ok, dzięki. Muszę czekać do soboty bo pracuję do 17 a później warszawa w korkach stoi.![]()
ok, dzięki. Muszę czekać do soboty bo pracuję do 17 a później warszawa w korkach stoi.![]()
a ja ci polecam troszkę szkoleni ze staga bo widocznie nie idzie ci czytanie w parze z praktyką
Witam ponownie,
Trochę ostatnio się bawiłem w ustawianie map..
Mam pytania:
1. Jak się "zatwierdza" zmianę mnożnika? Tzn jadę sobie, wyrysował mapę lpg i na podstawie odchyłki podnoszę mnożnik i co wtedy? Jadę dalej czy kasuje mapę gazu?
2. Bawiłem się z włączoną autoadaptacją i na odcinku kilku km rysował mi różne mapy gazu w tym ze dwa razy idealną - tylko co wtedy zrobić żeby została taka? Zatrzymać się i wyłączyć autoadaptację? - czy w ogóle bez autoadaptacji ustawiać?
3. Jak zebrać pełną mapę benzynową? - na panelu autoadaptacji mam żółty placek (mapa niepełna czy coś). Mam pojeździć z pedałem w podłodze?
4. Jak zmniejszyć ciśnienie gazu reduktora?? jest 1,2 i spada do 1,1 w czasie obciążenia. Program nie chce zmienić, trzeba mechanicznie?
Przypominam STAG 300 ISA2, valteki, dysze 2mm, reduktor tomasetto artic (240KM).
Dzięki, oczywiście zapomniałem map zgrać, ale zrobię to następnym razem![]()
1. Zmiana zatwierdza się od razu po jej wprowadzeniu
2. Zaznacz opcję "autostop" aby zablokować komórki po osiągnięciu akceptowalnej odchyłki; autoadaptację uruchom dopiero gdy wyrysujesz dobrze pokrytą mapę 2D
3. Jeździj w stałym zakresie obrotów ~2000RPM z różnym obciążeniem; nie wciskaj pedału w podłogę bo ECU przechodzą najczęściej w pętlę otwartą.
4. Ciśnienie zmniejszysz wkręcając śrubę (imbus) na reduktorze i obserwując wskazania w programie
Dzięki, będę próbował. Wrzuce screeny.
Ja bym sie pisał na szkolenie ze staga bo mi czytanie nie idzie w parze z praktyką. Przeczytałem instrukcję z 15 razy jak nie więcej i dalej nie wiem niektórych rzeczy.
Ktoś ma jakieś propozycje takiego szkolenia?
A najlepiej jakby ktoś napisał krok po kroku "po ludzku" jak to ustawić.
Ja np nie wiem jak jechać ze stałą prędkością obrotową np 2000 obr ze zmiennym obciążeniem. (w Alpy mam jechać?) A jak w związku z tym jak zebrać całą mapę benzynową w pełnym zakresie obrotów? Na trójce mam 160km/h przy 7000obr a jeszcze mam 3 biegi.... i paniczny strach przed "nieoznakowanymi".
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl
Ja mam taki problem że zbierałem mapki i do 3500 mam elegancie, bez odchylenia, ale pogoda marna była to górę miałem potem pozbierać, pikało, jak kazała mi dodawać gazu to dodawałem, jak wolniej to zwalniałem i ... famfarek nie było i tak jakby się uzbierała mapa, nie wiem czy się ułożyła, pali tak jak paliła, może mniej, idzie ciutkę lepiej niż na starych gratach. Miałem z gazownikiem zrobić ustawianie na trasie jeszcze, ale pogoda się zepsuła i trzeba czekać na słoneczko.
160 na trójce, to i po lifcie środka przełożenia pozmieniali, bo w mojej jest 60, 100, 140, 180, dalej nie patrzyłem?????????
Górki...? No błagam... No na rowerze to może bym i poczuł zmianę obciążenia. W Górze Puławskiej jest jedna co by się nadawała ale w środku fotoradar stoi. Rozpędzałem się pod nią z szóstki.
Co do przełożeń - raczej wątpię żeby pozmieniali przełożenia. Bude mam przed liftem, wnętrze po lifcie, sterownik benzyny na kolektorze ssącym . 4 katy. Ciągnąłem do odcięcia... Na trójce było 160 jak zaczął przerywać.
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl
Po co Wy tak pałujecie te samochody i w himalaje chcecie jechać?;-)
Przecież dokładnie widać w jakich punktach zbiera mapę jak się jedzie z włączonym programem. Wystarczy, że na wysokim biegu przyspieszasz z małej prędkości i już czasy wtrysków są na maks...