Adolvo czytanie ze zrozumieniem nie boli. Pokaż mi jakies posty o zachwalaniu aut Tradeluxa, ja do dziś nie wiedziałem, że autami handluje, a tymczasem boję się lodówkę otworzyć żeby mi 9 z Krakowa nie wyskoczyły.
Adolvo czytanie ze zrozumieniem nie boli. Pokaż mi jakies posty o zachwalaniu aut Tradeluxa, ja do dziś nie wiedziałem, że autami handluje, a tymczasem boję się lodówkę otworzyć żeby mi 9 z Krakowa nie wyskoczyły.
www.5turbo.com
Nowe natchnienie Promot 76/84
Nowsze Dallara F393
159 1.9 280 F40 inside
159 ti 2.4 210
Fiat Barchetta 131
Fiat Coupe 2.0 20VT 220
no z pierwszej lepszej strony, choćby tu http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=195723
ale faktycznie podają różne wartości..
podaj mi auto z gorzej rozłożoną masą niż ciężki kloc na przedniej osi.. oczywiście jeśli chodzi o aktywną jazdę..
napisałem to w formie ironii, bo uważam za jakiś wymysł uskutecznianie sprzedaży konkretnego silnika.. przynajmniej w tym wypadku..Nie mam 159 2.4 na sprzedaż, a jak miałem to procentowo niewiele w porównaniu do 1.9, bo większość boi się pojemności powyżej 2.0 z powodu opłat OC/AC![]()
spoko, jak będę potrzebował żeby mi wytłumaczyć to Cię poproszę..Adolvo czytanie ze zrozumieniem nie boli. Pokaż mi jakies posty o zachwalaniu aut Tradeluxa, ja do dziś nie wiedziałem, że autami handluje, a tymczasem boję się lodówkę otworzyć żeby mi 9 z Krakowa nie wyskoczył
nie on jeden w jakiś tam sposób uprawia marketing.. ale chyba po to każdy ma głowę na karku, żeby sam sobie wyrobił zdanie czy ma jechać do Krk czy na alledrogo..
Ostatnio edytowane przez Adolvo ; 08-02-2013 o 21:56
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
Posiłkowałem się oficjalnymi danymi ze stron ASO/producenta, więc nie wiem kto jak podaje
Co do gorzej rozłożonej masy zostańmy przy Alfie i chociażby stary poczciwy Spider I i II generacji. Auto praktycznie nie skręca, z tyłu pustka, a na przodzie dość ciężki silnik.
Auto ma wagę niecałą 1T i przez to pokonywanie szybko zakrętów możliwe jest jedynie bokiem![]()
---
Bezwypadkowe auta na zamówienie. | Ogłoszenia: trade-lux.otomoto.pl
Części eksploatacyjne do grupy FIAT/PSA
Chcesz z nowoczesnych? Pojeździj Corvettą lub Mustangiem.
No, ale chyba się robi spory OT, bo to nie porada o zakupie danej 159.
---
Bezwypadkowe auta na zamówienie. | Ogłoszenia: trade-lux.otomoto.pl
Części eksploatacyjne do grupy FIAT/PSA
Mi brak argumentów? Sam przywołujesz jako przykład różnice w cenach części, które okazują się być... identyczne. Co oznacza najwyraźniej brak umiejętności posługiwania się katalogiem elektronicznym - sprzęgła w 2.4 i 2.0 JTDm są takie same. I możesz zarówno do jednej jak i do drugiej wersji montować albo Sachsa albo Luka - w zależności od upodobań. Sprzęgło to nie jest koło zamachowe i nie odwracaj teraz kota ogonem. Dałeś koncertowo ciała i tyle w temacie różnicy w cenach części.
Już pisałem gdzie te różnice są - eksploatacja to nie tylko wydatki na części. To także wydatki na paliwo. To także koszty ubezpieczenia. To działa na niekorzyść wyższej pojemności. To nie ja to wymyśliłem - to fizyka i ekonomia. Z reguły (to już mechanika) silniki o większej liczbie cylindrów (przy porównywaniu silników tej samej generacji) wymagają też większych wydatków z racji większej ilości części, które mogą ulec potencjalnej awarii.Do tego do 2.4 jest więcej zamienników i pozycji, bo silnik jest dłużej na rynku. Gdzie masz te dużo wyższe koszta? W kolektorze, zaworze EGR? No bez przesady...
Nie każdy też liczy wymian na zasadzie, większy silnik stać go na paliwo, to więcej go policzę. U mnie wymiana rozrządu czy koła dwumasowego w 1.9/2.0 vs 2.4 jest dokładnie taka sama. Bardziej chodzi o skomplikowanie rozwiązania, a silnik 2.4 skomplikowany w obsłudze nie jest.
Proszę Cię - sprawdzaj dokładnie dane, które przytaczasz, bo to już jakieś żarty są. 2.0 JTDm Sportwagon waży 1540 kg. 2.4 JTDm 200KM Sportwagon - 1680 kg. Poliftowy 2.4 JTDm 210KM - 1630 kg. Mamy 140 i 90 kg różnicy.Przy wadze faktycznie spora różnica. Przed liftem jakieś 80-90kg, po lifcie 2.4 jakieś 35kg. Normalnie F1 robi się z 2.0JTDm z powodu tej wagi![]()
- - - Updated - - -
I do tego wszystko zmierza - do świadomego wyboru. A wybór jest świadomy wtedy, kiedy dokładnie wiadomo, co boli każdą z wersji silnikowych danego modelu.
Zagadnienie jest proste - jeden silnik wymaga praktycznie na dzień dobry poprawy kolektora ssącego, drugi nie. Jeden ma większe tendencje do krzywienia kolektora wydechowego - drugi nie. Jeden jest bardziej wrażliwy na problemy układu wtryskowego, drugi - mniej. Jeden ma 5 cylidrów, drugi 4. W pięciocylindrowym niestety dochodzi do pękania głowic - w czterocylindrowym bardzo rzadko. Tu trzeba więc coś na siłę udowadniać?
Tak, zwłaszcza, że zdarza mi się mieć w ofercie także 2.4 - więc byłoby to trochę nie do końca logiczne.
Wyżej pisałeś o świadomości - więc tu chodzi tylko o uświadomienie potencjalnym przyszłym właścicielom modelu 159, że są jednostki silnikowe wymagające większej "troski" przy naprawach i przy eksploatacji, a są jednostki odrobinę bardziej odporne na użytkownika. I tyle.
- - - Updated - - -
Nie jest prawdą, że napisałem, że 2.4 jest bardzo awaryjny. Napisałem, że ma parę przypadłości, które mogą w efekcie opróżnić portfel. Wymieniłem te przypadłości. Im tańsza 2.4 - tym większe szanse, że ktoś właśnie się o te defekty rozbił i rozwiązaniem była sprzedaż auta, zamiast naprawiania go. Nie pisałem też, że 2.0 jest najlepszym silnikiem. Użyłem słowa "OPTYMALNY". Najlepszy silnik każdy sam sobie musi wybrać zgodnie z własnymi preferencjami.
- - - Updated - - -
Mówisz o Corvettcie, która wykręciła w 2009 jakieś 7:26 na Nurburgringu, szybciej od Nissana GT-R? No faktycznie - auto, które się musi fatalnie prowadzić z powodu rozkładu masy...
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
Nie są te same, sprawdź sobie w EPERze
To, że wygląda coś prawie tak samo nie znaczy, że jest takie same.
55214812 SPRZĘGŁO KPL.
Rodzina: BA02 - SPRZĘGŁO KPL. Z ŁOŻYSKIEM WYCISKOWYM
Dostępność: Tak Ilość minimalna w opakowaniu: 1
Makro rodzina: G Symbol skonta: 1
Waga w gramach: 6700 Cena(1): 267,42 EUR
Jednostka miary: Num Cena z VAT-em: 328,93 EUR
55204166 Teoretycznie to samo co 2.4, ale jednak różnica jest
55197086 SPRZĘGŁO
Rodzina: BA01 - SPRZĘGŁO KPL
Dostępność: Tak Ilość minimalna w opakowaniu: 1
Makro rodzina: G Symbol skonta: n/a
Waga w gramach: 5860 Cena(1): 284,08 EUR
Jednostka miary: Num Cena z VAT-em: 349,42 EUR
55204166 SPRZĘGŁO
Rodzina: BA01 - SPRZĘGŁO KPL
Dostępność: Tak Ilość minimalna w opakowaniu: 1
Makro rodzina: G Symbol skonta: N
Waga w gramach: 5848 Cena(1): 286,72 EUR
Jednostka miary: Num Cena z VAT-em: 352,67 EUR
Masz niby znajomych na Polinarze to poproś ich, żeby Ci zamontowali teoretycznie zamienne koło z 2.0 do 2.4 na ich koszt, żeby Ciebie na koszta nie naciągać.
Alfa 2.4 200KM - 1630kg
http://www.v10.pl/narzedzia/dane,tec...,2005;352.html
W polifcie było kilkanaście kg mniej.
Najlepiej napisz do Alfy, żeby podali Ci co do kilograma, bo te 20kg jest tak bardzo istotne na prowadzenia auta lol
Zaktualizuj stare dane:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...eife_lap_times
7:19.18 Nissan GT-R (2013)
7:19.63 Chevrolet Corvette C6 ZR1 (2012)
Nie ma jak dolecieć do testów na torze i porównywać silniki V6 z V8 (i to prawie raz większym)...
I raczej chodziło mi o C5 do 2005r, bo C6 nie miałem przyjemności jeszcze jeździć.
Do tego o kosztach utrzymania/droższy silnik 2.4 mówiłeś o awariach i wadach konstrukcyjnych... Zachwalałeś 2.0JTDm jakie to jest super mało zawodne i każdy powinien kupować ten silnik jeśli myśli o tanim utrzymaniu diesla. Wskazałem Ci jakie są ceny za eksploatacyjne rzeczy, że nie odbiegają od poziomu 2.4, a Ty teraz nagle zaleciałeś do paliwa i kosztów OC...
No i może przestaniesz zaśmiecać temat i trollować?
Na koniec: o wszystkie silniki obecnie dostępne trzeba się troszczyć, bo jak się nie bedzie to nawet 1.8 czy 1.9 8v się zajedzie... Amen
Ostatnio edytowane przez tradelux ; 08-02-2013 o 23:17
---
Bezwypadkowe auta na zamówienie. | Ogłoszenia: trade-lux.otomoto.pl
Części eksploatacyjne do grupy FIAT/PSA
Panowie dajcie sobie juz spokoj bo naprawde ciezko na to patrzec
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html