Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 40

Temat: Przycisk do pilota od centralnego zamka

  1. #11
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał maestro Zobacz post
    Ogólnie trudno. Jak podniesiesz prawą strone, zdejmiesz koło przednie i nakole to go zobaczysz, a reszta to już Ja mam to samo.

    Co do alarmu i tak dalej. Mam zamiar kupić inną centralke z pilotami scyzorykami, jesli sie uda to wykorzystac czujniki z podsufitki, jeśli nie to wmontować tam dedykowane do nowego alarmu, poszukać sygnałów z krańcowek (drzwi/maska/bagażnik) i dołozyć jakieś odcięcie.
    Zestaw za 100zł to wszystko obsłuży (ten z mojego manuala)

  2. #12
    Użytkownik Ogier Avatar mizer
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Nowy Kamień
    Auto
    Alfa 166 2.0 V6 TB
    Postów
    187

    Domyślnie

    no najprościej dołożyć centralkę ale to już nie jest to ;P z drugiej strony pewnie też jak nie dam rady z tym zamkiem to dołoże i będe miał święty spokój.
    A z tym alternatorem tak jeździsz czy zrobiłeś to już ??

  3. #13
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie pamiętam dokładnie jak jest w V6TB ale regulator generalnie wymienia się bez zdejmowania alternatora. Odkręcasz dekiel plastikowy (po drugiej stronie niż koło pasowe) i dwie śrubki. Regulator na wierzchu.

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    Cytat Napisał mizer Zobacz post
    no najprościej dołożyć centralkę ale to już nie jest to ;P z drugiej strony pewnie też jak nie dam rady z tym zamkiem to dołoże i będe miał święty spokój.
    A z tym alternatorem tak jeździsz czy zrobiłeś to już ??
    Czekam aż sie rozsypie do końca...

    Czekam na troche cieplejszą aure. Przy wymianie filtra oleju można dostrzec alternator też z tej perspektywy, ale jak tam ktoś sobie wyobraza odkrecić coś to nie wiem

  5. #15
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Ostrów Mazowiecka
    Auto
    Była AR166 2.4 JTD 99r.
    Postów
    177

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Ale to już nie będzie oryginał i już nie zadziała fabryczny alarm.
    No jak nie będzie oryginał i czemu miałby nie zadziałać alarm?
    Wszystko da się zrobić jak się wie jak i ma się czym

  6. #16
    Użytkownik Ogier Avatar mizer
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Nowy Kamień
    Auto
    Alfa 166 2.0 V6 TB
    Postów
    187

    Domyślnie

    Nawet jeża wyp***dolić na trzy sposoby ktoś wie jak a tak serio nie będzie to oryginał bo już dokładasz centralkę jakąś chińską

  7. #17
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał mizer Zobacz post
    Nawet jeża wyp***dolić na trzy sposoby ktoś wie jak a tak serio nie będzie to oryginał bo już dokładasz centralkę jakąś chińską
    Dokładnie.

  8. #18
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Ostrów Mazowiecka
    Auto
    Była AR166 2.4 JTD 99r.
    Postów
    177

    Domyślnie

    A gdzie napisałem o dokładaniu chińszczyzny? Mowa była o wymianie modułu na inny używany (oryginalny), a nie o ryżu

  9. #19
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    I twierdzisz że nowy moduł zatrybi z całą resztą starą? Chyba nawet Ty w to nie wierzysz szacun jak Ci się uda ale chyba będziesz pierwszy na świecie. Skoro nikt poza ASO nie potrafi nowych kluczyków zaprogramować to jak Ty chcesz przełożyć inny moduł???? Chyba że ja mam nieaktualne informacje i ktoś niedawno opanował to sztukę w 166.

  10. #20
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Ostrów Mazowiecka
    Auto
    Była AR166 2.4 JTD 99r.
    Postów
    177

    Domyślnie

    Programowanie kluczy, adaptacja sterowników to mój tzw. "chleb powszedni"
    Centralka w 166 jest prosta jak budowa cepa. Przepisujesz zawartość starej do nowej, lub robisz na "virgin" i kodowanie w aucie.
    Dla większości elektroników samochodowych to żaden problem.
    A klucze do Alfy robi praktycznie każdy dobrze wyposażony punkt dorabiania kluczy, ASO do tego nie potrzeba

Podobne wątki

  1. Zamknięcie od środka, przycisk centralnego zamka
    Utworzone przez SlaSH7 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-10-2015, 07:26
  2. [145] 145 - montaż centralnego zamka na pilota
    Utworzone przez majster w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-08-2014, 09:30
  3. Wybór pilota do centralnego zamka
    Utworzone przez rooney w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-03-2013, 14:41
  4. [GTV] Kodowanie pilota centralnego zamka
    Utworzone przez Slepecci w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-05-2011, 20:50
  5. [145] Otwieranie zamka centralnego na pilota
    Utworzone przez BYKrak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 15-04-2010, 22:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory