No to przekaźnik od pompy, pytaj Łukasza, on będzie wiedział, ja jeszcze nie miałem okazji przy tym grzebać i nie wiem gdzie jest.
No to przekaźnik od pompy, pytaj Łukasza, on będzie wiedział, ja jeszcze nie miałem okazji przy tym grzebać i nie wiem gdzie jest.
Witam. Miałem to samo. Okazał się przewód pod schowkiem-taki pojedynczy ze złączem konektorowym w plastiku. Nic nie było widać ponieważ przerwa była w tej złączce.
Kolego a jak rozebrałeś schowek bo walcze z nim ale tylko prawa strona mi zeszła a lewa od deski dalej trzyma i niemoge odchaczyć?
Ze schowkiem to nie tyle zabawy jest,bo po lewej stronie trzyma go hamulec.Wystarczy go rozdziawić śrubokrętem.Najgorsze jest to,że ten przewód jest głębiej schowany czyli trzeba rozebrać konsolę środkową,bo za nią on sobie siedzi.Mi ta akcja zajęła jakąś godzinkę (demontaż).
Tak jak pisze termit.U mnie np przypalone było na łączeniu.
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
Znalazłem jakiś przewód z białym łączeniem mniej wiecej na srodku schowka - idący dalej do tyłu - pewnie to to rzeczywiście było lekko brudne przykopcone na łączeniu ale uciołem wyczysciłem i dalej bez zmian - najbardziej zastanawia mnie to cykanie - tak sie przysłuchałem i ewidentnie pochodzi ono spod zbiorniczka płynu hamulcowego i niezależnie czy przekaźniki są włożone czy wyjęte - a na wtykach na przekaźniki prąd jest tyle że pompa milczy ale ona z kolei prądu niedostaje.
Jakiego koloru jest ten przewód?
Mnie też to zastanawia.Przekaźniki wyjęte a dalej cyka.Przekaźniki powinny cyknąć a nie cykać.Masz zamontowany jakiś dodatkowy osprzęt z przekaźnikiem,który jest w pobliżu tych czterech?
Przejrzałeś dobrze przewody,które idą od kostek przekaźników?Może się któryś przetarł,złamał i zwiera przez co coś tam sobie cyka.
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
Kołnierz był czarny a w środku był zielony. Jeśli chodzi o przekaźniki za akumulatorem to mam 3 nie 4 i 3 zwykłe bezpieczniki - ale cyka nie przy nich tylko pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego jest taka duża czarna wtyczka i to tak jaby z jej okolic cyka (po przekręceniu zapłonu 3 szybkie cyknięcia). Niemam żadnego dodatkowego osprzętu a sprawdzałem od spodu te kostki i do każdej z nich szło po 5 przewodów tak jak jest po 5 Pinó w przekaźnikach wiec chyba było OK. Mam dwa przekaźniki BOSCH 0 332 014 113 i trzeci niewieadomo jaki bez numerów prawdopodobnie ten jest od pompy i potrzebuje orginalnego numeru przekaźnika od pompy paliwa a w Eperze nieznalazłem.
Masz 3,bo nie masz wariatora.Teraz zauważyłem,że masz 1.7.Domniemam sądzić,że cyka Ci przekaźnik od ABSu skoro twierdzisz,że masz dużą wtyczkę pod pompą.Jutro postaram Ci się ogarnąć te numery.Jak dobrze kojarzę to wszystkie przekaźniki powinny mieć te same numery,ale się to sprawdzi jeszcze.
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
Działa!!!Chociaż nie wiem co naprawiłem - w tym samym czasie miedzy próbami wymieniłem wszystkie przekaźniki na nowe i zrobiłem nowe połączenie na przewodzie za schowkiem.
Masz takie przekaźniki ale 2 czy 3 bo u mnie dwa są 0 332 014 113 i jeden na pompe paliwa 0 332 014 112? Tak przynajmniej zmieniłem i pali wszystko OK.