O Chryste Panie...
O Chryste Panie...
Nie napinajcie się tak, wersja produkcyjna na pewno będzie inna![]()
Nie byłbym tego taki pewien. Podejrzewałem, że 4c może w środku być nieco siermiężna choć zdjęcia wskazują na to, że będzie gorzej niż myślałem. Po prostu nie ma być to luksusowe coupe do lansu przed nocnym klubem, tylko lekka i niewielka maszynka do robienia okrążeń na torze i ucierania nosa mocniejszym i większym sportowym samochodom. Jeśli chcą się zmieścić 900 kg to wiadomo że luksusów tam nie będzie, a wnętrze samochodu będzie pełne kompromisów mających na celów obniżenie wagi. O komforcie tez pewnie trzeba będzie zapomnieć. Szkoda, ze chociaż designem konsoli nic nie nadrobili tylko postawili na maksymalną prostotę.
4C już oficjalnie! Pierwsze foty!
http://www.alfanews.pl/2013/02/12/al...uz-oficjalnie/
Widziałeś gdzieś info, czy ten nowy silnik jest na łańcuchu, czy na pasku?
EDIT: ciekawe, czy w trybie Race będzie można wyłączyć kagańce, bo jeśli nie, to trochę lipa w takim aucie.
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 12-02-2013 o 12:35
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Czyli powrzucane części z całego koncernu, od Pandy po Giuliettę.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
No na pewno widać w(y)loty powietrza z MiTo a "samolotowe" przełączniki z GiuliettyZespół wskaźników też jest taki sam, jak na szpiegowskich zdjeciach. Nie wiemy jak tunel środkowy, być może tam się coś zmieni, ale nie sądzę
Fajna kierownica i jedna wycieraczka![]()