Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Możliwość założenia LPG w 2.0 JTS

  1. #11
    tomkap
    Gość

    Domyślnie

    Podobno najnowszy typ BRC: Sequent4 Direct Injection. Swoją drogą polecam autoryzowane stacje Czakram, gdyż u nich mam zamontowaną BRC. Wszystko estetycznie na dorabianych wsporniczkach jak fabrycznie.
    "Instalacja Sequent4 Direct Injection stanowi najbardziej zaawansowane technicznie urządzenie do samochodów z wtryskiem bezpośrednim benzyny. Szczególnie zalecana jest do silników Volkswagena FSI i Alfy Romeo JTS - powiedział Krzysztof Grabarz, dyrektor handlowy BRC Czakram"
    http://www.czakram.pl/ofirmie.php

  2. #12
    Kasyx
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki wszystkim za opinie.
    Na tą chwilę nie będę zakładał jednak gazu. Zbyt dużo słyszałem właśnie opinii o wtryskiwaczach i problemach z nimi. Auto pali koło 10 i będę musiał to przeżyć przynajmniej
    do przyszłego roku, kiedy znajdą się już może opinie od ludzi użytkujących coś takiego trochę dłużej. A może ktoś wymyśli coś lepszego, jakąś potencjalnie mniej kłopotliwą "gazolinkę"??
    Jeszcze raz dzięki - pomogliście mi podjąć decyzję. Pozdrawiam

  3. #13
    alandy
    Gość

    Domyślnie

    http://www.elpigaz.com/?p=/pl/menu/5/11/index

    oprócz tego:

    brc fly sequent

    oraz lpi vialle (swego czasu pół roku temu pisałem maila do firmy do holandii, gdzie odpowiedzieli mi że beda mieli wersję tej instali dedykowaną specjalnie do jts)

    sa to z tego co wiem jedyne trzy instalacje które mają prawo dobrze działać(tzn. nie zniszczyć, przynajmniej nie szybko, wtrysków, katalizatora, sond lambda a podobno w silniku jts są aż 4) z silnikiem jts z bezpośrednim wtryskiem
    a więc spełniające poniższe wymogi:
    -wtryskiwacz gazu wwiercony bezposrednio w komore spalania?
    -dawkowanie benzyny na przemian z gazem(w stosunku między 10/90 a 20/80)
    -korzystanie z map wtrysku komputera "benzynowego" co powodować ma niezakłócone i precyzyjne odmierzenie dawki

  4. #14
    darloss
    Gość

    Thumbs up Polecam ten artykuł

    Silnik z wtryskiem bezpośrednim nieco różni się od klasycznych silników benzynowych, ale pod względem technicznym nie ma przeciwwskazań do zasilania LPG. Jednak, aby układ działał poprawnie, a silnik bezawaryjnie pracował, muszą być spełnione pewne warunki i nie ma mowy o żadnych rozwiązaniach "na skróty". Zamontowanie zwykłego układu niechybnie doprowadzi do usterki silnika.
    W silnikach z bezpośrednim wtryskiem wtryskiwacze umieszczone są bezpośrednio w komorze spalania, więc narażone są na działanie bardzo wysokiej temperatury. Jeśli silnik zasilany jest benzyną nie ma problemu, gdyż są one chłodzone przez przepływające paliwo. Natomiast przy zasilaniu gazowym wtryskiwacze nie pracują, więc dojdzie do ich zniszczenia. Taki będzie scenariusz, jeśli założymy zwykłą instalację gazową.
    Aby uniknąć takich kłopotów koniecznie trzeba zamontować specjalną instalację do silników z wtryskiem bezpośrednim. W takich instalacjach komputer sterujący co pewien czas przerywa pracę na gazie i włącza wtryskiwacze benzyny. W ten sposób przepływająca benzyna ochładza wtryskiwacze i nie dochodzi do ich uszkodzenia. Niestety, powoduje to wyższe koszty eksploatacji niż w przypadku konwencjonalnych układów LPG, gdyż trzeba uwzględnić zauważalne zużycie benzyny, nawet do 15 proc. zużycia gazu. Tak więc jazda na LPG nie będzie tak ekonomiczna jak w zwykłych silnikach. Decydując się na zakup samochodu i mając na uwadze montaż instalacji LPG lepiej wybrać model z klasycznym silnikiem z wtryskiem pośrednim.

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    JTS jest problem, w tej chwili żadna dostępna na rynku instalacja nawet dedykowana do niemieckich FSI nie podoła pracy z JTS, cały problem polega na szybkości wtryskiwaczy PB i algorytmu ich sterowania występuje masa dotrysków PB oprócz głównej dawki paliwa, żaden wtryskiwacz LPG w fazie lotnej nie podoła w tej chwili temu, co więcej nawet wtrysk w fazie ciekłej na chwilę obecna się wykłada.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    a jak wygląda wtrysk gazu w fazie ciekłej do takiego silnika? Parujący gazik w silniku będzie go schładzał dużo bardziej niż cieknąca benzynka? Może jednak problem leży gdzieś indziej?
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  7. #17
    darloss
    Gość

    Talking

    A to jest fotomontaż???

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Darlos a jezdziełeś takim autem ;] Samo foto nic nie mówi, to że da się założyc, że BRC zrobiło instalacje niby dedykowaną to jest fakt, nie spieram sie, ale wiem że nie działa ona tak jak powinna, wycieli oprogramowaniem pewne czasy wtryskow z ktorymi sobie nie radzili, efekt taki że czuc czasem cos w stylu minimalnego poszarpywania przy jezdzie ze stala predkoscia i naglym przyspieszeniu, i druga sprawa ze JTS'a z ta instalacja jest w stanie objechać 2.0TS na dobrej sekwencji.

    I to nie moje wymysły ;] Chcesz zadznoń do chłopaków z www.eco-car.com i spytaj o LPG i JTS, prawe Ci powiedzą ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #19
    pynio
    Gość

    Domyślnie

    Panowie minęło kilka dobrych lat od założenia tego tematu,wiec pozwolę sobie go przywołać.
    Tak więc jak dziś wygląda sprawa LPG w silniku JTS 1,8 lub 2,0

Podobne wątki

  1. [156 SW] Chęć założenia Bose
    Utworzone przez socio w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-08-2013, 07:07
  2. [155] co potrzebne do założenia klimatronika?
    Utworzone przez rafal70185 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 26-08-2010, 01:10
  3. [33] Halogeny w 33 a możliwość założenia?
    Utworzone przez Spirit w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 20-06-2008, 14:34
  4. 166 DEMOCAR - założenia - pomysły - propozycje
    Utworzone przez blackalfa166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 29-05-2008, 14:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory