Strona 83 z 144 PierwszyPierwszy ... 33737475767778798081828384858687888990919293133 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 821 do 830 z 1436

Temat: “Motor Control System Failure” - co z tym zrobić

  1. #821
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Zaslepienie EGR nic nie dalo w moim przypadku. Wymienilem na nowy i to "zastawnowienie" ustapilo.

  2. #822
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotr_alex Zobacz post
    Zmagam się od jakiegoś czasu z P0238 wysoki sygnał, czyściłem czujnik w kolektorze, ...
    Czyszczenie nie zawsze pomaga, czasami konieczna jest wymiana
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #823
    ViP Rowerzysta Avatar piotr_alex
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Ciechanów/NDM
    Auto
    Crosswagon 2005r & 159 1.9JTD 16V 2008r
    Postów
    385

    Domyślnie

    Wymieniłem czujnik w kolektorze, na razie jest wszystko dobrze tak jak było, swoją drogą czemu ten czujnik cały czas się tak zapcha sadzą? niedawno czyściłem i teraz wyciągnąłem znów syf.

  4. #824
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Szałek
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Mogilno ( kujawsko-pomorskie)
    Auto
    AR 156 FL 1.9 JTD 16V
    Postów
    223

    Domyślnie

    U mnie chyba będzie to samo, bo Overboost z wężykami nowe, zmienna geometria sprawdzona-sztanga chodzi idealnie, czujnik?-syf, czyszczony 4tys km temu a wyglądał masakrycznie, wczoraj znów wyczyszczony, zobaczymy na jak długo będzie spokój.



  5. #825
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotr_alex Zobacz post
    ..., swoją drogą czemu ten czujnik cały czas się tak zapcha sadzą? niedawno czyściłem i teraz wyciągnąłem znów syf.
    Odpowiedź to EGR - przez niego dostaje się sadza
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #826
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Szałek
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Mogilno ( kujawsko-pomorskie)
    Auto
    AR 156 FL 1.9 JTD 16V
    Postów
    223

    Domyślnie

    To jak się dzieje, że inni z tym problemów nie maja, albo inaczej-jakim cudem przez 15tys km był spokój, a teraz co 3 tys zawalony?



  7. #827
    ViP Rowerzysta Avatar piotr_alex
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Ciechanów/NDM
    Auto
    Crosswagon 2005r & 159 1.9JTD 16V 2008r
    Postów
    385

    Domyślnie

    Programowe wyłączenie go i całkowite zaślepienie załatwiło by sprawę? ja mam tą zaślepkę z dziurkami.

  8. #828
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotr_alex Zobacz post
    Wymieniłem czujnik w kolektorze, na razie jest wszystko dobrze tak jak było, swoją drogą czemu ten czujnik cały czas się tak zapcha sadzą? niedawno czyściłem i teraz wyciągnąłem znów syf.
    A kolektor za klapą gaszącą też wyczyściłeś?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #829
    ViP Rowerzysta Avatar piotr_alex
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Ciechanów/NDM
    Auto
    Crosswagon 2005r & 159 1.9JTD 16V 2008r
    Postów
    385

    Domyślnie

    Czyściłem z 2 miesiące temu tak jak jest opisane w manualu o EGR. Samego kolektora nie czyściłem bo nie wiedziałem jak się za niego zabrać i jak wyciągnąć tą sadzę.

  10. #830
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Wyczyszczone:
    - czujnik podciśnienia w kolektorze
    - overboost (przy okazji przeniosłem go o wiele wyżej), nie wiem czy go jednak nie wymienić..... gumowe wężyki wymienione
    - klapa gasząca i mniej więcej wszystko wokół
    - EGR (zaśpepka)

    Słynny i znienawidzony błąd nie pojawia się Pod kompa podłaczyłem i też zero błędów. Zdecydowanie najwięcej ich było przez zaklejony czujnik podciśnienia.
    Auto puszcza lekiego dymka po przekroczeniu 3 tys. obr. jednak myślę, że dopuszczalne.

    Do czyszczenia niestety posostała mi turbina :/

Podobne wątki

  1. Motor Control System Failure w 2.0 JTS
    Utworzone przez podo w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 29-11-2017, 18:30
  2. Motor control system failure
    Utworzone przez DawidSu w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-12-2015, 11:34
  3. Motor Control System Failure - co oznacza? co z tym zrobić?
    Utworzone przez Szczepan w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-01-2012, 23:18
  4. Motor Control System Failure
    Utworzone przez korzen w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-01-2011, 23:27
  5. motor control system failure
    Utworzone przez chinczykmg w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-04-2010, 10:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory