Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Temat: Zapchany katalizator ten przy turbinie JTD 150km

  1. #21
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    Citroen C5 Tourer 2.0HDi
    Postów
    234

    Domyślnie

    Cytat Napisał arquadiusy Zobacz post
    a jak masz wydech zakonczony ? seryjny tłumik ?
    nie kolego, na końcu nic nie mam a po drodze przelot, żadnej serii

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Bartol
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    pabianice
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    291

    Domyślnie

    no to teraz niech sie ktos wypowie kto ma od kolektora do zderzaka samą rure , jak z kopceniem po modach bo badz co badz puszki troche zbieraja

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    arquadiusy że tak spytam nieśmiało, jak stwierdziłeś że masz zapchany katalizator? Rozbierałeś?

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bartol Zobacz post
    no to teraz niech sie ktos wypowie kto ma od kolektora do zderzaka samą rure , jak z kopceniem po modach bo badz co badz puszki troche zbieraja
    Ja zamienilem seryjny końcowy tłumik i wrzuciłem ragazzon i juz nieznacznie większe baki puszcza.
    Do końca czerwca chce wywalić resztę.

    arku zrób program, podnieść cis. Doladowania i wtedy jeszcze ładniej słychać turbo.

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebawroc Zobacz post
    arquadiusy że tak spytam nieśmiało, jak stwierdziłeś że masz zapchany katalizator? Rozbierałeś?
    Haha no wieć tak odkrecilem od turbiny nastepnie wziołęm mocna latarke i poswiecilem z jednej a patrzyłęm z drugiej , góra kata od turbiny skruszona , czarna , mała ilosc swiatłą przedostawała sie na drugą strone ;/ poprostu jak sie kat na górze skruszyl to pozapychał sie tymi drobinkami . nie idzie tego niczym przepchac ;(

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Ja zamienilem seryjny końcowy tłumik i wrzuciłem ragazzon i juz nieznacznie większe baki puszcza.
    Do końca czerwca chce wywalić resztę

    arku zrób program, podnieść cis. Doladowania i wtedy jeszcze ładniej słychać turbo.
    Program na jakieś +25km chce zrobic i wlozyc wiekszy intercooler i wtedy do tego przelot , ale zastanawiam sie czy dokłądac jeszcze do tego połaczenia z nierdzewki te lączace IC turbo i IC kolektor ale niewiem czy to coś da ?

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    pod taki program, możesz wydechu nie ruszać. On akurat prawie nie tłumi. Ja od 2 lat jeżdżę z +50KM do serii i nic się nie dzieje a pierwszy kat jest jak nowy.

    Robią front IC spokojnie osiągniesz ~180KM.

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    pod taki program, możesz wydechu nie ruszać. On akurat prawie nie tłumi. Ja od 2 lat jeżdżę z +50KM do serii i nic się nie dzieje a pierwszy kat jest jak nowy.

    Robią front IC spokojnie osiągniesz ~180KM.
    Eeee to zmienia postać rzeczy )) a jak z rozrzadem ? jakis pasek wzmacniany czy cos ?

  8. #28
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    Citroen C5 Tourer 2.0HDi
    Postów
    234

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bartol Zobacz post
    jak z kopceniem po modach
    po kiepskich modach dieselek zawsze będzie kopcił a w temacie chipów "artystów" jest mało - takich co by się przyłożyli. jeśli jest dobrze zrobiona mapa to nie ma prawa kopcić czy będzie wydech seryjny czy sama rura i bez kata

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Robią front IC spokojnie osiągniesz ~180KM.
    bez IC też się da osiągnąć 180KM tylko w upałach trochę będzie zdychał silnik pod obciążeniem. większy IC powoduje tylko a może aż obniżenie temperatury w dolocie co przekłada się na mniejsze straty mocy w czasie długotrwałego obciążenia silnika ale również ma jeden minus. zimą wolniej się niestety nagrzewa silnik
    Ostatnio edytowane przez jendras ; 03-04-2013 o 22:26

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Jak nie masz kata to gdzie resztki nie spalone się wypalą ? Stad właśnie bierze się owe większe kopcenie bez katów.

    Niewiele osób Ci zrobi program ~180KM bo już wtedy nie daleko do problemów. Dodam, że przy seryjnym IC i mocy ~180KM samochód w upalne dni będzie srał dymem.

    Jaki wpływ na temperaturę silnika i nagrzewanie ma mieć niby front IC, że wolniej się nagrzewa?

  10. #30
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    Citroen C5 Tourer 2.0HDi
    Postów
    234

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Jak nie masz kata to gdzie resztki nie spalone się wypalą ?
    katalizator to nie dopalacz. a gdzie się dopalały jak nie było katalizatorów? katalizator neutralizuje tylko pewne związki zawarte w spalinach a niczego nie dopala

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Jaki wpływ na temperaturę silnika i nagrzewanie ma mieć niby front IC, że wolniej się nagrzewa?
    bo niższa będzie temperatura powietrza w dolocie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    przy seryjnym IC i mocy ~180KM samochód w upalne dni będzie srał dymem
    przy seryjnym IC z powodu temperatury 70-80 stopni w dolocie (odczyt MAP sensorem) sterownik silnika ograniczy moc o 5-8% w zależności od producenta.

    masz wątpliwości zapytaj kogoś innego. ja kończę tą dyskusję bo nas do niczego nie prowadzi a tylko śmieci
    Ostatnio edytowane przez jendras ; 04-04-2013 o 14:37

Podobne wątki

  1. Zapchany katalizator V6
    Utworzone przez zaqaznumerdwa w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-09-2013, 15:56
  2. Ciśnienie paliwa zbyt małe lub zapchany katalizator.
    Utworzone przez kobe83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-11-2011, 13:41
  3. zapchany katalizator ?
    Utworzone przez Szydeł w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-07-2010, 09:45
  4. Zapchany (przypchany) katalizator
    Utworzone przez fr33 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-06-2008, 20:38
  5. Zapchany katalizator a zapach paliwa z nawiewu.
    Utworzone przez Lesio w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-06-2008, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory