Strona 14 z 18 PierwszyPierwszy ... 456789101112131415161718 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 177

Temat: Weekendowy wypad do Cinsoftu

  1. #131
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    BMW E39 530i
    Postów
    83

    Domyślnie

    Cytat Napisał seba_css Zobacz post
    DPF out to 200 zł w zewnętrznym warsztacie wskazanym przez cinka.
    EGR out + poprawione mapowanie to w granicach 1600zł. Nie są to stałe ceny.
    W sumie może się wahać aż do 2200-2400 za całość.
    Taniej będzie w zakupie grupowym organizowanym u nas na forum.
    Mnie kosztowało to co piszesz 1800 i jakieś 3-4 godziny sobotniego przedpołudnia. Zobaczenie prawie 240km/h na blacie w drodze powrotnej bezcenne
    Dzięki, szczerze myślałem, że będzie gorzej. We Wrocławiu dowiadywałem sie to samo wywalenie DPFa to 1300zł, więc cena 200zł nieco mnie zdziwiła ...

  2. #132
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Bo BMW ma tylni napęd+skrzynie świetną. I to mu daje sporo przewagi

  3. #133
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    BMW E39 530i
    Postów
    83

    Domyślnie

    Aha i mam jeszcze jedno pytanie...ten warsztat na który kieruje Cinek z wywalaniem DPFa, wstawia pozniej emulator czy wgrywa nowego softa ?...i ogólnie rzetelnie to robią?

  4. #134
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Z tego co wiem, Marcin kieruje tylko na fizyczne wycięcie puchy. Resztę robi sam Marcin Czyli grzebanie w sofcie

  5. #135
    Użytkownik Ogier Avatar Andree
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    159 SW 1,9
    Postów
    188

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Ciekawe jak do tego doszedleś,bo ja tam nie widze podanej serii.

    Wszystkie 165 i 170 wychodza seryjnie na około 170-175km.
    Tutaj masz wykres tego Fiata co pisałeś http://www.rperformance.pl/projekty.php?id=64 Zwróć uwagę na tą szarą linię równoległą do brązowej, to jest seria, której wynik masz w legendzie po prawej stronie. Jak się dobrze przyjrzysz to zobaczysz imponujące 202,6KM przy 4054obr/min. Poniżej masz na zielono moc traconą na kołach, tam jest zaledwie 30KM!!! Gdzie nasze Alfy mają stratę około 80KM!!! Może to jest powód dla czego BMW 3 jest zrywniejsze? Przejrzałem wykresy Cinka i faktycznie Fiaty mają przeważnie tak małe straty na kołach.

  6. #136
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    BMW E39 530i
    Postów
    83

    Domyślnie

    Cytat Napisał KuASY Zobacz post
    Z tego co wiem, Marcin kieruje tylko na fizyczne wycięcie puchy. Resztę robi sam Marcin Czyli grzebanie w sofcie
    To w porządku ...a jeszcze, że tak powiem domęczę temat do końca ....Czy puchę wycinają, wyjmują filtr i wspawują pustą puchę, czy zastępują jakąś normalną rurą ?

  7. #137
    Użytkownik Ogier Avatar Andree
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    159 SW 1,9
    Postów
    188

    Domyślnie

    Cytat Napisał cra3y Zobacz post
    Ale dostaniesz napęd na 4 koła (lepsza trakcja, zwłaszcza zimą, w dodatku Q4 nieco bardziej daje na tył, przez co przód nie będzie Ci tak uciekał przy butowaniu)

    IMHO warto, jeżeli masz możliwości

    PS: świetny gang 5-cyl gratis
    Dokładnie taką bym brał, mieszkam w pobliżu gór i napędy to konieczność. Już któraś osoba wspomina o tym gangu, grzebałeś tam coś przy wydechu? Jednak będzie 2,4

  8. #138
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Cytat Napisał 89ozzy Zobacz post
    To w porządku ...a jeszcze, że tak powiem domęczę temat do końca ....Czy puchę wycinają, wyjmują filtr i wspawują pustą puchę, czy zastępują jakąś normalną rurą ?
    O dokładniejsze szczegóły pytaj Marcina, ja mam DPF'a więc nie wiem co i jak z puchą

  9. #139
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Giulietta 2.0JTDm 170KM TCT
    Postów
    331

    Domyślnie

    Cytat Napisał 89ozzy Zobacz post
    To w porządku ...a jeszcze, że tak powiem domęczę temat do końca ....Czy puchę wycinają, wyjmują filtr i wspawują pustą puchę, czy zastępują jakąś normalną rurą ?
    Filter zastępowany jest rurą, przynajmniej mi tak zrobili jak byłem u Cinka wycinać, a co do oprogramowania to zmienia je nie daje żadnego emulatora

  10. #140
    Użytkownik Romeo Avatar oops2k
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Navara - byla, 159SW - jest!
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andree Zobacz post
    Ten silnik 250KM pochodzi od Nissana 350Z i jak nazwa wskazuje ma 3,5 litra. Wiem że 2,0 ma 170KM, tyle że ja mając 1,9 też mam prawie 170KM na serii Ale podzielam twoje rozczarowanie tym silnikiem.
    1. I porównujesz 250 koni z benzyny 3,5l do dizla 2,0?

    2. Ale nim nie jestem rozczarowany. Jestem zadowolony, ze mam 170 w serii i po modyfikacji 200. Znaczy, ze nie jest wyciągnięte z niego co sie da i zapas zostaje aby sie nie psul.

    3. co do tych seryjnych 170KM z 1,9 to nie uwierze. Pewnie hamownia cos przekłamuje.
    Ostatnio edytowane przez oops2k ; 06-03-2013 o 00:26

Podobne wątki

  1. Weekendowy Warsztat Warszawa - garaż, kanał itp.
    Utworzone przez kelpin w dziale Mazowieckie
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 09-07-2019, 21:26
  2. Weekendowy spocik Chechło lub Pogoria....
    Utworzone przez Nazar w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 62
    Ostatni post / autor: 18-06-2011, 22:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory