Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: 156 TS MED.1.5.5 ocena logów

  1. #1
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie 156 TS MED.1.5.5 ocena logów

    Prośba o ocenę logów przed ewentualnym zakupem.
    MES – jazda.
    Na zimnym silniku nie miałam możliwości wykonania testów.
    W jeździe nie odhaczyła mi się sonda lambda.
    Kodów błędów nie było, ale mimo, że wchodziłam w zakładkę „błędy” po jeździe, to nie ma śladu w zapisie.
    Nie ma też MAR, ale sprzedawca wciąż gadał, więc się rozproszyłam.

    156 TS logi.zip
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 05-04-2013 o 23:24

  2. #2
    9none
    Gość

    Domyślnie

    ECU to M1.5.5, MED to JTS..... akumulator 13.6 V... Parametr autoadaptacyjny TRA: -54,477 ms, czyli na biegu jałowym, nie ma logu z MAR na zimnym, bo byłoby widac jakie napięcie na postoju daje MAF, ale z tego parametru to widac że chyba MAF jest uszkodzony....zrobił bym jeszcze reset parametrów adaptacyjnych i zobaczył po tym resecie jak wyglada parametr mnimalne otwarcie przepustnicy.... test MAF, czyli na postoju gaz do dechy dynamicznie i patrzymy na napięcie oraz przepływ powietrza.... z logów w czasie jazdy wynika ze MAF daje troche za mało powietrza, rpm 7000 obr/min, MAF 350 kg/h ale to jest podczas jazdy....

  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Proszę administratora o zmiany w tytule wątku z MED1.5.5. na M1.5.5

    Dzisiaj albo jutro jadę.

    Dlatego mam pytanie w jakiej kolejności wykonywać te adaptacje? W jaki sposób?
    Na temat samych adaptacji wiem tylko tyle, że po resecie parametrów adaptacyjnych mam włączyć silnik i doprowadzić go do temp. roboczej silnika?

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	AD_reset_1.png
Wyświetleń:	80
Rozmiar:	11.8 KB
ID:	91396
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	FES_reset_1.jpg
Wyświetleń:	90
Rozmiar:	63.3 KB
ID:	91395

    Co można jeszcze sprawdzić przed zakupem?
    Czy warto robić próbę z odłączonym MAF w tym modelu i gdzie ewentualnie znajdę łączówkę od niego.
    Czy jest możliwość, aby połączyć się w tym modelu z innymi modułami? Dysponuję tylko interfejsami KKL i ELM327.

    --------------------------------------

    VE jest na poziomie 90% podczas przyspieszania. Wydajność silnika wydaje się być w zakresie prawidłowym, tak jak i praca zaworów. Moment obrotowy jest mniej więcej we właściwym miejscu, co świadczy o poprawnym ustawieniu rozrządu.
    Trochę słabo idzie, w porównaniu do JTSa i jest dość głośna, ale nie ma możliwości sprawdzenia układu wydechowego.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	VE.jpg
Wyświetleń:	68
Rozmiar:	45.8 KB
ID:	91400
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 07-04-2013 o 09:41

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - czy wariator nie stuka podczas rozrzuchu na zimnym, wszak to silnik 1.8 , czyli ma wariator.
    - po resecie doprowadzić do włączenia wentylatora, nie dotykać w trakcie gazu i pedału sprzegła.
    - można zrobic test MAF lub test baczka, odłaczanie MAF-a nic nie da, to nie JTD.
    - ten model nie ma innych modułów, rok produkcji 1998.
    - a co z Airbagiem i ABS ?
    - wszystkie poduszki powietrzne na miejscu,
    - sprawdzić przełącznik wyłaczenia poduszki dla pasażera,
    - sprawdzic świecenie się lampki od airBagu, czy czasem nie ma żaślepek lampek.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Sprawdzić korozje podłogi,poduszki i historia rozrządu w tym wariatora właśnie.Stan zawieszenia-wiadomo.
    Zgodność wersji wyposażenia z stanem faktycznym,,date zaprogramowania centralki wtrysku i jw koledzy wypisali

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Dziękuję, niektóre rzeczy jeszcze muszę sprawdzić.
    ABS nie sprawdzałam, a z poduszkami poprzez AD nie mogłam się połączyć.
    Rozrząd jest do wymiany.

    Ok zrobię tylko reset p.a.

    Tyle co w ePER sprawdziłam, inaczej chyba się nie da.
    ePer.zip

    -----------------------------------

    Po resecie i chwila jazdy. Mimo wahnięć TP o +-40, tego się nie czuje na kierownicy i w środku.
    Podczas przyspieszania lambda integr. == 1. Czy poprawnie?

    156TS.zip
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 15-04-2013 o 04:33

Podobne wątki

  1. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez lukas.elk w dziale 147
    Odpowiedzi: 884
    Ostatni post / autor: 15-12-2021, 20:07
  2. sprawdzenie logów 2.0ts
    Utworzone przez szczurekkrk w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-05-2014, 22:22
  3. [156 JTD] Odczytaniu logów
    Utworzone przez kotlin w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-01-2014, 20:17
  4. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  5. Ocena logów z pracy przepływomierza JTDm 16v
    Utworzone przez Pisiordini w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-04-2012, 21:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory