Strona 10 z 26 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617181920 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 259

Temat: benzyna czy diesel ???

  1. #91
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    164 QV 24V '93, 164 Super TB '96, 166 2.5V6 '98, 155 2.0TS 16v '96
    Postów
    509

    Domyślnie

    Ale ja nie neguje tego, TS jest silnikiem podwyzszonego ryzyka I trzeba go rozgrzewac I smarowac dobrym olejem.
    Ile wytrzyma nie wiem. Wkurza mnie jednak notoryczne wieszanie psow na tym silniku I stereotypy.
    Moj Ts jest z "nie wiadomego" zrodla, skazalem go na smierc przedwczesnie. Mialem swiadomosc zblizajacej sie wymiany silnika.... A on lata....
    Zmierzylem kompresje I cisnienie oleju I oniemialem..... parametry jak mlody bog

    Nawet jak padnie to I tak wiem jedno - sprobowalem I wiem, ze naprawde fajny silnik , a nie opieram sie na zaslyszanej opinii....

    Podobno wszystkie alfy sie psuja...


    Wysłane z mojego Dell Streak 7
    Mam na imię Jacek... i jestem alfaholikiem...
    Powrót do Busso.... w najfajniejszym opakowaniu...

  2. #92
    Użytkownik Rowerzysta Avatar RobertWroc
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.2JTS
    Postów
    354

    Domyślnie

    Cytat Napisał damian1989 Zobacz post
    i o taka wypowiedz mi chodzilo. Koszta ekploatacji v6 i ts na podobnym poziomie a dla zaoszczedzenia 3 l plg na 100 nie ma sensu pakowac sie w awarynego ts. Przejedz sie v6 a nie bedziesz chcial slyszec o ts! V6 jest warta tych 3l lpg wiecej

    :p

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAGE_054.jpg
Wyświetleń:	82
Rozmiar:	77.7 KB
ID:	87051

  3. #93
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattom Zobacz post
    Powiedz mi jedno - ile kilometrów zrobiłeś TSem, a ile kilometrów zrobiłeś vka?
    Sądzę, że jednak troszkę więcej się najeździłem Teesami, bo 147 ma u mnie 65tys obecnie, 166 około 40tys.
    Vka - w momencie jak miałem na sprzedaż zrobiłem koło 10tyś ...
    Na vke tak samo - ekstra motor, ale stwierdzanie, że jest w cholere wytrzymalszy niż TS - no nie.
    TS zrobilem moze z 10 km w 156 1.6 kumpla. 3.0 V6 zrobilem 10kkm
    JTD jest jednym z lepszych silnikow w swojej klasie
    V6 zdobyl mase nagrod i jest nalepszym silnikiem w swojej klasie. 300 kkm przy odpowiedniej eksploatacji nie robi na nim wrazenia
    TS o nim nie slyszalem nic dobrego a 300 kkm bez remontu to dla niego swietny wynik, to bubel, ktory troche zaniedbany rozlatuje sie
    Ostatnio edytowane przez Damian1989 ; 25-02-2013 o 19:58

  4. #94
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacoff Zobacz post
    Ale ja nie neguje tego, TS jest silnikiem podwyzszonego ryzyka I trzeba go rozgrzewac I smarowac dobrym olejem.
    Ile wytrzyma nie wiem. Wkurza mnie jednak notoryczne wieszanie psow na tym silniku I stereotypy.
    Moj Ts jest z "nie wiadomego" zrodla, skazalem go na smierc przedwczesnie. Mialem swiadomosc zblizajacej sie wymiany silnika.... A on lata....
    Zmierzylem kompresje I cisnienie oleju I oniemialem..... parametry jak mlody bog

    Nawet jak padnie to I tak wiem jedno - sprobowalem I wiem, ze naprawde fajny silnik , a nie opieram sie na zaslyszanej opinii....

    Podobno wszystkie alfy sie psuja...


    Wysłane z mojego Dell Streak 7
    Jacoff ja to rozumie i szanuje cie za podejscie do auta . Tylko ,że róznica między tobą a resztą swiata polega na tym ,że ty wiesz ,że ten silnik to jak delikatna kobieta o którą trzeba dbać żeby dawała lata radości i wiesz jak to czynić a reszta nieświadomych niewtajemniczonych ludzi , którzy jezdzili innymi autami porównują i dla nich to jest dziwne . No bo jak gość miał starego Mietka czy golfa i przez 15lat zmieniał klocki i lał do baku co popadło i jezdził to nie dziw się ,że dla niego takie podejscie do auta jest żenujące conajmniej . Ja kocham ten samochód i wiem ,że ma swoje "gorsze chwile" . Uwielbiam go za stylistyke ponadczasową i to że wyzwala usmiech na mej twarzy kiedy sobie chulam w nim . I mimo ,że jest warty tyle co komplet alusów z X6 to duma mnie rozpiera bo to ja jade Alfą Ale nie zmienia to faktu ,że Alfa jest strasznie droga w utrzymaniu ( oprócz 145 JTD ) . Nie miałem jeszcze 159 bo z opinii wiem ,że to już inna jakość , oby . Zraziło mnie zawieszenie w 156/147 . Nie chce się wypowiadać na temat trwałości innych podzespołów bo to wątek o benzynie vs. Diesel . Powiem prosciej : Jakby nie to ,że stawiam wygląd ponad awaryjność auta to spaliłbym te auto po miesiącu w pierwszym przydrożnym rowie. I to nie jest ,że ja mam jakieś problemy . Czytam forum i innych problemy i dziw mnie bierze jak może maglownica się wysypać przy przebiegach 150-200tkm , pompa wspomagania i kupe innych rzeczy o których będąc posiadaczem BMW nawet nie miałem pojecia . ALfa to naprawde delikatne auto dla miłośników a nie normalnych użytkowników i tyle .

  5. #95
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damian1989 Zobacz post
    JTD jest jednym z lepszych silnikow w swojej klasie
    V6 zdobyl mase nagrod i jest nalepszym silnikiem w swojej klasie. 300 kkm przy odpowiedniej eksploatacji nie robi na nim wrazenia
    TS o nim nie slyszalem nic dobrego a 300 kkm bez remontu to dla niego swietny wynik, to bubel, ktory troche zaniedbany rozlatuje sie
    Widzę że odpowiedzi na poziomie podparte argumentami to norma.
    Nie będe się więcej produkował - nastukałem ponad 100tyś teesami i złego słowa nie powiem.
    Kupujcie sobie co chcecie - tylko później bez płaczu, jak coś nie tak pójdzie - bo niezniszczalny JTD z przebiegiem 200tyś km wypluje turbo pompe czy dwumase.
    To tak jak z boxerem - tak awaryjny silnik, a u mnie jakos jezdził ...dziwne mam te auta.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Nazar Zobacz post
    . Powiem prosciej : Jakby nie to ,że stawiam wygląd ponad awaryjność auta to spaliłbym te auto po miesiącu w pierwszym przydrożnym rowie. I to nie jest ,że ja mam jakieś problemy . Czytam forum i innych problemy i dziw mnie bierze jak może maglownica się wysypać przy przebiegach 150-200tkm , pompa wspomagania i kupe innych rzeczy o których będąc posiadaczem BMW nawet nie miałem pojecia . ALfa to naprawde delikatne auto dla miłośników a nie normalnych użytkowników i tyle .
    I widzisz - u mnie każde auto musi być gotowe w każdej chwili do trasy bo nigdy nie wiadomo gdzie trzeba będzie pojechać ... i jakoś nie mam tych przypadłosci poza zawieszeniem wielowahaczowym - ale to na inny wątek.
    Kwestia dbania - i tyle.
    Jeździłem innymi autami - i porównawszy do przebiegu alfy wychodzą najtaniej w kosztach pozaeksploatacyjnych ...
    147 powodów do zadowolenia

  6. #96
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Mattom, przecież pisałem odnośnie wszystkich silników - NIE MA REGUŁY

  7. #97
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    164 QV 24V '93, 164 Super TB '96, 166 2.5V6 '98, 155 2.0TS 16v '96
    Postów
    509

    Domyślnie

    Kolego Nazar dziekuje, bo odbieram poczatek wypowiedzi jako komplement

    Masz wiele racji w tym co piszesz o 147/156/gt napisze tylko, ze sa piekne.... I tyle

    Dlatego wlasnie po latach "poszukiwan" wrocilem do dwoch dla mnie genialnych konstrukcji: Gtv I 164....
    Takich aut juz sie nie robi ;(

    Pozdrawiam

    Wysłane z mojego Dell Streak 7
    Mam na imię Jacek... i jestem alfaholikiem...
    Powrót do Busso.... w najfajniejszym opakowaniu...

  8. #98
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    No i doszliśmy do jakiegoś kompromisu . 164 to jak stary Mieczysław -niezniszczalny . Sam bym chciał ale ..inne priorytety . Widzisz GT to samo co 156 /147 a ja w to się mam zamiar wepchać bo dla mnie to bezkonkurencyjne wizualnie Coupe . Tyle ,że diesla nie chce w tym wypadku bo nie pasuje mi klekot do sportowego auta ( no chyba ,że ktoś mi swapa zrobi z 2,4 bo to inna bajka ) , więc pozostaje jedynie poszukiwanie 3,2 .

  9. #99
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał malin2k5 Zobacz post
    Mattom, przecież pisałem odnośnie wszystkich silników - NIE MA REGUŁY
    jak nie ma reguły - JTD ile by nie miał najechane - będzie bezawaryjny.
    vka - jest bezawaryjna do 300tyś bo jest - później też jest bezawaryjna - ale chyba juz mniej ?
    TS - jest awaryjny bo jest - a jak nie jest to przecież będzie.
    no a o boxerach to juz nikt nie pamieta - bo przeciez tych silników juz nie ma na rynku - wiec pewnie tez byly awaryjne
    147 powodów do zadowolenia

  10. #100
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    I na pewno nie będzie się robiło... postęp cywilizacyjny
    Mało tego, nadeszła era downsizesingu

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał mattom Zobacz post
    jak nie ma reguły - JTD ile by nie miał najechane - będzie bezawaryjny.
    vka - jest bezawaryjna do 300tyś bo jest - później też jest bezawaryjna - ale chyba juz mniej ?
    TS - jest awaryjny bo jest - a jak nie jest to przecież będzie.
    no a o boxerach to juz nikt nie pamieta - bo przeciez tych silników juz nie ma na rynku - wiec pewnie tez byly awaryjne
    Boxery były paliwożerne i dlatego ich nie ma.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał mattom Zobacz post
    jak nie ma reguły - JTD ile by nie miał najechane - będzie bezawaryjny.
    vka - jest bezawaryjna do 300tyś bo jest - później też jest bezawaryjna - ale chyba juz mniej ?
    TS - jest awaryjny bo jest - a jak nie jest to przecież będzie.
    no a o boxerach to juz nikt nie pamieta - bo przeciez tych silników juz nie ma na rynku - wiec pewnie tez byly awaryjne
    Boxery były paliwożerne i dlatego ich nie ma.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Benzyna&LPG czy Diesel??
    Utworzone przez Przemo8 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 31-03-2014, 00:11
  2. 156 czy 147?? benzyna+gaz czy diesel??
    Utworzone przez daniel675 w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 31-12-2012, 09:59
  3. [Giulietta] Diesel vs. benzyna.
    Utworzone przez dwilk w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 20-06-2012, 09:07
  4. diesel czy benzyna?
    Utworzone przez ricardo76_stg w dziale 147
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 27-02-2011, 21:03
  5. 166 lub 159. Diesel vs Benzyna
    Utworzone przez bocianpolski w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-12-2009, 15:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory