Temat: Pomoc przy zakupie AR159 / Brera

  1. #2601
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał tradelux Zobacz post
    ja piszę o doświadczeniu jazdy samochodem bardzo dużej ilości kilometrów, a nie "pojeżdżeniu" sobie
    Powiadasz ?

    Cytat: "Miałem już sporo sztuk 2.4."

    A potem: Jedna AR 159 2.4 kupiona z przebiegiem 220tys km za śmieszne pieniądze sprzedana z przebiegiem 340tys km za jeszcze śmieszniejsze. Brere 2.4 mam 2 lata, wcześniej miałem podobnie 159 1.9, 2 Saaby też 1.9 zresztą mógłbym wymieniać sporo

    Te "sporo sztuk" to AR 159 2.4 i Brera? To naprawdę chylę czoła... Zrobiłeś Alfą 120 tysięcy kilometrów, Brerą też trochę, skoro do tego dochodzi też grupa "159 1.9, 2 Saaby też 1.9 zresztą mógłbym wymieniać sporo" to zastanów się - więcej jeździsz, czy więcej się zajmujesz naprawą różnych aut? U mnie po otworzeniu serwisu przebiegi roczne drastycznie spadły, bo naprawiając auta i poświęcając temu czas - nie ma możliwości, żebyś robił jeszcze po 100 tysięcy kilometrów rocznie...

    Cytat Napisał tradelux Zobacz post
    Jest jednak mała różnica w zakupie -> nie sugeruję się ceną gdzie mogę zarobić X tys zł, tylko kupuje na jakość
    A o czym ja pisałem? O wyższych kosztach zakupu 2.4. Więc albo kupujesz starszą 2.4 z większym przebiegiem, zamiast młodszej 2.0 z mniejszym (co za tym idzie - masz większe prawdopodobieństwo awarii w 2.4), albo dokładasz te nieszczęsne 15% wartości do auta i masz droższą 2.4 (nadal z potencjalnie wyższymi kosztami napraw - co już nie tylko ja Ci napisałem w tym wątku - wynika to z budowy auta i rozwiązań technicznych).

    Cytat Napisał tradelux Zobacz post
    Mówisz, że utrzymanie samochodu 2.0JTDm jest tańsze. Fakt biorąc pod uwagę EGR czy kolektor będzie tańsze, ale mimo wszystko koło dwumasowe, wtryskiwacze itd. są już droższe
    Od 2.4? Nie są.

    Cytat Napisał tradelux Zobacz post
    Idąc Twoim tokiem rozumowania jeśli akcyza byłaby 18,6% na silniki już np. od 1.2 to chwaliłbyś 1.0 ecoboost Forda Nie o to chodzi w motoryzacji i konstrukcji silnika. Za chwilę ktoś napisze, po co 6 i 8 cylindrowe silniki, niech żyją 3 cylindrowce, które spalają 5l i wytrzymują 100tys, ale są tanie w serwisowaniu To tak jakby odradzać wszystkim 335d bo droga akcyza, M5, Audi 3.0TDi itd. bo po co płacić tyle akcyzy. Nie tyle płacisz podatków w innych rzeczach, więc jak kogoś stać na auto za 40tys zł to przeboleje akcyzę 1,5tys zł vs 5tys zł
    Jeśli mam zapłacić 15% wartości auta więcej za silnik, który w skali 3-4 lat wygeneruje mi wyższe koszty paliwa, napraw, itp, nie oferując za to żadnych istotnych dla mnie rzeczy (ładniejsze brzmienie nie jest aż tak powalającym argumentem, żebym się na to rzucał jak szczerbaty na suchary) - to mój tok myślenia nakazuje mi przeanalizowanie zakupu auta MŁODSZEGO (cały czas bazując na OKREŚLONYM modelu samochodu), które będzie mniej spalało, mniej kosztowało w serwisie, a po rozsądnym programie tuningowym - jego osiągi będą minimalnie gorsze niż 2.4 po programie.

    Cytat Napisał tradelux Zobacz post
    Zresztą tuning to nie wszystko sama kultura pracy w 2.4 jest sporo wyższa, głównie przez ten dodatkowy cylinder.
    A wiesz jaka jest fajna kultura pracy w 1.75TBi? 2.4 to przy tym sieczkarnia... A jaka kultura pracy przy V6... I co to ma do rzeczy tak naprawdę?

    Cytat Napisał tradelux Zobacz post
    Nie chwale się co robię, co naprawiam, ani gdzie i z kim. Ty prowadzisz reklamę swojego warsztatu w ten sposób ok rozumiem, ja się tym nie chwalę
    Ja nie prowadzę tutaj reklamy warsztatu, tylko przekazuję konkretne informacje na temat ewentualnych problemów z silnikami diesla w Alfach - a z tego sobie można wyciągnąć naprawdę bardzo proste i logiczne wnioski. I tu niczego nie trzeba naginać - siadasz, bierzesz w rękę kartkę i długopis i liczysz... A to, że Tobie się nic z 2.4 poważnego nie działo - to jest żaden argument. Na pewno znajdę parę osób, którym nic poważnego się nie działo w 2.0 TDi koncernu VAG. Szkoda tylko, że liczba osób, którym jednak coś się działo, jest dużo większa, niż tych, którzy problemów nie mieli.

    Cytat Napisał tradelux Zobacz post
    Co do defektów to swoją drogą pamiętam z forum bezwypadkowe jak mnie zjechałeś, że 1.9TDI w nowych B6 itd. jest super, a pisałem co się z nimi dzieje. Jak poszukam to mogę gdzieś w webcachu znaleźć, no ale wracają do tego tutaj proszę:
    http://www.autka.pl/?p=572
    Oczywiście, że jest to super silnik w porównaniu z resztą diesli VAG-a. Jak ktoś ma trochę oleju w głowie - wymieni panewki i będzie jeździł. Naprawa zamyka się w 1000 PLN. Tylko, że trzeba wiedzieć, co w danym silniku może się wydarzyć, a nie ślepo wierzyć, że jak to jest VW, to będzie jeździł milion kilometrów bez awarii. Wolę wymianę panewek w 1.9 TDi, niż całej głowicy oraz pompy oleju w 2.0 TDi...
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  2. #2602
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Szczerze? Dla fana marki diesla można sobie włożyc w buty. Ja nie piszę o zakupie na zasadzie "jestem fanem marki potrzebuję najlepszy możliwy motor do 159, kasa nie gra roli, ma być dobrze dopasowany do charakteru auta" - bo wtedy jedynym mądrym wyjściem jest 1.75TBi + chip. Bardziej pasującego do image marki Alfa Romeo silnika po prostu nie ma...
    Diesel to jest taki półśrodek na zasadzie "chcę jeździć Alfą, nie chcę zrujnować budżetu kosztami paliwa". I z tego co napisałeś powyżej, 2.0 JTDm będzie tańszy w obsłudze - wynika to w prosty sposób z punktu 5. 2.0 JTDm także będzie się odrobinę lepiej prowadził, bo jest lżejszy i ma lepszy rozkład masy.

    O kosztach nie ma co dyskutować o czym napisałem wyżej - silnik o cylinder większy ZAWSZE będzie droższy w eksploatacji i jest to bezdyskusyjne. Dyskusyjna może być wiara w ten fakt potencjalnych kupców szukających allegrowych okazji.
    Temat był o problemach w 2.4 vs 1.9 czy 2.0 których osobiście nie widzę, pomijam fakt że wszystkie da się wyeliminować. Nawet poruszona przez Ciebie tematyka częstszych zerwań szpilek w 2.4 jest generowana przez problematykę wszystkich MJTD i zachodzących zjawisk fizycznych i tyle. Prościej tj szybciej ową problematykę da się zaobserwować w tym silniku a nie w 1.9 z racji, że to 5tka a nie 4ka.
    Ad prowadzenia - 2.4 jest cięzkie, fakt; przez ową wagę ciężej ale nie gorzej się prowadzi - fakt. I tak wybieram 2.4; dobry kierowca nawet z tego auta po zakrętach wyciśnie ostatnie poty.

    Gdyby popyt na 2.4 był większy (ad handlu autami) to pewnie i ten motor byłby wychwalany ponad wszystkie inne. Popytu aż tak dużego nie ma bo 99% potencjalnych kupców szuka ad allegro czytaj tanio, a tu barierą jest 18,6% myta dla naszego wspaniałego państwa, koszty zakupu za granicą itd. Dodatkowo podaż tych aut w firmach leasingowych jest mniejsza z przyczyn wiadomych.
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  3. #2603
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar tomwar
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    była 159 TI jest Stelvio Veloce
    Postów
    17

    Domyślnie

    Cytat Napisał tradelux Zobacz post
    Edit: tomwar na zakupione auto dostałeś pełną fakturę VAT z podatkiem 23%? Pytam, bo auto bez opłat w kraju przy kursie 4,15 za Euro wychodzi 39tys zł brutto a gdzie transport i opłaty i zarobek?
    Chyba, że nie było nią zainteresowania i chcieli odzyskać tylko włożone pieniądze - co się zdarza dość często.
    tak dostałem pełna FV 23%. NIe pytałem ich za ile kupili.

    c5tourer - dzięki. Nad tym radiem się zastanowie

    Pozdrawiam
    Tomek

  4. #2604
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar tradelux
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Brera
    Postów
    217

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Powiadasz ?

    Cytat: "Miałem już sporo sztuk 2.4."

    A potem: Jedna AR 159 2.4 kupiona z przebiegiem 220tys km za śmieszne pieniądze sprzedana z przebiegiem 340tys km za jeszcze śmieszniejsze. Brere 2.4 mam 2 lata, wcześniej miałem podobnie 159 1.9, 2 Saaby też 1.9 zresztą mógłbym wymieniać sporo

    Te "sporo sztuk" to AR 159 2.4 i Brera? To naprawdę chylę czoła... Zrobiłeś Alfą 120 tysięcy kilometrów, Brerą też trochę, skoro do tego dochodzi też grupa "159 1.9, 2 Saaby też 1.9 zresztą mógłbym wymieniać sporo" to zastanów się - więcej jeździsz, czy więcej się zajmujesz naprawą różnych aut? U mnie po otworzeniu serwisu przebiegi roczne drastycznie spadły, bo naprawiając auta i poświęcając temu czas - nie ma możliwości, żebyś robił jeszcze po 100 tysięcy kilometrów rocznie...
    Jeden wyjazd do Włoch i już mam nabite 3,5-4tys km. Zresztą widać to po przebiegach samochodów. Jak jesteś taki niedowiarek to zapraszam do garażu. Pokażę Ci faktury z przebiegami z zakupu, ile mają obecnie przebiegu Nawet autem miejskim rocznie robię jakieś 20-25tys km kręcąc się na miejscu.
    Do tego nie jedną tylko jedną co zrobiłem już sporo nią kilometrów. Brerę mam od dwóch lat, teraz kolejna 2.4 Q4, wcześniej przez rok czasu 156, która miała grubo ponad 200tys km, a tych co miałem na sprzedaż nawet nie liczę Auta były równolegle w posiadaniu, bo to bardzo fajne konstrukcje szczególnie na trasę. Alternatywy w tej klasie/spalaniu nie ma. 3.0 od BMW sporo droższe, w VAG do 2007r problem z rozrządem.

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    A o czym ja pisałem? O wyższych kosztach zakupu 2.4. Więc albo kupujesz starszą 2.4 z większym przebiegiem, zamiast młodszej 2.0 z mniejszym (co za tym idzie - masz większe prawdopodobieństwo awarii w 2.4), albo dokładasz te nieszczęsne 15% wartości do auta i masz droższą 2.4 (nadal z potencjalnie wyższymi kosztami napraw - co już nie tylko ja Ci napisałem w tym wątku - wynika to z budowy auta i rozwiązań technicznych).
    O jakiej Ty różnicy mówisz? Mam do wyboru bogato wyposażoną 2.4 z navi, skórą lub welurem, przebiegiem 140tys km za 40-42tys zł z 2008r vs goła 2.0JTDm z 2009r z podobnym przebiegiem Jak doposażysz 2.0JTDm to cena będzie sporo wyższa.

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Od 2.4? Nie są.
    Taaa. Faktycznie dużo tańsze części są do 2.0... Pomijając to, że ilość zamienników jest znikoma, ponieważ jest to dość świeża konstrukcja. 2.4 jest od dłuższego czasu i jest dość udaną konstrukcją.
    Ceny w detalu do znalezienia w necie:

    2.4JTDm 210KM
    Koło dwumasowe 415 0422 10 3160.58
    Sprzęgło komplet 3000 951 945 1022.73
    Zawór EGR 7.00063.10.0 749.13
    Zestaw rozrządu DAYKTB449 418.05

    2.0JTDm 170KM
    Koło dwumasowe 415 0473 10 3189.64
    Sprzęgło komplet 624 3403 33 1322.94
    Zawór EGR MD88103 933.83
    Zestaw rozrządu KTB759 410.68

    Dla porównania 1.9JTDm jeśli mówimy na prawdę o taniej eksploatacji, a nie o tym co nam pasuje
    Koło dwumasowe 2294 001 249 1270.05
    Zawór EGR 7.22946.38.0 633.59


    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Jeśli mam zapłacić 15% wartości auta więcej za silnik, który w skali 3-4 lat wygeneruje mi wyższe koszty paliwa, napraw, itp, nie oferując za to żadnych istotnych dla mnie rzeczy (ładniejsze brzmienie nie jest aż tak powalającym argumentem, żebym się na to rzucał jak szczerbaty na suchary) - to mój tok myślenia nakazuje mi przeanalizowanie zakupu auta MŁODSZEGO (cały czas bazując na OKREŚLONYM modelu samochodu), które będzie mniej spalało, mniej kosztowało w serwisie, a po rozsądnym programie tuningowym - jego osiągi będą minimalnie gorsze niż 2.4 po programie.
    Jakie droższe? Bieżesz pod uwagę akcyzę, a już o tym pisałem. Jakby wprowadzili ją na silniki powyżej 1.2 to pisałbyś, że 1.0 ecoboost to najlepszy silnik na świecie? Tuning tuningiem, ale programowo 5 cylindra nie dołożysz do 2.0JTDm
    Auto młodsze? No way. 2.0JTDm na fajnym wyposażeniu jest droższa od 2.4JTDm w zakupie z podobnym przebiegiem/wyposażeniem/rocznikiem już po uwzględnieniu akcyzy!


    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    A wiesz jaka jest fajna kultura pracy w 1.75TBi? 2.4 to przy tym sieczkarnia... A jaka kultura pracy przy V6... I co to ma do rzeczy tak naprawdę?
    Wiem jeździłem, wiem też ile spala i ile kosztuje w zakupie No i nie ma jak mechanik porównuje diesla do benzyny i to jeszcze np. V6 Tańczysz tak jak Ci grają
    2.4 mało kto sprowadza, bo jest spora akcyza i trzeba się dzielić z państwem, dlatego tak chętnie kupują 1.9 bo mogą zrobić NISKĄ cenę. 2.0JTDm jest mało w ofertach, bo nikt nie wyrwie tego auta za 25-30tys zł, żeby zaoferować taką cenę, a takie auto szybciej się sprzeda, niż za 40-45tys zł.


    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Ja nie prowadzę tutaj reklamy warsztatu, tylko przekazuję konkretne informacje na temat ewentualnych problemów z silnikami diesla w Alfach - a z tego sobie można wyciągnąć naprawdę bardzo proste i logiczne wnioski. I tu niczego nie trzeba naginać - siadasz, bierzesz w rękę kartkę i długopis i liczysz... A to, że Tobie się nic z 2.4 poważnego nie działo - to jest żaden argument. Na pewno znajdę parę osób, którym nic poważnego się nie działo w 2.0 TDi koncernu VAG. Szkoda tylko, że liczba osób, którym jednak coś się działo, jest dużo większa, niż tych, którzy problemów nie mieli.
    Tak na prawdę 2.0JTDm jest dość młodą kosntrukcją, aby powiedzieć czy to fajny silnik, mało awaryjny i co się będzie działo po programie na 200+ Niech te osoby przejadą bezawaryjnie 300-400tys km tyle co robią 2.4JTDm to porozmawiamy o tym.
    To, że się zapycha EGR czy jest problem z kolektorem (co da się wyeliminować) nie oznacza, że z tego powodu 2.0JTDm jest lepsze


    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Oczywiście, że jest to super silnik w porównaniu z resztą diesli VAG-a. Jak ktoś ma trochę oleju w głowie - wymieni panewki i będzie jeździł. Naprawa zamyka się w 1000 PLN. Tylko, że trzeba wiedzieć, co w danym silniku może się wydarzyć, a nie ślepo wierzyć, że jak to jest VW, to będzie jeździł milion kilometrów bez awarii. Wolę wymianę panewek w 1.9 TDi, niż całej głowicy oraz pompy oleju w 2.0 TDi...
    Tylko dla przypomnienia wtedy pisałeś, że nic się z nimi nie dzieje, super jednostka itd. jak o tym trąbiłem, że tak do końca super nie jest

    Nvm idź pracuj, bo szkoda czasu na forum, skoro masz tyle pracy na warsztacie Tylko w sumie dobry mechanik nie musi pracować, wystarczy że nadzoruje pracę innych i wtedy masz czas na forum
    Ostatnio edytowane przez tradelux ; 08-02-2013 o 12:44 Powód: dodanie cen 1.9
    ---
    Bezwypadkowe auta na zamówienie. | Ogłoszenia: trade-lux.otomoto.pl
    Części eksploatacyjne do grupy FIAT/PSA

  5. #2605
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2012
    Auto
    206cc
    Postów
    12

    Domyślnie

    Witam.
    Panowie jakie są Wasze doświadczenia z automatem w 159? Na jakie awarie/usterki może liczyć przyszły użytkownik i jakie koszty się z tym wiążą? Nigdy nie miałem automatu ale mam ochotę spróbować :-)
    Wiem, że superalfa zarzekała się na tym forum, że nie sprowadzi już żadnej 159 z q-tronic, ale przeglądając ich ofertę (z ciekawości) widzę, że jednak jedną mają.

    Na autko nie chce wydać więcej niż 35-36 klocków wraz z pakietem startowym. Na co realnie mogę liczyć za taką kase? Wiem, że silnik 1,9 i ok 2007-2008. A wyposażenie? Przebieg?

  6. #2606
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Nigdy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Okolice Oświęcimia
    Auto
    159 Sportwagon 2.4JTDm Q-Tronic
    Postów
    251

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek.m Zobacz post
    Witam.
    Panowie jakie są Wasze doświadczenia z automatem w 159? Na jakie awarie/usterki może liczyć przyszły użytkownik i jakie koszty się z tym wiążą? Nigdy nie miałem automatu ale mam ochotę spróbować :-)
    Wiem, że superalfa zarzekała się na tym forum, że nie sprowadzi już żadnej 159 z q-tronic, ale przeglądając ich ofertę (z ciekawości) widzę, że jednak jedną mają.

    Na autko nie chce wydać więcej niż 35-36 klocków wraz z pakietem startowym. Na co realnie mogę liczyć za taką kase? Wiem, że silnik 1,9 i ok 2007-2008. A wyposażenie? Przebieg?
    Niedawno pisałem o automacie. Na pewno nie jest to najlepsza skrzynia automatyczna świata. Ale tragedii też nie ma. Biegi zmienia całkiem nieźle, wrażenia są pozytywne. Jedyne co to podnosi lekko spalanie, na moje oko około 1l/100km. Przy tym nie spotkałem się jeszcze z opinią, że komuś się posypała. Na forum też raczej pozytywne opinie nt. trwałości Q-Tronica.

    Za 35-36k przedliftowa 159 z nie za bogatym wyposażeniem i przebiegiem raczej powyżej 100 000. Choć tu jest fajna oferta:

    http://deft.otomoto.pl/alfa-romeo-15...C26391585.html

    I coś tańszego:

    http://deft.otomoto.pl/alfa-romeo-15...C27633816.html

    O ile wiem Tomek robi "pakiet startowy" w cenie, więc miałbyś to z głowy i święty spokój.

  7. #2607
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar tradelux
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Brera
    Postów
    217

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek.m Zobacz post
    Na autko nie chce wydać więcej niż 35-36 klocków wraz z pakietem startowym. Na co realnie mogę liczyć za taką kase? Wiem, że silnik 1,9 i ok 2007-2008. A wyposażenie? Przebieg?
    Jakbyś dołożył trochę (do 40tys zł) to rej. 2009-2010r przebieg 110-130tys km, navi,welur lub skóra

    Ostatnio sprzedałem za 36,5tys zł 2009r 150KM z przebiegiem 151tys km na welurze, navi, lakierowane było tylko jedno nadkole (sam rant). Auto było po wymianie rozrządu i kompletu hamulców z przodu przy 120tys km. Opony w średnim stanie ok. 5-5,5mm.
    Ostatnio edytowane przez tradelux ; 08-02-2013 o 13:02
    ---
    Bezwypadkowe auta na zamówienie. | Ogłoszenia: trade-lux.otomoto.pl
    Części eksploatacyjne do grupy FIAT/PSA

  8. #2608
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomwar Zobacz post
    c5tourer - dzięki. Nad tym radiem się zastanowie

    Pozdrawiam
    Tomek
    Zapomniałem wcześniej dopisać: to radio co masz teraz kosztowało ładnych kilka klocków (przynajmniej tak wygląda ).

  9. #2609
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Nigdy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Okolice Oświęcimia
    Auto
    159 Sportwagon 2.4JTDm Q-Tronic
    Postów
    251

    Domyślnie

    Ta czerwona jest całkiem przyzwoicie wyposażona (czujniki parkowania, kiera wielofunkcyjna, alfatex). Poważnie bym się nad nią zastanowił i raczej przebiegiem 175 000 się nie martwił. Za 30 000 miałbyś fajne autko. A reszta na dobre oponki, ubezpieczenie i jakieś ładne fele

  10. #2610
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2012
    Auto
    206cc
    Postów
    12

    Domyślnie

    Cytat Napisał Nigdy Zobacz post
    Za 35-36k przedliftowa 159 z nie za bogatym wyposażeniem i przebiegiem raczej powyżej 100 000. Choć tu jest fajna oferta:

    http://deft.otomoto.pl/alfa-romeo-15...C26391585.html

    I coś tańszego:

    http://deft.otomoto.pl/alfa-romeo-15...C27633816.html

    O ile wiem Tomek robi "pakiet startowy" w cenie, więc miałbyś to z głowy i święty spokój.
    Oferty Tomka przeglądam na bieżąco, tyle że część a może i większość aut sprzedaje się "na pniu" - stąd pytanie.

    Co do qtronica to czy to prawda, że ta skrzynia nie ma koła dwumasowego? Bo gdzieś taką opinię wyczytałem.

    Kolego tradelux, wolałbym nie dokładać, bo raz można dokładać bez końca a 2 to wolałbym mieć starsze auto a ewentualną resztę mieć w zapasie a nie w razie czego trzymać auto w garażu.

Podobne wątki

  1. Prosze o pomoc przy zakupie Alfa Romeo Brera
    Utworzone przez dycha w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-10-2013, 20:41
  2. [brera] Pomoc przy zakupie Brery
    Utworzone przez orishas555 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-08-2013, 22:32
  3. Pomoc przy zakupie Alfa Romeo Brera
    Utworzone przez paweldante w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 09-07-2012, 10:27
  4. [Brera] Pomoc przy zakupie AR Brera
    Utworzone przez kamilbrera w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 25-03-2011, 08:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory