A co ci to da w M-jet? - Jesli dasz pełną zaślepkę to wywali błąd, a ta z otworami i tak się nie sprawdzi jeśli jest nieszczelny EGR.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Jak się kupuje zaślepkę to są dedykowane pod daną wersje silnikową ? żeby nie było problemów..?![]()
A więc przeprowadziłem testy. Załączam logi w załączniku. Dodam że rury dolotowe są świeżo wymienione na stalowe (góra i dół od misiu7911) oraz nowa cała rura filtr-turbina.
Logi były robione na zimnym silniku. Od odpalenia i w czasie jazdy parę km.
logi air boost.rar
Dziekuje nie przegladalem bo mam 1 reke do 20 marca i to teraz wysilek wejsc na moj ukochany klub![]()
Wszystko zostało tutaj napisane:
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._poradnik.html
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)