Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 99

Temat: brak mocy + czarny dym

  1. #71
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał OnanBarbarzynca Zobacz post
    Na logi trzeba troche poczekac, zasypalo moje strony sniegiem a sluzby drogowe spia... Zrobie je jak tylko bedzie sie dalo pocisnac 160 na trasie
    ok...

  2. #72
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    mam takie jedno pytanie jak mają wyglądać zestwienia tych logów?
    rpm+ciśnienie oczekiwane + ciśnienie mierzone? tak każdy z osobna?

    - - - Updated - - -

    nowe logi:

    doładowanie

    http://www.sendspace.pl/file/116492be9e41b4452624cf6

    powietrze

    http://www.sendspace.pl/file/a741559d0f13fad3d848306

    EGR/VGT

    http://www.sendspace.pl/file/e08360072c626ab9e2f575d


    i nie wiem czy się przydadzą do czegoś

    jazda miejska

    http://www.sendspace.pl/file/c0fe96b21955c0709a179dd


    rozruch

    http://www.sendspace.pl/file/1ef0ad6f147972625394d45


    jeśli coś nie tak jest to poprawie
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez OnanBarbarzynca ; 16-03-2013 o 17:12 Powód: drobny edit :)

  3. #73
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał OnanBarbarzynca Zobacz post
    mam takie jedno pytanie jak mają wyglądać zestwienia tych logów?
    rpm+ciśnienie oczekiwane + ciśnienie mierzone? tak każdy z osobna?

    - - - Updated - - -

    nowe logi:

    doładowanie

    http://www.sendspace.pl/file/116492be9e41b4452624cf6

    powietrze

    http://www.sendspace.pl/file/a741559d0f13fad3d848306

    EGR/VGT

    http://www.sendspace.pl/file/e08360072c626ab9e2f575d

    i nie wiem czy się przydadzą do czegoś

    jazda miejska

    http://www.sendspace.pl/file/c0fe96b21955c0709a179dd

    rozruch

    http://www.sendspace.pl/file/1ef0ad6f147972625394d45

    jeśli coś nie tak jest to poprawie
    Pozdrawiam
    Ok to tak:
    Po logach z rozruchu widać że układ paliwowy dość dobrze nabija ciśnienie i osiąga dolny limiter 300 Bar (taka mała uwaga : do tych logów zawsze dawaj rpm bo widać wtedy kiedy samochód odpalił). Logi z powietrza wyglądają też nie najgorzej także tu bym niczego nie szukał. Ale w logach z doładowania jak i z jazdy miejskiej widać ogromny brak doładowania jednostki napędowej. Wygląda mi to na nieszczelność gdzieś na drodze turbo kolektor ssący. Być może jest to niedomykający się EGR dlatego trzeba go teraz próbnie zaślepić i wrzucić jeszcze raz z zaślepionym EGRem logi z ciśnienia doładowania. Na próbę zaślepić to możesz blaszką od piwa ale nie jeździj z tym, bo tak jak koledze wcześniej przepali ci to. Zobaczysz jak to się naprawi to samochód ci odżyje i będzie rwał do przodu.

  4. #74
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Cytat Napisał sumka33 Zobacz post
    Ok to tak:
    Po logach z rozruchu widać że układ paliwowy dość dobrze nabija ciśnienie i osiąga dolny limiter 300 Bar (taka mała uwaga : do tych logów zawsze dawaj rpm bo widać wtedy kiedy samochód odpalił). Logi z powietrza wyglądają też nie najgorzej także tu bym niczego nie szukał. Ale w logach z doładowania jak i z jazdy miejskiej widać ogromny brak doładowania jednostki napędowej. Wygląda mi to na nieszczelność gdzieś na drodze turbo kolektor ssący. Być może jest to niedomykający się EGR dlatego trzeba go teraz próbnie zaślepić i wrzucić jeszcze raz z zaślepionym EGRem logi z ciśnienia doładowania. Na próbę zaślepić to możesz blaszką od piwa ale nie jeździj z tym, bo tak jak koledze wcześniej przepali ci to. Zobaczysz jak to się naprawi to samochód ci odżyje i będzie rwał do przodu.
    Dzieki wielkie za info, bardzo czasochlonne jest zaslepianie egr?

    Zarzucone przez TapaTalk 2

  5. #75
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Nie aż tak Wszystko zależy od organizacji W Twoim silniku zaślepiasz całkowicie i masz spokój bo jak kojarzę masz 10V

  6. #76
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Cytat Napisał malin2k5 Zobacz post
    Nie aż tak Wszystko zależy od organizacji W Twoim silniku zaślepiasz całkowicie i masz spokój bo jak kojarzę masz 10V
    Nom, dokladnie dziesiatke mam, tylko na ebayu te zaslepke musze trafic. A pytam bo mam jutro przed poludnie wolne tak do 15tej i zastanawiam sie czy zdaze go przeczyscic troche, a potem juz zaslepic jak bede mial te zaslepke.

    Zarzucone przez TapaTalk 2
    Ostatnio edytowane przez OnanBarbarzynca ; 16-03-2013 o 23:27

  7. #77
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    dwa szybkie pytania, czy te zaślepki są identyczne?

    http://allegro.pl/1-5-mm-zaslepka-eg...077561225.html

    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...#ht_500wt_1156

    i czy dobrą wybrałem ? ma być pełna?

  8. #78
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał OnanBarbarzynca Zobacz post
    dwa szybkie pytania, czy te zaślepki są identyczne?

    http://allegro.pl/1-5-mm-zaslepka-eg...077561225.html

    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...#ht_500wt_1156

    i czy dobrą wybrałem ? ma być pełna?
    Trudno powiedzieć czy są identyczne, bo na ebayu masz z Opla (CDTI). Wiadomo że oplowski 1910 CDTI to konstrukcja fiata ale nawet w 1910 JTD są różne rozstawy śrub i średnice tych zaślepek. W aukcji allegro którą podesłałeś z pewnością zaślepka będzie pasowała w innych możesz mieć rzeźbę kontówką (dojdzie ci 20 min pracy). Co do zaślepiania to zajmuje naprawdę chwilę pod warunkiem niezapieczonych śrub. Ja cały zawór EGR demontowałem, myłem i zakładałem około godziny czasu ale śruby rzeczywiście nie były zapieczone. Pozdrawiam

  9. #79
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Tak, wiem czytałem opis tej aukcji, sugerowałem się tym zdjęciem i stąd pytanie o podobieństwo. Całą jedną sztukę na eBayu znalazłem, ewentualnie zamówię poprzez siostrę w Polsce, bo podejrzewam że sprzedający to raczej wolny handlarz i nie będzie miał pojęcia czy do tego motorku też spasuje.
    Wielkie dzięki za info i udział w temacie

  10. #80
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał OnanBarbarzynca Zobacz post
    Tak, wiem czytałem opis tej aukcji, sugerowałem się tym zdjęciem i stąd pytanie o podobieństwo. Całą jedną sztukę na eBayu znalazłem, ewentualnie zamówię poprzez siostrę w Polsce, bo podejrzewam że sprzedający to raczej wolny handlarz i nie będzie miał pojęcia czy do tego motorku też spasuje.
    Wielkie dzięki za info i udział w temacie
    Jak kolego??? Jak samochód się zbiera po zaślepieniu EGR?

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Brudny EGR, czarny dym, duże spalanie i mało mocy 2.4 20V
    Utworzone przez Roni_Sanok w dziale 166
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 07-02-2014, 14:41
  3. czarny dym + ogromny spadek mocy
    Utworzone przez adastra7 w dziale 156
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 13-03-2013, 06:40
  4. Spadek mocy i czarny dym
    Utworzone przez psk w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-12-2012, 16:50
  5. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 19-04-2012, 10:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory