Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: V6 Stag300 - rozjechane mapy??

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    ok, dzięki. Muszę czekać do soboty bo pracuję do 17 a później warszawa w korkach stoi.

  2. #22
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar colombo
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 166 3.0 v6 162 kw
    Postów
    24

    Domyślnie

    a ja ci polecam troszkę szkoleni ze staga bo widocznie nie idzie ci czytanie w parze z praktyką

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Witam ponownie,
    Trochę ostatnio się bawiłem w ustawianie map..
    Mam pytania:
    1. Jak się "zatwierdza" zmianę mnożnika? Tzn jadę sobie, wyrysował mapę lpg i na podstawie odchyłki podnoszę mnożnik i co wtedy? Jadę dalej czy kasuje mapę gazu?
    2. Bawiłem się z włączoną autoadaptacją i na odcinku kilku km rysował mi różne mapy gazu w tym ze dwa razy idealną - tylko co wtedy zrobić żeby została taka? Zatrzymać się i wyłączyć autoadaptację? - czy w ogóle bez autoadaptacji ustawiać?
    3. Jak zebrać pełną mapę benzynową? - na panelu autoadaptacji mam żółty placek (mapa niepełna czy coś). Mam pojeździć z pedałem w podłodze?
    4. Jak zmniejszyć ciśnienie gazu reduktora?? jest 1,2 i spada do 1,1 w czasie obciążenia. Program nie chce zmienić, trzeba mechanicznie?

    Przypominam STAG 300 ISA2, valteki, dysze 2mm, reduktor tomasetto artic (240KM).
    Dzięki, oczywiście zapomniałem map zgrać, ale zrobię to następnym razem

  4. #24
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    1. Zmiana zatwierdza się od razu po jej wprowadzeniu
    2. Zaznacz opcję "autostop" aby zablokować komórki po osiągnięciu akceptowalnej odchyłki; autoadaptację uruchom dopiero gdy wyrysujesz dobrze pokrytą mapę 2D
    3. Jeździj w stałym zakresie obrotów ~2000RPM z różnym obciążeniem; nie wciskaj pedału w podłogę bo ECU przechodzą najczęściej w pętlę otwartą.
    4. Ciśnienie zmniejszysz wkręcając śrubę (imbus) na reduktorze i obserwując wskazania w programie

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Dzięki, będę próbował. Wrzuce screeny.

  6. #26
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Cytat Napisał colombo Zobacz post
    a ja ci polecam troszkę szkoleni ze staga bo widocznie nie idzie ci czytanie w parze z praktyką
    Ja bym sie pisał na szkolenie ze staga bo mi czytanie nie idzie w parze z praktyką. Przeczytałem instrukcję z 15 razy jak nie więcej i dalej nie wiem niektórych rzeczy.
    Ktoś ma jakieś propozycje takiego szkolenia?
    A najlepiej jakby ktoś napisał krok po kroku "po ludzku" jak to ustawić.
    Ja np nie wiem jak jechać ze stałą prędkością obrotową np 2000 obr ze zmiennym obciążeniem. (w Alpy mam jechać?) A jak w związku z tym jak zebrać całą mapę benzynową w pełnym zakresie obrotów? Na trójce mam 160km/h przy 7000obr a jeszcze mam 3 biegi.... i paniczny strach przed "nieoznakowanymi".
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  7. #27
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał r-sokol Zobacz post
    Ja np nie wiem jak jechać ze stałą prędkością obrotową np 2000 obr ze zmiennym obciążeniem. (w Alpy mam jechać?
    No koło Puław to górek Ci nie brakuje
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Ja mam taki problem że zbierałem mapki i do 3500 mam elegancie, bez odchylenia, ale pogoda marna była to górę miałem potem pozbierać, pikało, jak kazała mi dodawać gazu to dodawałem, jak wolniej to zwalniałem i ... famfarek nie było i tak jakby się uzbierała mapa, nie wiem czy się ułożyła, pali tak jak paliła, może mniej, idzie ciutkę lepiej niż na starych gratach. Miałem z gazownikiem zrobić ustawianie na trasie jeszcze, ale pogoda się zepsuła i trzeba czekać na słoneczko.
    160 na trójce, to i po lifcie środka przełożenia pozmieniali, bo w mojej jest 60, 100, 140, 180, dalej nie patrzyłem?????????

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Górki...? No błagam... No na rowerze to może bym i poczuł zmianę obciążenia. W Górze Puławskiej jest jedna co by się nadawała ale w środku fotoradar stoi. Rozpędzałem się pod nią z szóstki.
    Co do przełożeń - raczej wątpię żeby pozmieniali przełożenia. Bude mam przed liftem, wnętrze po lifcie, sterownik benzyny na kolektorze ssącym . 4 katy. Ciągnąłem do odcięcia... Na trójce było 160 jak zaczął przerywać.
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Po co Wy tak pałujecie te samochody i w himalaje chcecie jechać?;-)

    Przecież dokładnie widać w jakich punktach zbiera mapę jak się jedzie z włączonym programem. Wystarczy, że na wysokim biegu przyspieszasz z małej prędkości i już czasy wtrysków są na maks...

Podobne wątki

  1. Mapy od ICSa, G2.
    Utworzone przez Bispol666 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-10-2014, 21:00
  2. Wyciek gazu - Stag300
    Utworzone przez berez w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 11:27
  3. Dość dziwne zdarzenie- migajaca dziwnie kontorlka STAG300
    Utworzone przez kylo1986 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 31-07-2011, 10:21
  4. Rozjechane kąty kół przedniech?!
    Utworzone przez andrzej1985r w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-07-2011, 08:28
  5. STAG300 czy Tartarini?
    Utworzone przez cysio w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-12-2007, 22:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory