Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Temat: Uszczelka czy może wina oleju?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    A w Polsce to sól drogową możesz normalnie w spożywczym kupić

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    308

    Domyślnie

    Sprawdź przewód termostat-chłodnica. Jeżeli twardy to masz problem z uszczelką głowicy. Czy masz duże ciśnienie w zbiorniczku i nie wywala płynu.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał Morbob Zobacz post
    A w Polsce to sól drogową możesz normalnie w spożywczym kupić
    A myślisz, że co ja miałem na myśli ?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał borsukmax Zobacz post
    patrz dawno nie jadłem chleba z masłem i sola,maniak motoryzacji fakt masło z pod korka plus sól drogowa ha ha
    A jak gazy po tym odejdą, to istny PROPAN-BUTAN

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    perpetuom mobile, propan butan wraz z białym dymkiem,co do twardego węża od chłodnicy,twardy waz może być od wadliwego korka od zbiorniczka

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Ka-Ka
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    MAZDA RX-8 była:AR 159 SPORTWAGON 1.9JTDM/AR 156 Grigio Lipari 1.9 JTD M-jet Sportwagon
    Postów
    323

    Domyślnie

    Cytat Napisał borsukmax Zobacz post
    co do twardego węża od chłodnicy,twardy waz może być od wadliwego korka od zbiorniczka
    Najlepiej zapożyczyć od kogoś ten korek i przejechać 20km(koszt korka w aso 37zł). Jak wąż znowu zesztywnieje to uszczelka do wymiany...
    Znam przypadek, że w zbiorniczku nie było oleju ani w silniku płynu. Na biało kopciła tylko przy odpaleniu(czyli norma bo to para), a węże twardniały jak skała.(układ nie był wcale zapowietrzony)i po czasie okazało się, że przyczyną jest uszczelka pod głowicą.

  6. #16
    Moderator Znawca Avatar Artih
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Maserati Quattroporte 4.2 V8
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał ANET Zobacz post
    Nic się kolego nie martw to nie wina oleji nawet jak pomieszałeś dwie różne marki,są mieszalne w tych samych klasa lepkości ...
    To niestety nie takie proste jak to producenci rysują - po więcej zapraszam do tematu olejowego. Są przykłady ze zdjęciami i silnika, i filtra oleju po takich zabawach w mieszanie


    Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
    Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
    Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
    Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
    Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
    Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r

    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r

    Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Zrobione mam 6k czyli trochę ponad połowę tego co można na normalnym oleju. Filtr oczywiście też do wymiany będzie Powiedzcie mi tylko jedną rzecz - ten wąż jak rozumiem mam sprawdzić na gorącym silniku?

    Płynu nie wywala - przynajmniej przez korek, przewody będę musiał posprawdzać, bo te opaski samozaciskowe to... (każdy wie co). Ale jeśli płynu nieubywa to chyba szczelne. Jakiś czas temu wywaliło mi trochę przy tej małej rurce dochodzącej do zbiorniczka, ale to przez luźną opaskę. Ciśnienie nie wiem jak mam określić...

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    308

    Domyślnie

    Musi trochę pochodzić, najlepiej przejedź się i sprawdź. Wąż - termostat, chłodnica, co do ciśnienia, zawsze znajdzie sobie najsłabszy punkt. Po odkręceniu korka nie powinno wywalić płynu, jeżeli tak, to spaliny przedostają się do układu. Nie musi wcale dawać biały dym, lub ślady w oleju. Mała nieszczelność, po prostu zdąży odparować.

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Wywalać to nie wywala, ale nie pamiętam czy się przypadkiem nie podnosi trochę :/ Może się podnieść poziom czy też nie?

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    308

    Domyślnie

    Może, to układ ciśnieniowy.

Podobne wątki

  1. [159] Uszczelka pod żółtym korkiem wlewu oleju
    Utworzone przez Rewil w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-09-2022, 13:02
  2. Uszczelka vacum i wlewu oleju
    Utworzone przez Złoty w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-08-2015, 20:20
  3. Uszczelka - odpływ oleju z turbiny -> miska olejowa.
    Utworzone przez awazruk w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-08-2012, 17:27
  4. [145] Uszczelka odmy (wlewu oleju) 1.4 boxer
    Utworzone przez los3r w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 20:58
  5. [164] Wyciek oleju, 3.0 V6 12V uszczelka ?
    Utworzone przez marcineczq w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 27-02-2010, 20:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory