Strona 59 z 86 PierwszyPierwszy ... 9495051525354555657585960616263646566676869 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 581 do 590 z 851

Temat: ABC na temat motoru Twin Spark 16v

  1. #581
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    No to ja wkleiłem kilka postów temu wątek kolegi ze 155 który obala Twoją teorię

  2. #582
    Użytkownik Romeo Avatar FifthGear
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    Obecnie Volvo S80 T6
    Postów
    637

    Domyślnie

    A nie ma sie co napinac panowie. Pokazcie mi silnik ktory nie ma problemow ? Kazdy silnik ma dobre i zle strony. Nawet najlepszym zdarzaja sie wpadki i nic na to nie poradzimy. Jezdzic i cieszyc sie a wzmacnianie silnika jak juz staralem sie pokazac wogole sie nie oplaca, bo mozna za to kupic druga alfe. Przedwczesne naprawianie to tez troche topienie kasy w bloto w samochodzie z 99-03 roku chyba ze trzymamy go przez kolejne 15-20 lat i liczymy ze stanie sie klasykiem.

  3. #583
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    No to ja wkleiłem kilka postów temu wątek kolegi ze 155 który obala Twoją teorię
    Dużo info o niej nie ma. Jest jakaś wzmianka o Mobilu, nie wiadomo ile i co i jak...

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  4. #584
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    No to ja wkleiłem kilka postów temu wątek kolegi ze 155 który obala Twoją teorię
    Takie opowieści można brać na poważnie, gdyby konkretne auto było w 1 rękach od nowości.
    A pokaż mi chociaż jeden przypadek zatarcia, lub innego uszkodzenia silnika u 1 właściciela od nowości auta.
    Inna sprawa, jeśli ktoś nie kręci silnika powyżej 3000 obr, to i ciśnienie oleju ma zapewne na super poziomie.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  5. #585
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Masz Pablo rację ale drugiej strony nie widzę powodu żeby kłamać w takiej sytuacji.

    Kilka silników bezproblemowych by się znalazło A te o których tu mowa są wybitnie problemowe. I silniki i ich osprzęt.

    Obawiam się że ze wzmacnianiem to jeszcze nie doszliśmy do połowy ceny części A gdzie robota?

    - - - Updated - - -

    Masz Pablo rację ale drugiej strony nie widzę powodu żeby kłamać w takiej sytuacji.

    Kilka silników bezproblemowych by się znalazło A te o których tu mowa są wybitnie problemowe. I silniki i ich osprzęt.

    Obawiam się że ze wzmacnianiem to jeszcze nie doszliśmy do połowy ceny części A gdzie robota?

  6. #586
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    Inna sprawa, jeśli ktoś nie kręci silnika powyżej 3000 obr, to i ciśnienie oleju ma zapewne na super poziomie.
    Jak to rozumieć?

  7. #587
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arkosky Zobacz post
    Jak to rozumieć?
    Pompa oleju wytwarza ciśnienie robocze dopiero od 2000rpm, wiec jak tos ledwo dociaga do 3000rpm to sporo czasu ma za niskie cisnienie oleju.
    Jak bys sie pytal - od pol roku smigam ze wskaznikiem cisnienia oleju

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  8. #588
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    super ,masz za niskie obroty - ciśnienie oleju będzie zbyt małe,masz za wysokie obroty i deptasz solidnie -film olejowy może zostać zerwany. I jak tu jeździć tym TS-em?

  9. #589
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Optymalnie

  10. #590
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Wniosek taki żeby nie jeździć - postawić auto w garażu i tylko na nie patrzeć. Prawda jest taka żeby jeździć i korzystać z całego zakresu obrotów bo jeśli ma Ci się panewka obrócić to to zrobi niezależnie od dbania i stylu jazdy.

Podobne wątki

  1. [145] 145 twin spark 8v?
    Utworzone przez gonzo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 13:26
  2. [155] Twin Spark 2.0 8v
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 22:14
  3. [145] 1.6 16V Twin spark
    Utworzone przez Konrad K_2 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 12:02
  4. 2.5 V6 czy 2.0 twin spark?
    Utworzone przez Andrzej w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-06-2006, 13:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory