Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: problem z odpalaniem 2.0ts

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - aby tylko nie było rdzy w body komputerze.
    - jest przyklejony temat ts diag, alfadiag,...., strona 52 na samym dole.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 28-01-2013 o 13:27
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #12
    BLASZYNSKI
    Gość

    Domyślnie

    rozebrałem komputer pokładowy i wszystko z nim ok nie ma rdzy wiec co to może być?przepustnica?komputer?

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    pompa paliwa, przepustnica... pompe paliwa sprawdzisz jak sesję uruchomienia rozłożysz na dwa , trzy kliknięcia kluczykiem, kluczyk w MAR, potem STOP, kluczyk w MAR, STOP, MAR i uruchomienie..... jak będzie to samo to nie jest problem z pompą paliwa... jeśli żródło problemów to przepustnica to musz zrobisz reset parametrow adaptacyjnych a potem test przepustnicy.... program Alfadiag wykonuje te czynności....
    Ostatnio edytowane przez euroscan ; 28-01-2013 o 16:17

  4. #14
    BLASZYNSKI
    Gość

    Domyślnie

    więc tak czyszczenie i adaptacja nowych ustawień przepustnicy pomogło w tym stopniu że obroty spadaja do 500 ale autko nie gaśnie. na próbę założyłem przepływkę z jtd autko zapaliło ładnie wskoczyło na obroty ale nie dało się nim jechać więc podejrzewam wadliwy przepływomierz , tylko pytanko w momencie kiedy jest on wadliwy błąd musi się pokazać? czy często się tak dzieje że błędy się nie pojawiają?

  5. #15
    BLASZYNSKI
    Gość

    Domyślnie

    adaptacja i restet ustawien przepustnicy zrobione, przepływomierz wymieniony, świece wraz z kablami i cewkami wymienione, filtr powietrza wymieniony i dalej ten sam problem ciężko odpala na zimnym silniku (trzeba delikatnie dodac gazu żeby silnik odpalił) jeżeli tego nie zrobie to obroty wskoczą na 1100 spadna na 600 i albo sie podniosą albo silnik zgaśnie. pomóżcie co może być tego przyczyną? czujnik temperatury?

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ciśnienie paliwa w normie ?
    - jak tam wyglada zaworek odmy ?
    - jak stan EVAP-a ?
    - nie ma fałszywego powietrza na kolektorze ?
    - adaptacja zrobiona i reset ustwawień zrobiony , no ale jaki jest kat przepustnicy ?
    - po to się robi reset aby zobaczyć czy przepustnica ustawia się na by-pass.
    - jak możesz to daj logi z MES-a,
    - tutak instrukcja
    --
    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...tml#post944073
    --
    - sub-temat #70., logi na zimnym silniku.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 22-03-2013 o 12:44
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #17
    BLASZYNSKI
    Gość

    Domyślnie

    dawałem to do fachowca i on to robił

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Kiedyś walczyłem u siebie z problemem odpalania zimnego silnika chyba z pół roku. Wymieniłem przepływomierz, kable, czujnik temperatury, sprawdzałem kompresję, lewe powietrze, świece, ciśnienie paliwa, itd.
    Już nawet chcieliśmy z bubu wymieniać ECU, a winny był .... czujnik wału.
    Dopiero, jak padł prawie całkowicie i nie można było odpalić gorącego silnika to mnie oświeciło.
    No, ale u Ciebie to może być coś zupełnie innego.

  9. #19
    BLASZYNSKI
    Gość

    Domyślnie

    no u mnie najprawdopodobniej jest to czujnik temperatury w sobote wymieniłem ten czujnik w niedziele byla temperatura -11 stopni i odpalil od strzalu jeszcze dzisiej go przetestuje bo dwu dniowym postoju autka.

Podobne wątki

  1. AR 147 1.6 TS 105 KM problem z odpalaniem
    Utworzone przez nwj1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-05-2015, 13:08
  2. Problem z odpalaniem v6
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-04-2014, 10:13
  3. problem z odpalaniem 1.6 ts
    Utworzone przez brozek w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-04-2014, 21:17
  4. [159] Problem z odpalaniem
    Utworzone przez ziomek887 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 09-11-2012, 19:57
  5. problem z odpalaniem
    Utworzone przez marianek24 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-12-2009, 22:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory