no to teraz niech sie ktos wypowie kto ma od kolektora do zderzaka samą rure , jak z kopceniem po modachbo badz co badz puszki troche zbieraja
arquadiusy że tak spytam nieśmiało, jak stwierdziłeś że masz zapchany katalizator? Rozbierałeś?
Haha no wieć tak odkrecilem od turbinynastepnie wziołęm mocna latarke i poswiecilem z jednej a patrzyłęm z drugiej , góra kata od turbiny skruszona , czarna , mała ilosc swiatłą przedostawała sie na drugą strone ;/ poprostu jak sie kat na górze skruszyl to pozapychał sie tymi drobinkami . nie idzie tego niczym przepchac ;(
- - - Updated - - -
Program na jakieś +25km chce zrobic i wlozyc wiekszy intercooler i wtedy do tego przelot , ale zastanawiam sie czy dokłądac jeszcze do tego połaczenia z nierdzewki te lączace IC turbo i IC kolektor ale niewiem czy to coś da ?
pod taki program, możesz wydechu nie ruszać. On akurat prawie nie tłumi. Ja od 2 lat jeżdżę z +50KM do serii i nic się nie dzieje a pierwszy kat jest jak nowy.
Robią front IC spokojnie osiągniesz ~180KM.
po kiepskich modach dieselek zawsze będzie kopcił a w temacie chipów "artystów" jest mało - takich co by się przyłożyli. jeśli jest dobrze zrobiona mapa to nie ma prawa kopcić czy będzie wydech seryjny czy sama rura i bez kata
bez IC też się da osiągnąć 180KM tylko w upałach trochę będzie zdychał silnik pod obciążeniem. większy IC powoduje tylko a może aż obniżenie temperatury w dolocie co przekłada się na mniejsze straty mocy w czasie długotrwałego obciążenia silnika ale również ma jeden minus. zimą wolniej się niestety nagrzewa silnik
Ostatnio edytowane przez jendras ; 03-04-2013 o 22:26
Jak nie masz kata to gdzie resztki nie spalone się wypalą ? Stad właśnie bierze się owe większe kopcenie bez katów.
Niewiele osób Ci zrobi program ~180KM bo już wtedy nie daleko do problemów. Dodam, że przy seryjnym IC i mocy ~180KM samochód w upalne dni będzie srał dymem.
Jaki wpływ na temperaturę silnika i nagrzewanie ma mieć niby front IC, że wolniej się nagrzewa?
katalizator to nie dopalacz. a gdzie się dopalały jak nie było katalizatorów? katalizator neutralizuje tylko pewne związki zawarte w spalinach a niczego nie dopala
bo niższa będzie temperatura powietrza w dolocie
przy seryjnym IC z powodu temperatury 70-80 stopni w dolocie (odczyt MAP sensorem) sterownik silnika ograniczy moc o 5-8% w zależności od producenta.
masz wątpliwości zapytaj kogoś innego. ja kończę tą dyskusję bo nas do niczego nie prowadzi a tylko śmieci
Ostatnio edytowane przez jendras ; 04-04-2013 o 14:37