Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Temat: Gaz na Śląsku

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    dlaczego uważasz ze Gold to śliski temat?,tez i Silvera mają w ofercie

  2. #22
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał SebastianS Zobacz post
    Niepokoi mnie pomysł, że chcą używać Golda.
    Sebastian odczep się od golda
    4 auto jeżdzi mi na KME i jest dobrze a gadanie ,że wadą jest przymarzanie przy 230 to przesada.
    Dla jednych jak lpg nie ma 50 st to wada a dla innych to zaleta.
    Ja wolę jak mam, wiecej gazu w gazie,,
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    udało mi się dotrzeć do gościa który zakładał u nich gaz do audi a8 4.2. i podobno jest zadowolony. co ciekawe sprawdzał moc na lpg wyszło 6 koni mniej na hamowni..
    wiec raczej nie odczuwalna zmiana

  4. #24
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Zbrosławice / Gliwice
    Auto
    Kilka
    Postów
    66

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Sebastian odczep się od golda
    4 auto jeżdzi mi na KME i jest dobrze a gadanie ,że wadą jest przymarzanie przy 230 to przesada.
    Dla jednych jak lpg nie ma 50 st to wada a dla innych to zaleta.
    Ja wolę jak mam, wiecej gazu w gazie,,
    Moim zdaniem optymalny gradeint temperatur gazu to 28-45 stopni. Z goldem problem nie polega na tym, że nie ma 50 stopni, tylko na tym, że ilość ciepła przekazywanego w tym reduktorze do gazu przy przepływie wody rzędu 20l/min i temperaturze wody na wejściu rzędu 90 stopni jest mniejsza, niż ilość ciepła potrzebna do odparowania i ogrzania gazu z 0 stopni w fazie ciekłej do nawet tylko 7-10 stopni w fazie lotnej - w ilości potrzebnej do wykarmienia 230KM w silniku o przeciętnej sprawności, przy AFR rzędu 12,5 - "zamarznięcie" jest po prostu nieuniknione, kwestia ilości czasu potrzebnego na to, by bufor ciepła uwalnianego z korpusu reduktora się wyczerpał.
    Tak więc się nie odczepię, bo w temacie termiki reduktorów dokonałem kiedyś bolesnych studiów teoretyczno-praktycznych, poszukując ciepła dla doładowanych 500 KM w cayenne turbo S. Bardzo wiele rzeczy wtedy po prostu wyszło kiedy zacząłem je liczyć - auto przez dwa tygodnie przypominało laboratorium upstrzone czujnikami temperatury w ośmiu jednocześnie punktach układu chłodzenia, owiniętych szmatami dla eliminacji przekłamań od owiewu powietrza. Dużo wtedy zrozumiałem. A tak to wyglądało:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P1060839_small.jpg
Wyświetleń:	116
Rozmiar:	93.5 KB
ID:	86070

  5. #25
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał SebastianS Zobacz post
    Moim zdaniem optymalny gradeint temperatur gazu to 28-45 stopni
    Tu się zgadzamy.Dlatego lubię golda
    Cytat Napisał SebastianS Zobacz post
    temperaturze wody na wejściu rzędu 90 stopni jest mniejsza, niż ilość ciepła potrzebna do odparowania i ogrzania gazu z 0 stopni w fazie ciekłej do nawet tylko 7-10 stopni w fazie lotnej - w ilości potrzebnej do wykarmienia 230KM w silniku o przeciętnej sprawności, przy AFR rzędu 12,5 - "zamarznięcie" jest po prostu nieuniknione
    Tu się zgadzamy z jednym ale, do normalnej jazdy nawet z chwilowym pałowaniem na każdym biegu gold spokojnie wystarczy.
    W 156 na autobanie z dopiero po dłuższej jeżdzie powyżej 220 temperatura lpg spadła mi na 9 st.
    Natomiast jak prędkosć oscylowała 170 do 200 w jednostajnej jeżdzie to było wystarczajaco.
    Zawsze można się poratować nakrętką fi 8 lub zapożyczonym zaworem łada, polonez fiat 125 i przepływ cieczy inaczej zbilansować hihi.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #26
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    W 156 na autobanie z dopiero po dłuższej jeżdzie powyżej 220 temperatura lpg spadła mi na 9 st.
    Natomiast jak prędkosć oscylowała 170 do 200 w jednostajnej jeżdzie to było wystarczajaco.
    Jak Gold był młody i piękny, 260 tysięcy czyli jakieś 85 tysięcy przejechał od założenia przez ciebie po wyjęciu go z myślą o regeneracji hmmm.... nadawał się na śmietnik, zamiast się z nim grzebać założyłem Scorpiona GT plus ten nowy komp i inna jazda, mróz taki jak był, 220 na liczniku z haczykiem i cały czas na LPG, na Goldzie 180 zdycha i PB idzie. Tu muszę jeszcze poprzeganiać, bo mapy tylko do 3500 mam narysowane, a warunki pogodowe nie pozwalały ustawić góry, teraz się poprawiło to jeszcze jedno przegonienie i będzie gitara

