Było? Nie znalazłem.
Jak co - poproszę uprawnienia admina i sam wywale temat![]()
Było? Nie znalazłem.
Jak co - poproszę uprawnienia admina i sam wywale temat![]()
niestety ale ALFA kompletnie tego nie przmyslala i w rachube wchodza belki poprzeczne takie jak do sedana ... glupie to ale co zrobic. ale fakt ze myslalem z kombi zawsze z relingami ale nie dotyczy 159SW bo tu bez relingow wyglada znacznie lepiej ...
A jak jest z tymi belkami poprzecznymi jak one są mocowane nie ma tam żadnego elementu który mógłby porysować lakier....
Z reguły bagazniki dachowe nie pozostawiaja wiekszych śladów, jednakże po wieloletnim ich uzywaniu i czestym montazu demontazu mogą jakies zarysowania/przytarcia powstac.
http://allegro.pl/bagaznik-dachowy-alfa-romeo-159-wroclaw-i2988725842.html
http://allegro.pl/bagaznik-dachowy-a...947263130.html
witam,
od "x" lat posiadam bagażnik THULE (teraz na 159, poprzednio na 156), wymieniajac tylko kit'y - zestaw dopasowujacy odpowiedni do modelu auta. Bardzo łatwy i szybki montaż/demontaż. Kity sa pokryte wartwą elastycznego lakieru, wiec teoretycznie nie powinny pojawic sie jakiekolwiek zarysowania, ale dla wlasnego bezpieczenstwa i troski o lakier (zwlaszcza w zimie) zarowno pod kit'y jak i stopy przykleilem przeźroczyste naklejki, te same ktore sa przyklejone na tylnych błotnikach.
Ze swojej strony polecam cały zestaw bagażnika firmy THULE - belka, stopy, kit'y":
- Thule Rapid System 754
- Belka prostokątna Thule 761 lub Belka Thule WingBar 961 lub Belka Thule SlideBar 891
- KIT - Zestaw dopasowujący 1419
- zamki (opcja)
pozdrawiam
seba
ps. nawiazujac do ponizszego postu kolegi oops2k, nie zdarzylo mi sie zeby begaznik przesunal sie chocby o kilka milimetrow. W minione wakacje zrobilem ok 3500km z box'em dachowym i bagaznikiem bazowym (opisanym powyzej), podrozujac glownie autostradami z duzymi predkosciami - bagaznik nawet nie drgnal. Grunt to solidnie dokrecic stopy.
Fakt - rozwiazanie w 156 bylo lepsze (dziwne ze 159 zrezygnowali z tego patentu), poniewaz byly tam dodatkowe sruby na ktorych bazowalo sie zestawy dopasowujace. Giulietta tez je ma. Fiat Bravo takze.
Ostatnio edytowane przez SebaF ; 04-02-2013 o 14:36
Problem z bagaznikiem w SW jest taki, ze lapy nie sa mocowane do karoserii zadnymi srubami. Tylko na scisk.
Czyli istnieje niebezpieczenstwo (zreszta sam to doswiadczylem jadac do Francji z rowerami - po 400km caly bagaznik przesunal sie o jakies 5-7cm!) ze caly bagaznik (poprzeczki) przesuwaja sie do tylu.
Giulietta ma ten problem rozwiazany tak, ze jest dodatkowa sruba mocujaca lape do dachu i nie ma problemu, ze cos sie zacznie przesuwac.
Dlatego chcialbym dorzucic relingi do 159.
... niestety nie ma mozliwosci dolozenia relingow jesli autko wyszlo z fabryki bez nich. Oczywiscie wszystko mozna dorobic u "wujka Józka" w garazu, ale osobiscie nie zdecydowalbym sie na takie rozwiazanie tematu.
Alfa bez relingow nie ma wzmocnien w dachu do ktorych mozna by je zamontowac.
sebastian
Do kitu![]()