Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Temat: [156] 2.4 JTD pali na popych, na postoju kręci a nie odpala

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Hajnówka
    Auto
    AR 156 2,4JTD
    Postów
    27

    Domyślnie

    kolego najpierw bym sprawdził aku, jeżeli jest w porządku to sprawdż zawór zwrotny paliwa miałem podobny problem paliwo cofało się do zbiornika po wyczyszczeniu było ok, a jeszcze napisz czy tak samo zachowuje się na ciepłym i zimnym silniku
    ostry11

  2. #12
    piluim
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał ostry11
    kolego najpierw bym sprawdził aku, jeżeli jest w porządku to sprawdż zawór zwrotny paliwa miałem podobny problem paliwo cofało się do zbiornika po wyczyszczeniu było ok
    Akumulatorek jak złoto kręci elegancko nic nie zwalnia ani nie zdycha, awaria wystąpiła nagle 20 minut po zaparkowaniu samochodu i już nie odpalił. Bez żadnego ostrzeżenia wcześniej. Piłowałem go co jakiś czas kilkanaście razy i nic. Użyłem nawet tricku jednego z kolegów czyli przekręcenie kilka razy w pozycję MAR, ale bez skutku. A czy ktoś może przesłać jakieś zdjęcie albo szkic gdzie znajduje się ów zaworek?

  3. #13
    matrix156
    Gość

    Domyślnie

    piluim, jak ja miałem walnięty czujnik to na pych i na palka odpalał za pierwszym razem choć na pych tylko raz próbowałem i jak był zimny po postoju na kopniecie gorzej jak był silnik nagrzany -- ale tym się nie sugeruj o awaria tego czujnika w każdym aucie inaczej się objawia normy nie ma
    gdybyś miał walnięty zaworek to z trzecim czwartym razem odpalił by ci bez problemu nie mógł byś odpalić rano za pierwszym ale z trzecim czwartym byś odpalił bo pompa by ci nabiła ropy na listwę

  4. #14
    piluim
    Gość

    Domyślnie dramat - pompa paliwa

    Panowie (i panie) DRAMAT!!!
    W ASO we Fiacie stwierdzili zbyt niskie ciśnienie na pompie paliwa. Czy czeka mnie wymiana pompy, regeneracja, czy wizyta u lepszych fachowców?
    A Może to tylko Akumulator? Podobno sprawdzili na prostowniku ale co mi tam skoro prostownik nie da prądu takiego jak trzeba.

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Na pompie czy na listwie wtryskowej? Jak na listwie to wczeka cię wymiana zaworu redukcyjnego
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #16
    piluim
    Gość

    Domyślnie ciśnienie na listwie

    Cytat Napisał Maciek-156
    Na pompie czy na listwie wtryskowej? Jak na listwie to wczeka cię wymiana zaworu redukcyjnego
    Maćku, Ciśnienie na Listwie wg kompa z ASO to 54,9 Bar przy wymaganym 383,4 Bar.

    Jak im to przez telefon powiedziałem to stwierdzili, że takiego czegoś jak zawór redukcyjny to nie ma, mowili coś o regulatorze ciśnienia.
    Gdzie jest ten zawór i ile kosztuje taka usterka?

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Ciśnienie wtrysku musi być w granicach 20-135MPa. Reduktor ciśnienia to regulator wysokiego ciśnienia (mechaniczno elektryczny) zamontowany na pompie wysokiego ciśnienia, sterowany przez ECU.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #18
    piluim
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156
    Reduktor ciśnienia to regulator wysokiego ciśnienia (mechaniczno elektryczny) zamontowany na pompie wysokiego ciśnienia, sterowany przez ECU.
    A jak sprawdzić czy to ten regulator? Zakup takiego sprzetu to 450 PLN.
    Czy to możliwe żeby examiner w ASO tego nie wyczaił?

    Poza tym czy to nie może być ta pompka z baku? Może ona nie zasila odpowiednio na starcie (pracuje bo ją słychać) . Jak wróciłem z ASO to przypiłowałem samochód na rozruszniku i trzy razy pod rząd zaskoczył. Po jakiejś chwili już nie chciał. Nie chcę też piłować bo zajadę i akumulator i rozrusznik.

  9. #19
    matrix156
    Gość

    Domyślnie

    piluim lepszy od examinera jet KTS boscha pod to podepnij pozdrawiam poszukał bym lepszych fachowców bo te pompy się tak rzadko psują no chyba ,że masz przebieg ok 400 tyś bo one są liczone na przebieg 400 tyś














    kts

  10. #20
    piluim
    Gość

    Domyślnie [147] kts bosh

    OK

Podobne wątki

  1. 2.4.jtd kręci a nie zapala lub długo kręci i pali
    Utworzone przez Arturro w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 15-03-2015, 09:47
  2. 2.4 JTD 136hp po postoju w nocy nie pali z rana(-4)
    Utworzone przez misiu w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-03-2013, 10:35
  3. [145] Kontrolka wtrysków: kręci, nie pali
    Utworzone przez Nikomaster w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-10-2012, 19:54
  4. [156] Kręci kręci odpala po entym razie 1.9JTD
    Utworzone przez cZiKen w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-02-2012, 16:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory