mam takie jedno pytanie jak mają wyglądać zestwienia tych logów?
rpm+ciśnienie oczekiwane + ciśnienie mierzone? tak każdy z osobna?
- - - Updated - - -
nowe logi:
doładowanie
http://www.sendspace.pl/file/116492be9e41b4452624cf6
powietrze
http://www.sendspace.pl/file/a741559d0f13fad3d848306
EGR/VGT
http://www.sendspace.pl/file/e08360072c626ab9e2f575d
i nie wiem czy się przydadzą do czegoś
jazda miejska
http://www.sendspace.pl/file/c0fe96b21955c0709a179dd
rozruch
http://www.sendspace.pl/file/1ef0ad6f147972625394d45
jeśli coś nie tak jest to poprawie
Pozdrawiam
Ok to tak:
Po logach z rozruchu widać że układ paliwowy dość dobrze nabija ciśnienie i osiąga dolny limiter 300 Bar (taka mała uwaga : do tych logów zawsze dawaj rpm bo widać wtedy kiedy samochód odpalił). Logi z powietrza wyglądają też nie najgorzej także tu bym niczego nie szukał. Ale w logach z doładowania jak i z jazdy miejskiej widać ogromny brak doładowania jednostki napędowej. Wygląda mi to na nieszczelność gdzieś na drodze turbo kolektor ssący. Być może jest to niedomykający się EGR dlatego trzeba go teraz próbnie zaślepić i wrzucić jeszcze raz z zaślepionym EGRem logi z ciśnienia doładowania. Na próbę zaślepić to możesz blaszką od piwa ale nie jeździj z tym, bo tak jak koledze wcześniej przepali ci to. Zobaczysz jak to się naprawi to samochód ci odżyje i będzie rwał do przodu.
Nie aż takWszystko zależy od organizacji
W Twoim silniku zaślepiasz całkowicie i masz spokój bo jak kojarzę masz 10V
![]()
dwa szybkie pytania, czy te zaślepki są identyczne?
http://allegro.pl/1-5-mm-zaslepka-eg...077561225.html
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...#ht_500wt_1156
i czy dobrą wybrałem? ma być pełna?
Trudno powiedzieć czy są identyczne, bo na ebayu masz z Opla (CDTI). Wiadomo że oplowski 1910 CDTI to konstrukcja fiata ale nawet w 1910 JTD są różne rozstawy śrub i średnice tych zaślepek. W aukcji allegro którą podesłałeś z pewnością zaślepka będzie pasowała w innych możesz mieć rzeźbę kontówką (dojdzie ci 20 min pracy). Co do zaślepiania to zajmuje naprawdę chwilę pod warunkiem niezapieczonych śrub. Ja cały zawór EGR demontowałem, myłem i zakładałem około godziny czasu ale śruby rzeczywiście nie były zapieczone. Pozdrawiam
Tak, wiem czytałem opis tej aukcji, sugerowałem się tym zdjęciem i stąd pytanie o podobieństwo. Całą jedną sztukę na eBayu znalazłem, ewentualnie zamówię poprzez siostrę w Polsce, bo podejrzewam że sprzedający to raczej wolny handlarz i nie będzie miał pojęcia czy do tego motorku też spasuje.
Wielkie dzięki za info i udział w temacie![]()