Tak jak w temacie. Dzieje się to jak jadę w okolicy 2000 obr/min. Gdy wejdzie się na niższe/wyższe prędkości obrotowe wszystko cichnie. Podczas przyspieszania od 1800-2100 jest to najbardziej odczuwalne. Czasami zdarza się to również na 2 biegu. Gałka nie lata, ma minimalny luz rzędu 2-3 mm. Występuje denerwujące brzęczenie, które cichnie także jak się położy rękę na lewarku i delikatnie unieruchomi w jakąś stronę. Mam także mały problem z wrzucaniem wstecznego jak auto się nagrzeje + nie wracający czasami lewarek na luz - ale to już było wałkowane na forum. Silnik 1.9 JTDm 16V 140 KM, skrzynia 6-biegowa. Pytanie brzmi czy opisane brzęczenie/drżenie może mieć coś z tym wspólnego? Znalazłem parę zdjęć na necie i zastanawiam co tu może być nie tak w tym mechanizmie...![]()