Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: brak luzów a stuki

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    magiel drążki ok, cieżko tą poduszkę amortyzatora wymienić?


  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mbronowicki
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Udanin
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.9 JTD 16v 2003r
    Postów
    35

    Domyślnie

    u mnie tez wlasnie cos zaczelo stukac od strony lewego kola,slychac delikatne stuki przy krotkich ruchach kierownica, tak jakby drazek kierowniczy od strony maglownicy (nie przy zwrotnicy) i teraz czy moge wymienic drazek czy to raczej maglownica padla
    Ostatnio edytowane przez mbronowicki ; 09-03-2013 o 09:44

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Cannabis
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 1.6 TS 99' AR 156 2.5v6 02'
    Postów
    262

    Domyślnie

    Cytat Napisał xakner Zobacz post
    magiel drążki ok, cieżko tą poduszkę amortyzatora wymienić?
    Trzeba wytargać całego amora na zewnątrz


    Cytat Napisał mbronowicki Zobacz post
    u mnie tez wlasnie cos zaczelo stukac od strony lewego kola,slychac delikatne stuki przy krotkich ruchach kierownica, tak jakby drazek kierowniczy od strony maglownicy (nie przy zwrotnicy) i teraz czy moge wymienic drazek czy to raczej maglownica padla
    Musisz sam to sprawdzić lub komuś zlecić czy jest luz na jabłku/przegubie kulistym a to że maglownica puka przy krótkich ruchach kierownicy to jeszcze długa droga przed nia za nim pojawią sie luzy lub całkiem padnie .
    Ostatnio edytowane przez Cannabis ; 09-03-2013 o 10:16

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mbronowicki
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Udanin
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.9 JTD 16v 2003r
    Postów
    35

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cannabis Zobacz post
    Musisz sam to sprawdzić lub komuś zlecić czy jest luz na jabłku/przegubie kulistym a to że maglownica puka przy krótkich ruchach kierownicy to jeszcze długa droga przed nia za nim pojawią sie luzy lub całkiem padnie .
    ok czyli najlepiej jak pojade na trzepaki, wlasnie bylem na poczatku lutego i mialem wybita tuleje na dolnym prawym wachaczu no i gumy stabilizatora, wachacz wymienilem gumy tez ale nie bylem jeszcze na zbierznosci podjade jeszcze raz na trzepaki przed zbieznoscia, dzieki za odpowiedz

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    najłatwiej sprawdzić maglownicę maksymalnie skręcając kierownicą w prawo i najechać na krawężnik albo jakiś podjazd. jak są koła skręcone w prawo to wtedy listwa jest wysunięta i najbardziej słychać stukanie .

    U mnie było to samo mam tak usytuowany parking, że jest lekko pod górkę i krawężnik mały na wjeździe, żeby wjechać zawsze musiałem skręcić na maksa kołami w prawo i przejechać przez ten krawężnik i w momencie najeżdżania na niego był jeden dość głośny stuk , irytująca sprawa cała zawiecha nowa ,brak luzów, aż pewnego dnia wymieniłem magiel i jak ręką odjął .

Podobne wątki

  1. [159] Szarpanie, stuki, brak mocy, 1.9 jtdm 16v, 150km
    Utworzone przez sebawro w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 17-11-2015, 13:52
  2. Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 13:44
  3. Stuki stuki i po kilku naprawach dalej stuki !!!
    Utworzone przez Korczu w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 31-08-2012, 20:25
  4. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-03-2012, 23:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory