Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 63

Temat: Wady usunięcia DPFa

  1. #51
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Jutro jadę na przegląd Hondą (benzyna + LPG), to się dowiem czy sprawdzą emisję w 159-ce.

  2. #52
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    BMW E39 530i
    Postów
    83

    Domyślnie

    Czy każdy 1.9 JTDm 16V miał DPFa?...i pytanko do tych co już usunęli - stosowaliście nowe oprogramowanie silnika, czy wrzucaliście emulator? Też mam zamiar pozbyć się tego badziewia

  3. #53
    Użytkownik Świeżak Avatar BeBe
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    SG
    Auto
    159SW 2008
    Postów
    237

    Domyślnie

    Po pierwsze, w dowodzie nie ma wzmianki na temat posiadania DPF... natomiast jest wykazane w polisie ubezpieczeniowej (OC) i sam się tym nie chwaliłem, po prostu wklepali nr VIN (może wyciąć sobie DPFa i nie wozić ze sobą OC?). Po drugie, u mnie rura jest cały czas "siwa"... to że posiadam auto na ropę przekonuje mnie dźwięk silnika oraz napis na zderzaku JTDm. Na przeglądzie z Fiatem Siena za każdym razem mi wsadza sondę w rurę, na przegląd Alfy mam jeszcze czas. Wszędzie gdzie jest tylko magiczne słowo DPF czytam tylko o kłopotach z tym "dziadostwem". Może bądźmy szczerzy i powiedzmy sobie wprost, DPF nie jest dla ciot. Jeżeli ktoś wyłącza silnik w trakcie wypalania i nawet nie wie, że mu się wypala... to jest po prostu CIPA i powinien sobie zafundować silnik na podpaski.

    EDYTA - i żeby ktoś nie pomyślał, że mam na myśli kobiety. Nasze Alfistki mają na tym forum największe "jaja".
    Ostatnio edytowane przez BeBe ; 28-01-2013 o 23:05

    Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.

  4. #54
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    BMW E39 530i
    Postów
    83

    Domyślnie

    A po czym poznać, że akurat wypalany jest DPF? Oprócz zwiększonego chwilowego spalania paliwa? ja nie jeżdżę cały czas z komputerem pokazującym te dane

  5. #55
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Może bądźmy szczerzy i powiedzmy sobie wprost, DPF nie jest dla ciot.
    Przecież to alfa

  6. #56
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    [QUOTE=BeBe;1088007] Na przeglądzie z Fiatem Siena za każdym razem mi wsadza sondę w rurę[/QUOTE
    A czy Siena to diesel?
    Cytat Napisał 89ozzy Zobacz post
    Czy każdy 1.9 JTDm 16V miał DPFa?...i pytanko do tych co już usunęli - stosowaliście nowe oprogramowanie silnika, czy wrzucaliście emulator? Też mam zamiar pozbyć się tego badziewia
    Na forum 159 jest dużo o DPF - ie, 159-ki wszystkie mają DPF,inne modele nie.Są różne opinie związane z wycinaniem. Ja jeżdżę na krótkich odcinkach więc profilaktycznie go usunąłem (wkurzyło mnie gdy kończyłem jazdę, o on zaczął wypalanie), oczywiście program musi być zmieniony. Jak jeżdzisz do Niemiec to warto dać emulator.

  7. #57
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał BeBe Zobacz post
    Po pierwsze, w dowodzie nie ma wzmianki na temat posiadania DPF... natomiast jest wykazane w polisie ubezpieczeniowej (OC) i sam się tym nie chwaliłem, po prostu wklepali nr VIN (może wyciąć sobie DPFa i nie wozić ze sobą OC?). Po drugie, u mnie rura jest cały czas "siwa"... to że posiadam auto na ropę przekonuje mnie dźwięk silnika oraz napis na zderzaku JTDm. Na przeglądzie z Fiatem Siena za każdym razem mi wsadza sondę w rurę, na przegląd Alfy mam jeszcze czas. Wszędzie gdzie jest tylko magiczne słowo DPF czytam tylko o kłopotach z tym "dziadostwem". Może bądźmy szczerzy i powiedzmy sobie wprost, DPF nie jest dla ciot. Jeżeli ktoś wyłącza silnik w trakcie wypalania i nawet nie wie, że mu się wypala... to jest po prostu CIPA i powinien sobie zafundować silnik na podpaski.

    EDYTA - i żeby ktoś nie pomyślał, że mam na myśli kobiety. Nasze Alfistki mają na tym forum największe "jaja".

    Ja mam OC w PZU i nie mam na pokwitowaniu które mam do kontroli, że auto ma DPF

    Ciota i Cipa do tych Twoich zwrotów to nawet szkoda komentarza, widać że słoma z butów Ci wystaje i tyle.
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  8. #58
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Adolvo
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    159SW 1.9 120KM Medium
    Postów
    122

    Domyślnie

    Cytat Napisał BeBe Zobacz post
    Wszędzie gdzie jest tylko magiczne słowo DPF czytam tylko o kłopotach z tym "dziadostwem". Może bądźmy szczerzy i powiedzmy sobie wprost, DPF nie jest dla ciot. Jeżeli ktoś wyłącza silnik w trakcie wypalania i nawet nie wie, że mu się wypala... to jest po prostu CIPA i powinien sobie zafundować silnik na podpaski
    tee geniusz myślisz, że jesteś taki hop do przodu?.. w zasadzie jedyną oznaką wypalania dpf-u jest podwyższone chwilowe spalanie,
    użytkownicy 159-tek mają jeszcze dodatkowo ten komfort, że mają wskaźnik ciśnienia turbiny..

    nie każdy musi mieć ochotę wlepiać wzrok we wskazania chwilowego zużycia paliwa, co nie oznacza, że jest głupszy niż wszechwiedzący bebe..

    P.S.
    zawsze mnie zastanawiało to dlaczego producenci nie chcą "pokazać" procesu wypalania jakąś kontrolką.. ile to by ułatwiło..
    niestety, ale na pierwszą myśl przychodzi od razu dodatkowe "golenie" kierowców na częściach..

  9. #59
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adolvo Zobacz post
    tee geniusz myślisz, że jesteś taki hop do przodu?.. w zasadzie jedyną oznaką wypalania dpf-u jest podwyższone chwilowe spalanie,
    użytkownicy 159-tek mają jeszcze dodatkowo ten komfort, że mają wskaźnik ciśnienia turbiny..

    nie każdy musi mieć ochotę wlepiać wzrok we wskazania chwilowego zużycia paliwa, co nie oznacza, że jest głupszy niż wszechwiedzący bebe..

    P.S.
    zawsze mnie zastanawiało to dlaczego producenci nie chcą "pokazać" procesu wypalania jakąś kontrolką.. ile to by ułatwiło..
    niestety, ale na pierwszą myśl przychodzi od razu dodatkowe "golenie" kierowców na częściach..
    U mojego kumpla w audi A6 2,7 jest taka kontrolka
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  10. #60
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Bo to audi...

Podobne wątki

  1. Multiecuscan-wady i zalety.
    Utworzone przez Piotriix w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 740
    Ostatni post / autor: 13-03-2024, 15:33
  2. Usuwanie zabrudzeń nie do usunięcia
    Utworzone przez sskamilss w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-04-2011, 17:54
  3. [156] wady alfy 156 po fl
    Utworzone przez Doman w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-09-2008, 08:18
  4. Wady i zalety AR 166 2.0 TS
    Utworzone przez apacz84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 27-12-2007, 18:52
  5. 145/146 TD wady i zalety
    Utworzone przez mick w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-08-2007, 15:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory