Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 69

Temat: Alfa Romeo 156 2.0 JTS vs. 2.5 V6

  1. #41
    Użytkownik Ogier Avatar MrCryway
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 156 2,4 JTD
    Postów
    166

    Domyślnie

    Ja byłem zdania, że jeżeli nie stać mnie na jazde v6 to nie kupie go, żeby gazować. Ostatecznie padło na Diesela i nie marudze bo to r5 ryczy jak dla mnie fajnie.

  2. #42
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Cytat Napisał MrCryway Zobacz post
    Ja byłem zdania, że jeżeli nie stać mnie na jazde v6 to nie kupie go, żeby gazować. Ostatecznie padło na Diesela i nie marudze bo to r5 ryczy jak dla mnie fajnie.
    a jaka jest różnica pb czy lpg w V6 ? to tylko paliwo - węglowodory. Powtórzę się ale - stać mnie na pb w v6 ale po co mam jeżdzić na pb skoro pieniądze zaoszczędzone mogę na co innego przeznaczyć.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  3. #43
    Użytkownik Ogier Avatar MrCryway
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 156 2,4 JTD
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas Zobacz post
    a jaka jest różnica pb czy lpg w V6 ? to tylko paliwo - węglowodory. Powtórzę się ale - stać mnie na pb w v6 ale po co mam jeżdzić na pb skoro pieniądze zaoszczędzone mogę na co innego przeznaczyć.

    Gdybyś kupił mniejszy silnik też byś zaoszczędził.. i tak można się kręcić w koło..

  4. #44
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas Zobacz post
    Powtórzę się ale - stać mnie na pb w v6 ale po co mam jeżdzić na pb skoro pieniądze zaoszczędzone mogę na co innego przeznaczyć.
    Popieram w 100%

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał MrCryway Zobacz post
    Gdybyś kupił mniejszy silnik też byś zaoszczędził.. i tak można się kręcić w koło..
    Ale nie byloby tego funu z jazdy. Mialem 60 konne Punto 1.2 na PB. Alfa z 3.0 i LPG wychodzi mnie na stacji ciut drozej niz Punto 1.2.

  5. #45
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Cytat Napisał MrCryway Zobacz post
    Gdybyś kupił mniejszy silnik też byś zaoszczędził.. i tak można się kręcić w koło..
    Oczywiście , że tak - ale też bym go zagazował. Nie rozumiesz mojego punktu widzenia a nie chce mi się rozpisywać - temat 1000 razy wałkowany. Najważniejsze , że każdy z nas wie swoje
    Pozdrawiam

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  6. #46
    Użytkownik Ogier Avatar MrCryway
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 156 2,4 JTD
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas Zobacz post
    Oczywiście , że tak - ale też bym go zagazował. Nie rozumiesz mojego punktu widzenia a nie chce mi się rozpisywać - temat 1000 razy wałkowany. Najważniejsze , że każdy z nas wie swoje
    Pozdrawiam

    Gdybym kupił mniejszy silnik w benzynie, też bym go zagazował. Chodziło mi o samo V6.

  7. #47
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    sory ale nie rozumiem twojego toku myślowego. Co mniejsze v6 ?? Poza tym twój avatar jest mocno hejterski - obrażasz innych choć nikt ciebie nie obraził.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  8. #48
    Użytkownik Ogier Avatar MrCryway
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 156 2,4 JTD
    Postów
    166

    Domyślnie

    Nie ogarniesz bo to mój tok myślenia. Nie kupił bym V6, żeby ją zgazować. Miałem zgazowane ople 1.8 i 2.0 ale nigdy nie wyrwałem się na zgazowane v6.

  9. #49
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ishan
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Postów
    434

    Domyślnie

    Cytat Napisał MrCryway Zobacz post
    Nie ogarniesz bo to mój tok myślenia. Nie kupił bym V6, żeby ją zgazować. Miałem zgazowane ople 1.8 i 2.0 ale nigdy nie wyrwałem się na zgazowane v6.
    kurde mialem sie nie wypowiadac ale nie moge
    po co do LPG dorabiac ideologie jakies ?? to TYLKO PALIWO, a paliwo jest po to zeby cos zasilało, po to ktos to wymyslil zeby inni z tego mogli kozystac. co to za roznica czy w 2.0 czy v6. Mam 156 v6, bez gazu, na forum sa koledzy co maja 156 v6 z gazem, i co mam sie czuc lepszy od nich bo jezdze V6 na benzynie ?? Na spoty wpadac z podniesiona glowa bo w spoleczenstwie jestem wyzej w hierarchii niz oni ?? Ale jak podjedzie kolega w zagazowanym TSie 2.0 to juz spoko, moge mu podac reke bo rpzeciez zagazowal tylko TSa. WIeczorem ide spac z czystym sumieniem bo dzis jezdzilem moim v6 bez gazu, kij z tym ze mi zawiecha stuka tak ze radia nie slychac, a znajomy z v6 z gazem wlasnie za ta zaoszczedzona kase na paliwie wymienia wachacze. To nie jest wazne, ja jestem prawdziwy facet, fuck lgp frajerzy.........

    Specjalnie wyolbrzymiam zeby to niektorym uzmyslowic. LPG TO PALIWO, NIE IDEOLOGIA CZY SENS ŻYCIA !!! mam znajomego, ma tylko 1.8 w aucie, 125km, na zderzaku z tylu naklejka fuck lgp, a z przodu zderzak polamany, tlumik ryczy jak krowa na pastwisku, gwint zalozony, ale tylko z przodu. No ale stac go na paliwo, bo gaz do kuchenek.

    Kolego MrCryway, nie odbierz tego jako zlosliwosc czy atak Twojej osoby, bo nie taki byl zamiar. Po prostu nie ogarniam takiego rozumowania, jakbys pisal ze gaz jest beee, co cos tam siada, sa problemy, przeglady drozsze no to rozumiem, ale ze gaz w v6 to zlo, ale juz w zwyklym silniku ok, to jest ponad moje rozumowanie

    a do autora tematu, 156 v6 z gazem jeszcze po fl, rewelka, wyglad, moc i przy tym jezeli inst dobra to i jazda za normalna kase, nic tylko brac
    Było:
    Daewoo Tico 0.8
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4jtd

    Jest:
    Renault Scenic 1ph2 1.4

  10. #50
    Użytkownik Ogier Avatar MrCryway
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 156 2,4 JTD
    Postów
    166

    Domyślnie

    Jak to już sam ująłeś v6 i zwykły silnik. W tym sęk zwykły silnik to zwykły silnik.. Nie wyróżnia się jest taki jak większości innych.. a v-ka to v-ka.. Szkoda ich na gazowanie i jeśli kogoś nie stać na śmiganie V6 to nie powinien się w to pchać.. Jeśli natomiast kogoś stać to po jakiego czorta ją gazuje ? .. Skoro komuś nie przyjemnie się jeździ v-ką w benzynie z poczuciem, że na gazie było by taniej i szkoda tej kasy na benzyne to automatycznie wolał bym już przesiąść się na mniejszy silnik..

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory