Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 57

Temat: 2,4 jtdm 20v dymi przy mocnym przyśpieszaniu

  1. #21
    matism2
    Gość

    Domyślnie

    lekko ma kopcic nie posiadacie DPF-a

  2. #22
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar adio21
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Bojanowo
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9jtd 110km / 156 SW 2.4 20v by cinsoft
    Postów
    104

    Domyślnie

    Witam.. Mam jeszcze jedno pytanie.. Ktoś wie czy ten silnik ma klapy wirowe w kolektorze? 2,4 jtdm 20v

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał adio21 Zobacz post
    Witam.. Mam jeszcze jedno pytanie.. Ktoś wie czy ten silnik ma klapy wirowe w kolektorze? 2,4 jtdm 20v
    Nie ma, przy jakich obrotach zaczyna ci pompować turbo ? sprawdź najlepien na 4-5 biegu od 1000 obrotów.

  4. #24
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar adio21
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Bojanowo
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9jtd 110km / 156 SW 2.4 20v by cinsoft
    Postów
    104

    Domyślnie

    Coś koło 2000-2100 czuć że ciągnie..
    Moje dymienie obstawiam na lejący wtrysk, na weekend będę miał kabel to się może czegoś jeszcze dowiem..

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    w serii powinno się budzić zaraz po przekroczeniu 1500 obr. zrób dokładne logi w weekend i zobaczymy co i jak.

  6. #26
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar adio21
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Bojanowo
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9jtd 110km / 156 SW 2.4 20v by cinsoft
    Postów
    104

    Domyślnie

    Witam.. Dziś podłączyłem kabel do belli, 2 tygodnie temu przy ostrej jeździe wyskoczył bład ale po kilku odpaleniach wróciło do normy..
    oto błędy:
    P1238
    P0101
    pierwszy jak znalazłem..1238 Przestawianie kąta wyprzedzenia zapłonu, Kontrola czasu zapłonu
    drugi to przepływka.

    mam jeszcze jedno pytanie min. wartość zamkniecia EGR to 0% czy tak jak u mnie 1%?
    i tak jak myślałem robi duże korekty na wtryskachKliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wtr.jpg
Wyświetleń:	105
Rozmiar:	90.7 KB
ID:	93779

    jak przyjade do polski muszę jechać na przelewy bo te kopcenie doprowadza mnie do szału.

    Jeszcze krzyżak półosi do wymiany, ktoś wie gdzie taki dostane do 20v?

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Pamiętaj że krzyżak wymienia się z kielichem. Tylko oryginalne występują, szukaj tanifiat na allegro.
    EGR 1%.
    A jakie są prawidłowe wartości korekt?
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  8. #28
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar adio21
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Bojanowo
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9jtd 110km / 156 SW 2.4 20v by cinsoft
    Postów
    104

    Domyślnie

    kielich najpierw sprawdzę czy sie nadaje bo nie będę wywalał 800 zł na daremno..

    A takie korekty w trakcie jazdy..Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wtr1.jpg
Wyświetleń:	105
Rozmiar:	95.0 KB
ID:	93784

    - - - Updated - - -

    a tu w pelnej wersji FES.. 4 i 5 wtrysk odstaje od resztyKliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wtryski.jpg
Wyświetleń:	95
Rozmiar:	92.8 KB
ID:	93786

  9. #29
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Jeden z tych dwóch wtrysków do wymiany, ale który to rosyjska ruletka.

    Komputer stara się aby suma korekt w każdej sekundzie dążyła do 0. Tak więc jeśli jeden wtrysk leje, albo daje za małą dawkę to komputer będzie to kompensował na pozostałych wtryskiwaczach.
    Z objawów które opisujesz, ja bym wymienił końcówkę na wtrysku numer 4 i potem zobaczył jak auto się będzie zachowywać, sprawdził korekty.

    Pamiętaj że FES ma kiepską rozdzielczość i sprawdzanie korekty jest najbardziej miarodajne tylko na postoju.

    Co do kielicha i półosi przerabiałem temat u siebie. Niestety silnik ma duży moment i jeśli masz luz i z nim pojeździłeś to kielich do wymiany. Ja regenerowałem kompletne półosie w firmie Motomax z Torunia. Za wymianę obydwu kielichów, krzyżaków, przegubu zewnętrznego, nowe osłony, oczywiście wszystko wyważone zapłaciłem nie całe 1400 zł. Zrobiłem jakieś 10 tys i nic się nie dzieje. Na wszystko jest oczywiście gwarancja.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał semri Zobacz post
    A jakie są prawidłowe wartości korekt?
    Im bliżej zera tym lepiej. Ogólnie przyjmuje się, że na rozgrzanym silniku nie powinno być więcej niż -1 , +1.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał adio21 Zobacz post
    drugi to przepływka.
    Która może być przyczyną kopcenia jeśli pracuje nie prawidłowo. Zrób loga przepływki.

    Cytat Napisał adio21 Zobacz post
    jak przyjade do polski muszę jechać na przelewy bo te kopcenie doprowadza mnie do szału.
    Próbę przelewową możesz zrobić samemu. 5 strzykawek, kawałek wężyka i minimum chęci Wszystko jest opisane w dziale "Zrób to sam"

  10. #30
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał mlody2788 Zobacz post
    w serii powinno się budzić zaraz po przekroczeniu 1500 obr. zrób dokładne logi w weekend i zobaczymy co i jak.
    Turbiny VGT pracują non stop. Nie "budzą się" jak te z wastergate.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał adio21 Zobacz post

    mam jeszcze jedno pytanie min. wartość zamkniecia EGR to 0% czy tak jak u mnie 1%?
    1% oznacza, że jest zamknięty.

    Korekty robiłeś na nagrzanym silniku przy wyłączonych WSZYSTKICH odbiornikach energii (klima, nadmuch, radio itp.) ?
    Testu korek nie robi się podczas jazdy. Zrób je jak należy i podrzuć mi je.
    Zrób logi z masy powietrza żądanej i mierzonej, doładowania żądanego i mierzonego, EGR w % oraz położenia pedału gazu też w %. Na nagrzanym silniku. prędkość 80-120 km/h na biegu 4 lub 5 z pedałem w podłodze od samego początku. I też podeślij to do mnie. Zobaczymy co w trawie piszczy
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 24-04-2013 o 08:15
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 26-03-2015, 10:28
  2. (147) Podskakuje przód samochodu przy mocnym skręcie
    Utworzone przez schopen w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-01-2015, 15:51
  3. [159] 2.4 jtdm, szarpie przy przyśpieszaniu
    Utworzone przez wtxinc w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 03-11-2014, 16:34
  4. Zgrzytanie przy mocnym przyśpieszaniu
    Utworzone przez Marcell69 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 26-02-2014, 09:36
  5. [GTV] Klekotanie przy 2700 obr., zmniejsza się przy mocnym dodaniu gazu
    Utworzone przez dave w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-04-2010, 23:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory