Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 34

Temat: [156] 2.5 V6 - Potrzebny sposób na wyciągnięcie alternatora

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Jakby silnik przesunac do przodu i odkrecic puszke kolektora, odolejacz to POWINIEN wyjść górą. Inna sprawa, że trzeba się do śrub dostać.

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Sorry az OT ale jak czytam ten temat to zaczynam się cieszyc ,że mam 2,4 jtd bo miałem kupić 2,5v6 (choć u mnie też niema lekko to idzie go wyciągnąc miedzy silnikiem a kabiną ) . Ps. rozbieraliśmy stare Mondeo V6 i to samo -tragedia . i silnik i sanki trza było poodkręcać . Jednym słowem tak- jak V6 i więcej to tylko jak jest podłużnie położony silnik jak w BMW i Mercu . W Bmw miałem wszystko jak na wyciągniecie ręki bo dojscie od boków było w miare dobre. Powodzenia w naprawie .

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    No nie do końca - mogli z tyłu przy grodzi dać np. pompę wspomagania, która jest mniejsza i generalnie rzadziej się psuje. Pompa by wyszła, alternator z przodu i poszedłby lekko bez problemu do góry. Specjalnie tak zrobione, żeby jeździć do serwisu niestety.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Widzialem gdzies vke z przemontowanym altkiem do przodu z tym ze bylby bardziej narazony na warunki drogowe moze.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Nie sadze, zeby miało to znaczenie. Wiele aut ma alternator z przodu i nic się nie dzieje

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    No po coś jest osłona z dołu i nawet lepiej jak by był z przodu bo z tyłu jest bardziej odsłonięty bo własnie ta osłona z dołu już tam go tak nie zasłania i woda z solą mu daje popalić.

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    A przeważnie pada i tak regulator, jak u mnie - 13.9 bez obciążenia, przy światłach i nawiewie 13.4 . potem pada łożysko z przodu ale to trzeba sporo km robić.

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    Sanki w dol, silnik do przodu troche i powinien wyjsc bokiem. Nie pamietam dokladnie co ja odkrecalem bo robilem to ponad 2 lata temu.
    1. Bamboszek co masz konkretnie na myśli pisząc "Sanki w dół"? Sanki całkiem zdemontować i odłożyć na bok, czy odkręcić od podłogi nie odkręcając dolnych wahaczy i pozostawić takie zwisające?

    2. "Silnik trochę do przodu" - odkręcić poduszkę po stronie pasażera i przesunąć silnik do przodu czy tylko odchylić dół silnika do przodu?

    3. I błagam skup się i sobie przypomnij:
    Co z półosią po stronie pasażera? Wyciągałeś całą czy może rozkręcałeś na przegubie czy może w ogóle nie wyciągałeś?

    Tak przy okazji:
    Górą to chyba nie wylezie mimo iż bym bardzo chciał, bo kolektor wydechowy szłoby dość łatwo odkręcić od góry, przesunąć silnik do przodu, tylko przeszkadzają piep....ne przewody od klimy...
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Przeowdy klimy na dole można też poodkręcać, powinno dać radę.

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Litrowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wawa, Brodnica,Uć górna
    Auto
    156 3.0 v6 Q-DISTINCTIVE sw 04r LUCI DI BOSCO
    Postów
    346

    Domyślnie

    qqqqqwraa luzujesz sanie mozesz i je zupełnie od budy odrecic na bok nieodłozysz bo bys musiał wachacze rozpinac ,opuszczasz motor a to tylko dlatego ze SRUBA MOCUJĄCA ALTERNATOR JEST WKŁADANA OD ZAWNĘTRZNEJ STRONY I NIE MA MOZLIWOSCI JEJ WYCIĄGNIECIA BEZ LUZOWANIE MOTORU W DÓŁ PONIEWAZ JEST ZA DŁUGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!nie ma innej mozliwosci a pomysły z wygiąganiem go górą powodzenia to nie twinspark zeby górą szło chociaz znam takich co z motorem wyjezdzali do alternatora
    2 półosi nie ruszasz po co
    3silnik na łapach odkrecasz podstawiasz sobie lewar pod miche łapy od str skrzyni nie ruszasz a w razie w to mozesz pewu
    Ostatnio edytowane przez Litrowy ; 18-02-2013 o 17:15
    Moja cwaniara BY LITROWY 3.0v6SW QTRONIC http://www.youtube.com/watch?v=hJHuK...ature=youtu.be
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/70296-litrowe_ar156sw_2_5v6_q.html

Podobne wątki

  1. 156 - wyciągnięcie fabrycznego radia
    Utworzone przez nowakooowski w dziale 156
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 25-02-2012, 17:09
  2. Wyciągnięcie skrzyni Jak ???? 2,4 JTD
    Utworzone przez GrzesiuSiedlce w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-10-2011, 21:39
  3. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-08-2011, 23:27
  4. Wyciągnięcie czujnika ABS
    Utworzone przez Jack3516 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-08-2011, 18:51
  5. Wyciągnięcie akumulatora
    Utworzone przez KamilP w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-08-2009, 19:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory