Ok. Powodem uszkodzenia , oberwania się piastki tarczy w Jtd jest często odwrotnie założona tarcza.
Ok. Powodem uszkodzenia , oberwania się piastki tarczy w Jtd jest często odwrotnie założona tarcza.
-------
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".
W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą![]()
proszę dzwonić 792 465-368
Też tak myśle a możecie mi powiedziec dokładnie jak to ma byc założone zgodnie z opisem na tarczy czy wg na to uwagi nie zwracac?
Dodam że wczesniejsze sprzęgło również mi się w podobny sposób urwało wg nie slizgało ani nic tylko nagle stanełoi koniec:/ założyłem nowe zgodnie z opisem na tarczy i to samo się stało. doradźcie co sprawdzic żeby już teraz nie było problemu.
Pozdro
Ostatnio edytowane przez Junior 24 ; 11-02-2013 o 22:24
Lato cambio - od strony skrzyni.
-------
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".
W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą![]()
proszę dzwonić 792 465-368
Kolego jesteś w wielkim błędzie wybacz ale przekonałem się o tym na własnej skurze:/ założyłem tak i zrobiłem tylko 500km. A co ciekawsze na złomie znalazłem cały motor z oryginalnym przebiegiem około 100tyś KM i tarcza tym napisem była założona od strony koła dwumasowego. Więc teraz sam nie wiem czy dobrze założyłem przekonam się jak zrobie więcej KM i wam opisze. Dzięki koledzy za opinie sprawdzę jeszcze dla pewności ten wężyk od wysprzęglika.
To inaczej, na tarczy masz piastkę gdzie z jednej strony tuleja wystaje więcej a z drugiej mniej.Tą dłuższą częścią idzie w stronę koła dwumasowego.
-------
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".
W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą![]()
proszę dzwonić 792 465-368
Właśnie tak założyłem i tylko 500 KM zrobiłem więc nie wiem jak to możliwe poza tym wszystkie zdjecia jak równierz wczesniejsze sprzęgło pyło założone odwrotnie więc ja już z tego nic a nic nie rozumiem wybaczcie ale pierwszy raz się z czyms takim spotkałem a nie pierwszy raz zmieniałem sprzęgło:/
moje nowe sprzęgło Valeo wytrzymało 2000 km i rozleciała się tarcza... powodem był krzywy wałek w skrzyni biegów :/
No i właśnie tak zamontowałem i tak się stało:/ stara tarcza była zamontowana odwrotnie tym napisem i dotykała do śrub od koła dwumasowego ścieło je jakiś 1mm . Teraz kupiłem cały komplet z kołem dwumasowym ale uzywany z 2010roku i zamontowale tak jak było zamontowane w tamtym silniku mam nadzieje że dłużej pojeżdzę niż 500km![]()