Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Odma zatkana śrubką. Gdzie podłączyć?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że to nie jest jednak rzeźba, bo znalazłem już kilka Vek z takim dolotem do kolektora. Alfa jest z 1998, a silnik (rok produkcji 2002) wyciągnięty z Alfy z 2003.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Przydałoby się porównać u kogoś... Może u Moniki ? Silnik niby ten sam ...

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Jutro podjade do mechanika który mi przekładkę robił (jak podłączał 'nowy' silnik to mówił, że musi poprzerabiać kilka podłączeń, bo są inne i nie pasują). Może on coś będzie wiedział. Czym się różnią CF1, CF2 i CF3? I kiedy one występowały?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Barus91 Zobacz post
    Przydałoby się porównać u kogoś... Może u Moniki ? Silnik niby ten sam ...
    W 166 jest trochę inny dolot. Inaczej to jest popodpinane.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał Morbob Zobacz post
    Jutro podjade do mechanika który mi przekładkę robił...
    Zapytaj, czy byłby w stanie 'posprzątać' pod maską po własnej przekładce

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    On się gazem nie zajmuje. Nawet ten w Kamieńcu powiedział mi, że 'posprzątanie' tego to przynajmniej 200zł za robociznę. Przed przekładką też była lipa.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał Morbob Zobacz post
    On się gazem nie zajmuje. Nawet ten w Kamieńcu powiedział mi, że 'posprzątanie' tego to przynajmniej 200zł za robociznę. Przed przekładką też była lipa.
    U mnie jest w miarę ok ... Ale w TSie to nawet nie musi wyglądać... w V-ce by się przydało...

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cf2 jest na pojedynczym katalizatorze, cf3 juz nie ;] Ta zaslepiona odma nie jest Ci potrzebna, mozesz kupic pokrywe 2 glowicy z cf2 i nie bedziesz juz mial problemu z odma bo tam jej poprostu nie ma. Zeby usunac to rzezbe ktora zrobil mechanik mozesz poszukac przewodow odmy na allegro i bedziesz mial cale a nie jakies lepione chyba ze Ci to nie przeszkadza, byle zeby ta lepiona nie puszczala lewego powietrza w dolot.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Przeszkadza mi to, że nie spałna to swojego zadania, bo zbiera mi się czasem biały nalot (w śladowych ilościach) na korku i kopci na biało jak lokomotywa. Wydaje mi się, że po to ta odma jest, żeby działała. Zobacze jeszcze jak wygląda dolot/kolektor ze starego silnika.

    To ja na pewno nie mam CF3, bo tylko 1 kata jest. A różnica między CF1 i 2?

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Z tą lokomotywą to trochę przesadzasz

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Ja mam jedna odme i spelnia swoja role i uwierz mi ze bez tej jednej tez jest ok bialy nalot na korku nie jest spowodowany tym ze masz jedna zaslepiona bo ona ma odpowietrzac skrzynie korbowa. Przez lato tez miales nalot i kopcil czy zaczelo sie tak dziac przez zime? Nie ma CF1, przynajmniej nie przy tym silniku, a to ze masz jeden katalizator nic nie zmienia bo zostal po starym silniku w ktorym zapewne(po czesci) jest osprzet z cf3?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-09-2014, 16:44
  2. Dodatkowe oświetlenie nóg - gdzie się podłączyć ?
    Utworzone przez KKamil w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 07-04-2014, 21:36
  3. Odma gdzie jest w 1,9 mJTD 16 v 150 KM?, jak ją czyścić
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-05-2013, 09:08
  4. [145] Gdzie podłączyć komputer diagnostyczny?
    Utworzone przez mxl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 13-02-2010, 23:58
  5. wskaźnik doładowania - gdzie podłączyć?
    Utworzone przez Pio84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-09-2009, 19:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory