Strona 30 z 89 PierwszyPierwszy ... 20212223242526272829303132333435363738394080 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 291 do 300 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #291
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Czyli co? Kilka (naście) pomiarów i na jeden wykres celem uśrednienia wyniku?

  2. #292
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar xweb
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wlkp
    Auto
    156 SW 1.9 JTD 16V 140@167KM
    Postów
    205

    Domyślnie

    Wczoraj sprawdzania ciąg dalszy:

    Ciśnienie - podmieniłem czujnik ciśnienia; podpięty, a nie włożony w kolektor, pokazuje 1 bar, natomiast w kolektorze wskazuje 1,028 bara na wolnych obrotach.
    Badałem ciśnienie zwiększając obroty; ciśnienie zmierzone vs oczekiwane jest przeciętnie ok. 0,25 bara większe; stan taki się utrzymuje do ok. 2000 obrotów. Powyżej zmierzone i oczekiwane pokrywają się. Przy zmniejszaniu obrotów, poniżej 2k sytuacja się powtarza (+0,25 zmierzone vs oczekiwane).
    Czy ma na to wpływ zaślepiony EGR?

    Ilość powietrza - cały czas zmierzona wynosi 1200mg, zarówno na wolnych obrotach, jak i przy zwiększaniu (może mam podobną przypadłość jak tutaj: http://www.forum.alfaholicy.org/147/...wanie_ale.html)

  3. #293
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Wycięty i zaślepiony EGR daje taki efekt, że mierzona jest większa od żądanej o około 100-150 mg/i. Ale tylko na wolnych obrotach.
    Oczywiście chodzi o masy powietrza. ciśnienie będzie to samo.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 27-03-2013 o 12:52
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #294
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Bravo II 1.6 120KM
    Postów
    24

    Domyślnie

    Potrzebuje pomocy, zrobiłem dziś logi dynamiczne na IV biegu od 1500 do prawie 5000 tys obr. Powodem jest wysokie spalanie mojego Fiata Bravo 1.6 120KM dpf. W teście zaznaczyłem, sondę lambda, egr, i przepływomierz. Autko raz do razu miewa czkawki przy 2000obr oraz po podłączeniu fesa widnieje błąd sondy, braku sygnału, błąd da się skasować i nie pojawia się przez jakiś czas. Bravo w mieści pali mi dobre 10l a luźniejsza trasa pod okiem fotoradarów to już wynik w okolicach 8l co jest moim zdaniem sporo jak na 1.6 silniczek i tryb emeryt. W załączniku pliczek z logiem oraz wycinek z spalania według eco drive i programu kolegi z forum FBK. W zeszłym tygodniu wymieniłem olej plus filtr żeby nie było.

    Przepraszam że naruszam świetą ziemi Alfy swoim Fiatem ale u mnie w klubie cisza, a wy potraficie coś wyczytać z tych cyferek.
    Attached Files Attached Files

  5. #295
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,524

    Domyślnie

    Mało powietrza. Nieszczelność lub przepływka.
    EGR jest sprawny ? Co to za wartość 128% ? W Alfach nigdy takiej nie widzałem, może przez to głupieje ?
    Daj jeszcze logi doładowania (zmierzone + oczekiwane) oraz cisnienia paliwa (zmierzone + oczekiwane) i overboosta.

    - - - Updated - - -

    Fiat to przecież rodzina

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  6. #296
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Wygląda jakby fiksował ci EGR (zawiesza się ?). i Dla tego też masz niską masę mierzoną powietrza.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 22-04-2013 o 20:28
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #297
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Bravo II 1.6 120KM
    Postów
    24

    Domyślnie

    Dobrze jutro zrobię jeszcze te dwa logi, czasami na II i III przy 2000obr auto łapie czkawkę i słychać tak jak by sapnięcie turbo. Przy 2000 następuje tak jakby dwie króciutkie przerwy, szarpnięcia. Błędu EGR nie łapie tylko nieraz niskie napięcie sondy. Jak zbadać korekcje wtryskow ? podczas jazdy czy na luzie ? Dzięki za odpowiedz.

  8. #298
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,524

    Domyślnie

    Korekty na rozgrzanym silniku na jałowym
    Sprawdź ten EGR najpierw. Wyczyść dokładnie.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  9. #299
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał chelchow Zobacz post
    Jak zbadać korekcje wtryskow ? podczas jazdy czy na luzie ? Dzięki za odpowiedz.
    Korekty robisz na nagrzanym silniku. Wyłączasz wszelkie odbiorniki typu radio, światła, klima, nadmuch itp.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #300
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Bravo II 1.6 120KM
    Postów
    24

    Domyślnie

    Udało się zrobić dwie próby z rana, niestety lewy pas jak zwykle zajęty wiec tylko do 4200obr Dodatkowo wstawiłem fotkę z błędu sondy oraz wtryski, rozgrzane na luzie bez odbiorników.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wtryski.jpg
Wyświetleń:	569
Rozmiar:	104.2 KB
ID:	93708   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	sonda.jpg
Wyświetleń:	354
Rozmiar:	97.0 KB
ID:	93709  
    Attached Files Attached Files

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory