ja bym doradził lapek, kabel kkl + program fes i sobie zobaczych jak nabija Ci to ciśnienie na szynie, bo najpradopodobniej tu tkwi problem.
ja bym doradził lapek, kabel kkl + program fes i sobie zobaczych jak nabija Ci to ciśnienie na szynie, bo najpradopodobniej tu tkwi problem.
Panowie niech ktoś wyciągnie pomocną dłoń i podłączy koledze to autko pod komp, przecież na pewno w Jeleniej jest jakiś komputer z Fesem i wrzućcie te logi tu. Przecież kolega nie może tak odpalać Alfy![]()
Szczerze nie chce mi się czytać całego tematuale po obejrzeniu filmiku przypomniało mi się dopalanie mojego OPLA VIVARO (AVARIO) 1,9 TDI. Ja w moim miałem podobny problem i okazało się, że cieknie jeden wtryskiwacz. By ułatwić jakiekolwiek odpalenie sikałem plaka do kolektora i palił. Nie jest to wyjście ale by dojechać do mechanika wystarczyło.
Próbowałem go dzisiaj 5 krotnie przekręcić kluczyk i za każdym razem poczekałem aż przestanie brzęczeć i nic to nie pomagało. Ale nakręciłem rure wydechową - tu filmiki. Niestety nie udało mi się uchwycić samego momentu uruchomienia bo gdzieś przypadkowo dotknąłem telefonu i się wyłączyło. Filmik 1) http://www.youtube.com/watch?v=i0UemEEqVxI Filmik 2) http://www.youtube.com/watch?v=T5FTQ1ydzSI Filmik3) http://www.youtube.com/watch?v=a-j4R_iv2JA
Tak to mniej więcej wygląda. Poczytam w innych tematach i może sam kupie ten interfejs tylko nie wiem który no i jaki soft do tego i wtedy się zobaczy - napisze później na forum
witam , moim zdaniem problem tkwi w cofającym się paliwie lub o słabej wydajności pompki paliwa . przy lejących wtryskach kopciła by cały czas .
Druga próba uruchomienia dzisiaj naszej furmanki - filmik http://www.youtube.com/watch?v=YYUj8_iMSdg
ja bym, mimo wszystko zrobił próbę przelewową wtryskiwaczy. Może się mylę ale tak jak pisałem wcześniej podobnie miałem w VIVARO.
Ostatnio edytowane przez Pati&Grzesiek ; 12-02-2013 o 19:30
Kurcze temat się już nieźle rozrósł, a ja w zanadrzu mam już następny bo coś mi puka przy kręceniu kierownicą i to chyba coś z maglem, ale tym się zajmę jak rozwiąże zagadkę tego słabego odpalania. Na piątej stronie pierwszy post. Wstawiłem tam plik z wydrukiem z programu ESI tronic i opisem co wykonał Pan mechanik - zajrzyjcie - jest tam błędy o oznaczeniach: dwa razy 0380, 1320, 1604, 0115 i 0101 - rzućcie tam okiem to PDF z nazwą alfadiag
a czy on nie za wolno kręci rozrusznikiem?