a koszt naprawy pierscieni????jaka cena??
w skrzyni korbowej, pod deklem zaworów zawsze jest nadciśnienie- mieszanka opar oleju i wody- zawsze będzie dmuchać, czy to jak się bagnet wyciągnie, czy odkręci korek wlewu oleju...
oczywiście nie mówię tu o halnym, ale wyczuwalnym dmuchaniu...
gdyby to były pierścienie (praktycznie niemożliwe w JTD):
1. silnik byłby potwornie zamulony
2. żarłby olej na potęgę (zwłaszcza w dieslu)
przestań straszyć kolegę
Ostatnio edytowane przez mac!ek ; 01-02-2013 o 12:15
No więc silnik nie jest zamulony wręcz przeciwnie rwie asfalt. Oleju nie bierze ani nie kopci z rury. Z bagnetu jest wyczuwalne powietrze nie takie żeby rękę urwało ale czuje się po rozgrzaniu widać lekką mgiełkę. Korek od oleju no dość mocno go podnosi. Ale autko stało około 6 miesięcy u mnie i około 3-5 u handlarza. Dlatego pytanie czy to może odma się trochę zamuliła.? Do mechanika jadę dopiero w marcu bo kaski brak i się wszystko wyjaśni. Niby koleś ogarnięty przy alfach. Sam miał jedną.![]()
Wystrzeliwało a co masz na myśli ??? Bo jak go nie trzymam tego korka to Ci powiem że może wypaść ze swojego miejsca.