  7. #27
    Bea
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    założyłem Scorpiona GT plus
    Koniecznie napisz jak będzie sie sprawował po 80 tyś.
    Skorpiona dwa razy reklamowałam w 147 a potem poszedł do żyda a gold żyje i żyje

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    według mnie firma firmą ale dużo zależy od szczęścia..
    możemy trafić na cześć która będzie sprawować się bez awaryjnie,
    i taką która.. da nam w kość.. po prostu złośliwość rzeczy martwych..
    sam miałem doświadczenie.. z zawieszeniem w poprzednim samochodzie..
    kupiłem jakieś markowe łączniki stabilizatora które wytrzymały nie całe 15 tysięcy..
    później założyłem jakies totalne rzemiosło które naprawdę kosztowały grosze.. i zrobiłem na nich ponad 20 tysiecy..
    (oczywiście warunki pracy tych obu łączników były takie same ..)

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bea Zobacz post
    Koniecznie napisz jak będzie sie sprawował po 80 tyś.
    Skorpiona dwa razy reklamowałam w 147 a potem poszedł do żyda a gold żyje i żyje
    Docelowo miał być Niko tak jak ktoś mi polecał jeżeli regeneracja Golda nie przyniosła by rezultatu, a ponieważ wyszła niespodzianka, Scorpion leżał pod ręką to dlatego on wskoczył, Scorpion jest używany zrobił 3 tysięcy kilometrów (dlatego jego cena wyniosła 120 złotych) i przy pałowaniu nie trzymał ciśnienia, z tym że było to dwa lata temu, na kompie nie było korekcji po ciśnieniu, teraz jest korekcja i stoi cały czas na 1.30- 1.35

  10. #30
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Zbrosławice / Gliwice
    Auto
    Kilka
    Postów
    66

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Zawsze można się poratować nakrętką fi 8 lub zapożyczonym zaworem łada, polonez fiat 125 i przepływ cieczy inaczej zbilansować hihi.
    No właśnie nie. Nie zrozumiałeś, Kolego. Możesz przepuszczać przez golda całą wodę świata, ale jeśli ma temperaturę 90 stopni a nie 135, to żadne zwiększanie strumienia wody już nic nie da - woda wypływa niemal tak ciepła jak wpływa, bo ciepło nie przenika do gazu, paniatno? Sprawność wymiany strumienia ciepła, a nie zbyt mała ilość wody jest problemem, a rozwiązać go (teoretycznie) możnaby było tylko zwiększając <delta t>, czyli róznicę temperatur po obu stronach wymiennika ciepła. W praktyce oczywiście to niemożliwe, bo jak napisałem - temperatura wody musiałaby wynosić przynajmniej 135 stopni - a to mało realne :-)

Podobne wątki

  1. mechanik na śląsku
    Utworzone przez FINSU w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 149
    Ostatni post / autor: 12-11-2022, 23:25
  2. chip na śląsku
    Utworzone przez mariusz. w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-09-2010, 22:20
  3. 156 SW na Śląsku
    Utworzone przez hesus w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-05-2010, 21:30
  4. Spot Gtv na Śląsku
    Utworzone przez DARO-RT w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-04-2008, 12:17
  5. Malowanie na śląsku...
    Utworzone przez Grzegorz83 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-03-2008, 08:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory