrotami
    Utworzone przez calikcalik w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-10-2014, 20:00
  2. Problem z obrotami V6 !
    Utworzone przez Maateusz w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 04-04-2012, 20:08
  3. Problem z obrotami !
    Utworzone przez Maateusz w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-08-2011, 22:35
  4. [164] problem z obrotami ..
    Utworzone przez fr33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-09-2008, 17:41
  5. [146] problem z obrotami
    Utworzone przez Konrad84 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 27-08-2008, 15:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory