Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 99

Temat: brak mocy + czarny dym

  1. #61
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    wywal go programowo i miej spokój na zawsze a nie na rok.

  2. #62
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Jak masz w planach FMIC + remap, to wtedy przy okazji EGR-off w ECU i masz święty spokój

  3. #63
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Jakie są efekty uboczne egr-off? w sensie spaliny się zwiększają, czy coś innego? Pytam bo jak z emisja spalin się pogarsza to u mnie odpada taki zabieg...

  4. #64
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał OnanBarbarzynca Zobacz post
    Tak żeby nie było off-topu, sumka3​, mam pytanie jak bym zapodał tutaj, bądź założył temat ze swoimi logami zerknąłbyś na nie również? Czasami odnoszę wrażenie iż moja baśka łapie muła, zbiera się jakby ospale a dzisiaj jak poszedłem na czwórce w okolicach 3100 obrotów wywaliła mi Check engine. (tak wiem jest temat z MCSF - byłem, widziałem, czytałem ). Chciałbym by ktoś mi zdiagnozował podobnie do tego jak u kolegi, egr, przepływka może coś z tego wyszłoby bo dla mnie to czarna magia, a widzę że Ty masz temat szeroko ogarnięty.
    Wrzuć tu w ten temat loga - jak będę miał chwilę to zerknę. Wrzuć loga z ciśnienia paliwa na szynie CR, air mass flow, boost pressure i rpm. Wszystko z jazdy na czwartym biegu od 1000rpm do 4000rpm z nogą w podłodze. Pozdrawiam

    - - - Updated - - -

    ERG otwierając się powoduje że część spalin jest wprowadzana ponownie do komory spalania przez co zmniejsza się zawartość NOXów w końcowej zawartości spalin. Żaden diagnosta tego nie jest w stanie sprawdzić podczas przygazowania bo EGR jest wtedy zamknięty natomiast gdy tylko auto będzie na wolnych obrotach i otworzy się obieg recyrkulacji spalin gołym okiem na analizatorze spalin widać spadek zawartości NOXów. Pozdrawiam

  5. #65
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Oto i moje logi w formacie *.csv

    4ty bieg :

    http://www.sendspace.pl/file/0eb9aa65a464863b4e1a6f1

    EGR/VGT

    http://www.sendspace.pl/file/22ff22ed91d602373bb9b13

    i jakiś log w *.txt

    http://www.sendspace.pl/file/ca68ffd85d4c1f0d307fe72

    sorry że tak późno, nie miałem kiedy na bahne wyjechać

  6. #66
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał OnanBarbarzynca Zobacz post
    Oto i moje logi w formacie *.csv

    4ty bieg :

    http://www.sendspace.pl/file/0eb9aa65a464863b4e1a6f1

    EGR/VGT

    http://www.sendspace.pl/file/22ff22ed91d602373bb9b13

    i jakiś log w *.txt

    http://www.sendspace.pl/file/ca68ffd85d4c1f0d307fe72

    sorry że tak późno, nie miałem kiedy na bahne wyjechać
    Potrzebne tak:
    Logi z przyśpieszenia na 4tym biegu od 1000 - 4000rpm z ciśnienia doładowania, air mass flow, otwarcia zaworu overboost i rpm. Odpowiedz jeszcze na pytania czy bella kopci i czy jest zamulona. Pozdrawiam

  7. #67
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Cytat Napisał sumka33 Zobacz post
    Potrzebne tak:
    Logi z przyśpieszenia na 4tym biegu od 1000 - 4000rpm z ciśnienia doładowania, air mass flow, otwarcia zaworu overboost i rpm. Odpowiedz jeszcze na pytania czy bella kopci i czy jest zamulona. Pozdrawiam
    W tych logach jest cisnienie paliw oczekiwane i zmierzone, czas i predkosc pojazdu, oraz powietrze zmierzone oczekiwane, to nie o te parametry chodzilo? Jak dam jej buta na dwujce to zostawia zaslone dymna czarnego koloru, zamula sie czasami i opornie zbiera z miejsca ale moze to tylko moje odczucia bo w zasadzie niewiem jak jest inaczej odkad ja mam tak jakos leniwa jest ale domniemam ze 2.4 litra to jednak lepszego kopa powinna miec

    Zarzucone przez TapaTalk 2

  8. #68
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał OnanBarbarzynca Zobacz post
    W tych logach jest cisnienie paliw oczekiwane i zmierzone, czas i predkosc pojazdu, oraz powietrze zmierzone oczekiwane, to nie o te parametry chodzilo? Jak dam jej buta na dwujce to zostawia zaslone dymna czarnego koloru, zamula sie czasami i opornie zbiera z miejsca ale moze to tylko moje odczucia bo w zasadzie niewiem jak jest inaczej odkad ja mam tak jakos leniwa jest ale domniemam ze 2.4 litra to jednak lepszego kopa powinna miec
    Z pewnością będziesz miał lepszego kopa jak znajdzie się usterkę, bo po logach widać że w całym zakresie obrotów silnik ma zbyt niskie doładowanie i nie osiąga platoe przy 2500rpm (wysterowane przez zmienną geometrię). Twój silnik pracuje teraz jak zwykły diesel bez zmiennej geometrii łopatek prowadnicy turbosprężarki. Jeszcze nie wiem dlaczego ale po logach się to znajdzie. Musisz tylko wrzucić mi Logi z przyśpieszenia na 4tym biegu od 1000 - 4000rpm z ciśnienia doładowania, air mass flow, otwarcia zaworu overboost i rpm. Tylko te parametry z wartościami dla nich oczekiwanymi i nic więcej (nie potrzebuje już ciśnienia paliwa bo widze że jest ok i prędkość pojazdu też mi się nie przyda). Ok
    Ostatnio edytowane przez sumka33 ; 11-03-2013 o 16:37

  9. #69
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Cytat Napisał sumka33 Zobacz post
    Z pewnością będziesz miał lepszego kopa jak znajdzie się usterkę, bo po logach widać że w całym zakresie obrotów silnik ma zbyt niskie doładowanie i nie osiąga platoe przy 2500rpm (wysterowane przez zmienną geometrię). Twój silnik pracuje teraz jak zwykły diesel bez zmiennej geometrii łopatek prowadnicy turbosprężarki. Jeszcze nie wiem dlaczego ale po logach się to znajdzie. Musisz tylko wrzucić mi Logi z przyśpieszenia na 4tym biegu od 1000 - 4000rpm z ciśnienia doładowania, air mass flow, otwarcia zaworu overboost i rpm. Tylko te parametry z wartościami dla nich oczekiwanymi i nic więcej (nie potrzebuje już ciśnienia paliwa bo widze że jest ok i prędkość pojazdu też mi się nie przyda). Ok
    Jak to rozumiec? Vgt padl czy turbo lezy i kwiczy? Pod wieczor zapodam logi

    Zarzucone przez TapaTalk 2

  10. #70
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Na logi trzeba troche poczekac, zasypalo moje strony sniegiem a sluzby drogowe spia... Zrobie je jak tylko bedzie sie dalo pocisnac 160 na trasie

    Zarzucone przez TapaTalk 2

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Brudny EGR, czarny dym, duże spalanie i mało mocy 2.4 20V
    Utworzone przez Roni_Sanok w dziale 166
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 07-02-2014, 14:41
  3. czarny dym + ogromny spadek mocy
    Utworzone przez adastra7 w dziale 156
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 13-03-2013, 06:40
  4. Spadek mocy i czarny dym
    Utworzone przez psk w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-12-2012, 16:50
  5. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 19-04-2012, 10:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory