Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Wymiana silnika krokowego 2.5 V6

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Piket
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Potęgowo
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,5 V6 24V 197KM
    Postów
    256

    Domyślnie Wymiana silnika krokowego 2.5 V6

    Witam!
    Mam pytanie: Czy po wymianie silniczka krokowego wraz z przepustnicą potrzebne będzie podłączenie pod komputer czy sam się ustawi po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów?
    I drugie pytanie: Czy tą uszczelkę między blokiem silnika a przepustnicą można dostać osobno w sklepie czy trzeba delikatnie ściągać i założyć starą?
    Moja Alfa pochłania fortunę na ubezpieczenie, serwis i paliwo. Ale kiedy ją prowadzę, czuję się, jakbym miał milion dolarów i uśmiech na mej twarzy trwa cały dzień!

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    1.Jesli chodzi o silnik w 156 to nie posiada on silniczka krokowego...
    2.Uszczelka miedzy kolektorem ssacym a przepustnica jest do kupienia w ASO za pare zlotych.
    3.Co Ci sie dzieje ze chcesz zmieniac przepustnice?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Piket
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Potęgowo
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,5 V6 24V 197KM
    Postów
    256

    Domyślnie

    Zmieniam to co załączyłem na foto...
    A zmieniam to ponieważ występuje u mnie takie zjawisko jak falowanie obrotów...
    Przebadałem już cały samochód czy nie dostaje się jakieś lewe powietrze, zmieniłem sonde a teraz przyszła pora na przepustnice, jak mi się wydawało, z silnikiem krokowym.
    To jak z tym komputerem?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00043.jpg
Wyświetleń:	161
Rozmiar:	78.3 KB
ID:	89673   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00044.jpg
Wyświetleń:	163
Rozmiar:	68.5 KB
ID:	89674   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00045.jpg
Wyświetleń:	183
Rozmiar:	78.9 KB
ID:	89675  
    Moja Alfa pochłania fortunę na ubezpieczenie, serwis i paliwo. Ale kiedy ją prowadzę, czuję się, jakbym miał milion dolarów i uśmiech na mej twarzy trwa cały dzień!

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    W jakim zakresie faluja obroty? i od kiedy wystepuja? Miales ostatnio robiony rozrzad? bo wlasnie od zlego ustawienia moga falowac. Mozesz miec nieszczelnosci od przeplywki az po uszczelki w podstawie baranow. Dobrym sposobem jest psikanie plakiem do kokpitu po wszystkich laczeniach i nasluchiwanie czy nie zwiekszaja sie obroty. Moze tez byc brudna przepustnica a ta na zdjeciu tez prosi sie o czyszczenie. Mozesz odpiac akumulator na czas wymiany, pozniej podepniesz, wlaczysz zaplon na 90 sekund, wylaczysz na kolejne 90 i odpalisz zeby sie zagrzal nie dotykajac pedalu gazu wogole! Pozniej mozesz sie przejechac, podeptac i zobaczyc co sie dzieje.

    PS. tak pozatym skad wzielo Ci sie 197 koni w opisie?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Camey
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa 156 V6
    Postów
    494

    Domyślnie

    Przepływkę sprawdziłeś ??

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Piket
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Potęgowo
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,5 V6 24V 197KM
    Postów
    256

    Domyślnie

    No w niskich obrotach... Po prostu jak puszczę gaz to gaśnie... Występują już z rok ale dopiero teraz się za to wziąłem... a rozrządu nie robiłem dopiero jakoś za dwa miesiące muszę wymienić...
    Przepływki nie sprawdzałem...
    A 197 KM wzięło się stąd że auto było na hamowni i tyle wykazało... Nie wiem dlaczego ponieważ wszystko jest seryjne...
    Moja Alfa pochłania fortunę na ubezpieczenie, serwis i paliwo. Ale kiedy ją prowadzę, czuję się, jakbym miał milion dolarów i uśmiech na mej twarzy trwa cały dzień!

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    No to nie faluja tylko ich wogole nie ma skoro gasnie ;] Zdejmij rure z przepustnicy i zobacz czy nie jest zasyfiala tak jak pisalem, przeplywke mozna odpiac i pojezdzic bez niej tez co sie bedzie dzialo.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Piket
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Potęgowo
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,5 V6 24V 197KM
    Postów
    256

    Domyślnie

    Przepustnica wymieniona... Wszystko wróciło do normy, falowania ustały jest jak za dawnych dobrych czasów!
    Dzięki za pomoc panowie!
    Moja Alfa pochłania fortunę na ubezpieczenie, serwis i paliwo. Ale kiedy ją prowadzę, czuję się, jakbym miał milion dolarów i uśmiech na mej twarzy trwa cały dzień!

Podobne wątki

  1. Adaptacja przepustnicy i silnika krokowego
    Utworzone przez Ciekawy życia w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-09-2015, 20:43
  2. [156] Wymiana silnika krokowego
    Utworzone przez selius w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 18:15
  3. wysokie obroty po adaptacji silnika krokowego
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-12-2009, 23:43
  4. [146]Problem po czyszczeniu przepustnicy i silnika krokowego
    Utworzone przez coachu w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-12-2007, 21:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory