Strona 56 z 86 PierwszyPierwszy ... 6464748495051525354555657585960616263646566 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 551 do 560 z 851

Temat: ABC na temat motoru Twin Spark 16v

  1. #551
    Użytkownik Romeo Avatar FifthGear
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    Obecnie Volvo S80 T6
    Postów
    637

    Domyślnie

    Darek

    Chcesz to zrobic w tej 156 1.8 ? To odrazu wstaw kute tloki. Jak to zrobisz to w aucie z 99r do normalnej jazdy, to bedziesz mogl sie oglaszac w gazetach jako prawdziwy fan Alfy Romeo hehe. Ja nawet powiedzmy ze bylbym w stanie zainwestowac w cos takiego to zdrowy rozsadek mi nie pozwoli, ale doceniam takich ludzi jak ty.

    Tutaj w IE takie operacje sa niestety 4 x bardziej kosztowne, a specjalistow i warsztatow ktore podjelyby sie chociazby azotowania to nawet nie mam co szukac

    Ja kiedys czytalem sobie ( z racji ze mialem ST200 ) magazyn agielski o fordach. Jak juz pisalem tam robia Focusy na 450 kucy. Po przeprowadzonych testach na hamowni i na torze okazalo sie tylko jeden byl prawidlowo zrobiony! Z 10 samochodw o teoretycznie podobnych parametrach, prawidlowo poskladany, zmapowany itd byl JEDEN! ! Wiec nie jest to takie proste jakby sie na poczatku wydawalo, szczegolnie jak dokladamy sobie turbo. I nie ma mowy zeby ktos z nich oszczedzal na robocie. Czasami pojawiaja sie te STki na ebay.co.uk w cenach zaczynajacych sie od 30k do 50k GBP Czyli w cenie Porsche, Ferrari, Aston Martina ... itd
    Ostatnio edytowane przez FifthGear ; 05-04-2013 o 14:39

  2. #552
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Niestety w GB przynajmniej tuning ogranicza się do wrzucenia gotowców w 90%. A narzekania na to, że się więcej płaci akurat nie rozumiem - jak więcej chcesz zarabiać to chyba oczywiste, że i inni więcej zarabiają czyt. roboczogodzina jest droższa.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  3. #553
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    A ja nie rozumiem po cholerę czymś takim się w ogóle zajmować. Szczególnie w przypadku 166. Wystarczy przecież dorzucić 1500zł i mieć V-szóstkę która zdecydowanie lepiej nadaje się do tego auta.

  4. #554
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post

    A ja nie rozumiem po cholerę czymś takim się w ogóle zajmować. Szczególnie w przypadku 166. Wystarczy przecież dorzucić 1500zł i mieć V-szóstkę która zdecydowanie lepiej nadaje się do tego auta.
    A jak dla mnie ciekawy projekt. Tylko pomyśleć o smarowaniu lepszym trzeba. Bo problem ze smarowaniem jest problemem TS'a. Panewki i wał są ok.

  5. #555
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Omron - 100kg nad przednią osią robi różnice jak zjedziesz z prostej drogi

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  6. #556
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Akurat w przypadku 166 ten argument do mnie nie przemawia
    A wkładając kilka/kilkanaście tysi w napęd nie wiedząc co z tego wyjdzie zdecydowanie lepiej zostawić 166 w spokoju i dokupić 75, jakiegoś japońca czy niemca RWD który fabrycznie z v6 będzie się lepiej prowadzić niż najlepsza 166 z teesem.

    - - - Updated - - -

    A co ze smarowaniem wymyślisz?

  7. #557
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Pamiętaj, że temat jest ogólnie o TSie, a nie o TSie w 166.

    Co mam wymyślać ze smarowaniem? Zaleję dobry olej. Jak narazie się sprawdza.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  8. #558
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Poczytaj sobie forum to dowiesz się że się nie sprawdza

  9. #559
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    A co ze smarowaniem wymyślisz?
    Osobiście nic. Ale ktoś kto ma dużo pieniędzy na sprawdzanie może spróbować. Tylko czy potem sprzeda tą wiedze nam? Wątpie.

    Niektórzy piszą że pompa od JTS pasuje, podobno wyższe ciśnienie daje, ale nikt nic konkretnie. Może to jakaś alternatywa?

  10. #560
    Użytkownik Romeo Avatar FifthGear
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    Obecnie Volvo S80 T6
    Postów
    637

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Akurat w przypadku 166 ten argument do mnie nie przemawia
    A wkładając kilka/kilkanaście tysi w napęd nie wiedząc co z tego wyjdzie zdecydowanie lepiej zostawić 166 w spokoju i dokupić 75, jakiegoś japońca czy niemca RWD który fabrycznie z v6 będzie się lepiej prowadzić niż najlepsza 166 z teesem.

    - - - Updated - - -

    A co ze smarowaniem wymyślisz?
    Z tymi Japoncami to bym tak nie generalizowal. Nissan 350z przegrzewa sie i nie daje rady. Subaru WRX STI, pekaja tloki. Mazda i rozpadajacy sie silnik wankla to tez slaby wybor Jesli niemieckie to tylko silniki BMW M albo AMG, resza ma swoje slabe i dobre strony, tak samo jak TS.Najfajniejsza V siedzi w Jaguarze/land roverze 4 l lub 4.2 w benzynie, tak samo jak ten bi turbo diesel co montowali go tez do C6. Do jazdy wyczynowej silnik musi byc lekki i wytrzymaly. Wiec pomysl ze zrobieniem TSa na bogato nie jest wcale taki glupi o ile dobrze zaplanowany i wykonany, bez oszczednosci na niczym.

    Jesli chodzi o popme z JTSa to moze by ktos zmierzyl cisnienie oleju w swoim aucie ? Mielibysmy jak to porownac, ciekawe czy by podpasowala do TSa. Koszt wzglednie maly a korzysci wymierne.

Podobne wątki

  1. [145] 145 twin spark 8v?
    Utworzone przez gonzo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 13:26
  2. [155] Twin Spark 2.0 8v
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 22:14
  3. [145] 1.6 16V Twin spark
    Utworzone przez Konrad K_2 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 12:02
  4. 2.5 V6 czy 2.0 twin spark?
    Utworzone przez Andrzej w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-06-2006, 13:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory