lekko ma kopcic nie posiadacie DPF-a
lekko ma kopcic nie posiadacie DPF-a
Witam.. Mam jeszcze jedno pytanie.. Ktoś wie czy ten silnik ma klapy wirowe w kolektorze? 2,4 jtdm 20v
Coś koło 2000-2100 czuć że ciągnie..
Moje dymienie obstawiam na lejący wtrysk, na weekend będę miał kabel to się może czegoś jeszcze dowiem..
w serii powinno się budzić zaraz po przekroczeniu 1500 obr. zrób dokładne logi w weekend i zobaczymy co i jak.
Witam.. Dziś podłączyłem kabel do belli, 2 tygodnie temu przy ostrej jeździe wyskoczył bład ale po kilku odpaleniach wróciło do normy..
oto błędy:
P1238
P0101
pierwszy jak znalazłem..1238 Przestawianie kąta wyprzedzenia zapłonu, Kontrola czasu zapłonu
drugi to przepływka.
mam jeszcze jedno pytanie min. wartość zamkniecia EGR to 0% czy tak jak u mnie 1%?
i tak jak myślałem robi duże korekty na wtryskach
jak przyjade do polski muszę jechać na przelewy bo te kopcenie doprowadza mnie do szału.
Jeszcze krzyżak półosi do wymiany, ktoś wie gdzie taki dostane do 20v?
Pamiętaj że krzyżak wymienia się z kielichem. Tylko oryginalne występują, szukaj tanifiat na allegro.
EGR 1%.
A jakie są prawidłowe wartości korekt?
Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie
Jeden z tych dwóch wtrysków do wymiany, ale który to rosyjska ruletka.
Komputer stara się aby suma korekt w każdej sekundzie dążyła do 0. Tak więc jeśli jeden wtrysk leje, albo daje za małą dawkę to komputer będzie to kompensował na pozostałych wtryskiwaczach.
Z objawów które opisujesz, ja bym wymienił końcówkę na wtrysku numer 4 i potem zobaczył jak auto się będzie zachowywać, sprawdził korekty.
Pamiętaj że FES ma kiepską rozdzielczość i sprawdzanie korekty jest najbardziej miarodajne tylko na postoju.
Co do kielicha i półosi przerabiałem temat u siebie. Niestety silnik ma duży moment i jeśli masz luz i z nim pojeździłeś to kielich do wymiany. Ja regenerowałem kompletne półosie w firmie Motomax z Torunia. Za wymianę obydwu kielichów, krzyżaków, przegubu zewnętrznego, nowe osłony, oczywiście wszystko wyważone zapłaciłem nie całe 1400 zł. Zrobiłem jakieś 10 tys i nic się nie dzieje. Na wszystko jest oczywiście gwarancja.
- - - Updated - - -
Im bliżej zera tym lepiej. Ogólnie przyjmuje się, że na rozgrzanym silniku nie powinno być więcej niż -1 , +1.
- - - Updated - - -
Która może być przyczyną kopcenia jeśli pracuje nie prawidłowo. Zrób loga przepływki.
Próbę przelewową możesz zrobić samemu. 5 strzykawek, kawałek wężyka i minimum chęciWszystko jest opisane w dziale "Zrób to sam"
Turbiny VGT pracują non stop. Nie "budzą się" jak te z wastergate.
- - - Updated - - -
1% oznacza, że jest zamknięty.
Korekty robiłeś na nagrzanym silniku przy wyłączonych WSZYSTKICH odbiornikach energii (klima, nadmuch, radio itp.) ?
Testu korek nie robi się podczas jazdy. Zrób je jak należy i podrzuć mi je.
Zrób logi z masy powietrza żądanej i mierzonej, doładowania żądanego i mierzonego, EGR w % oraz położenia pedału gazu też w %. Na nagrzanym silniku. prędkość 80-120 km/h na biegu 4 lub 5 z pedałem w podłodze od samego początku. I też podeślij to do mnie. Zobaczymy co w trawie piszczy![]()
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 24-04-2013 o 08:15
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF