Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Zawory i głowica!

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar maryszkens
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Będzin/Dąbrowa Górnicza
    Auto
    155 1.8 16v FL// BMW 1
    Postów
    1,172

    Domyślnie

    Tylko martwi mnie jedno dlaczego kreci bez zadnych oporow?
    Jak masz zerwany pasek to chyba nie ma czym kręcić i dlatego bez oporów

  2. #12
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Jak nie ma czym kręcić?
    Wałem przecież kręci. Nie porusza tylko góry silnika, wałków i zaworów. Wał i tłoki chodzą.
    A kręci bez oporów bo nie ma kompesji- pokrzywione lub otwarte zawory.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    Kolego jeśli nie rozbierzesz silnika tylko możemy gdybać co zostało uszkodzone.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    Cytat Napisał Green Boy Zobacz post
    Póki co jestem za granicą ale wracam za 2 mies. imam zamiar zrobic wszystko aby jezdzila. Wtedy sie rozbierze silnik i obejrzy dokładnie co sie stało. Jaka jest twoja cena za ktorąś z tych głowic? Tylko martwi mnie jedno dlaczego kreci bez zadnych oporow? Czy mogło dojsc do przedziurawienia tloku?

    - - - Updated - - -

    Haha za 2000 euro to mozna kilka silnikow kupic albo alfe. Jesli chodzi o rozrzad to normalne ze pompa wody, rolki, pasek interesuje mnie tylko co w srodku silnika miales do wymiany. Bo planowanie glowicy napewno tez, chyba ze nowa kupiles.
    Coś , i się wydaję, że głowice kolegi Marbob'a nie będą Ci pasować bo wnioskuję, że on ma dwie głowicę ale do jednego silnika 2,5 V6 a ty kolego z opisu widzę że masz uszkodzoną 2.0 16V t.s

  5. #15
    Użytkownik Embrion Avatar Green Boy
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16v. 1998r
    Postów
    11

    Domyślnie

    Cytat Napisał Loco Zobacz post
    Coś , i się wydaję, że głowice kolegi Marbob'a nie będą Ci pasować bo wnioskuję, że on ma dwie głowicę ale do jednego silnika 2,5 V6 a ty kolego z opisu widzę że masz uszkodzoną 2.0 16V t.s

    Tak mam uszkodzona 2.0 v16. Ale to że ma auto 2.5 nie znaczy ze nie moze miec innych glowic. Przeciez nie jest karane zeby posiadac glowice od 2.0 . Moze wczesniej mial 2.0 i mu zostaly.

    - - - Updated - - -

    Jakie masz kolego te głowice od 2.0 v16?

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    Dla tego napisałem, żę wnioskuję a nie jestem w 100% pewien a wywnioskowałem to z wypowiedzi kolegi który napisał że przy 24V jest małe prawdopodobienistwo by nie wystąpiła kolizja więc dla tego wydaje mi si, że kolega myślał o 2,5

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Rzeczywiście Coś mi się uroiło, że masz 2.5 Żle POPACZYŁEM widocznie - sorka. Mam do 2.5.

  8. #18
    PtasiorSKI
    Gość

    Domyślnie

    kolego kreci bo nie ma sprezania !! urywa sie pasek tloki wala w zawory nie ma opcji nawet jesli pekl sila swoja wal sie zakreci jeszcze a gora stoi .... nie ma bata musi byc awaria ... teraz koszt kolega pisal dobrze zawory zalezy ktore sa zgiete to raz dwa panewki jak zmieniac to wszystkie ... Nastepnie dolicz wymiane np popychaczy !!! uszczelniacze to koszt znikomy . ale odrazu bym wymienil dolicz tak samo uszczelke pod glowice oleje plyny uszczelke pod mise no i rozrzad

  9. #19
    PtasiorSKI
    Gość

    Domyślnie

    ps wlasnie co tu gdybac rozbierasz i myslisz co lepsze na zlom czy robic .

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Zawory masz pogięte na 100%
    Pytanie?Czy chcesz naprawić dla siebie Czy na sprzedaż?Bo te silniki nie lubią oszczędności na materiałach i druciarsiej naprawy.
    Do wymiany:
    -zawory (po kolizji)
    -popychacze (po kolizji) chyba że masz duży przebieg to wszystkie
    -wszystkie panewki (główne i korbowodowe)
    -wał na pomiary owalizacji
    -tłoki które miały kolizję do wniliwych oględzin (jak duży przebieg to wszystie do wymiany)
    ps. ja tłoków nie wymianiłem i 2 miesiące po remonie pękł tłok na pierwszym cylindrze
    -UPG
    -olej
    -płyn chłodniczy
    -kompletny rozrząd

    i pewnie jeszcze kilka rzeczy by sie znalazło....
    powodzenia

Podobne wątki

  1. Zawory czy wtryski .
    Utworzone przez roma-75 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 12:26
  2. Stukanie zawory, głowica
    Utworzone przez maciasgta w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-05-2013, 20:01
  3. klepiace zawory?
    Utworzone przez bugan3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-04-2012, 17:54
  4. zawory od 1,6 do 2,0
    Utworzone przez Niko123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 20:55
  5. Zawory w AR 146 2.0 Ti 16V
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-07-2007, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory