Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 43

Temat: Temperatura 2.0 TS 16V krótkie pytanie

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    U mnie się nie włącza drugi bieg dodatkowo :/

  2. #12
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Chełmno
    Auto
    AR 155 2.0 TS 16v 97'; AR 159 1.9 JTD 150KM
    Postów
    166

    Domyślnie

    Panowie - już straciłem rachubę. Zakładam, że w każdej wersji silnikowej może być inaczej. Czy ktoś może jednoznacznie powiedzieć jak to wygląda u niego w 2.0 TS? Dzięki.

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Nie no, w każdym aucie jest tak samo. Wskazówka powinna stać na środku. Jeśli tak się nie dzieje to:
    - silnik może być niedogrzany/przegrzany,
    - możesz mieć zwalony czujnik temperatury wody,
    - możesz mieć uwalony zegar.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    Kolego już Ci mówię jak to jest. Ja u siebie na początku miałem tak że w lato niby było dobrze a w zimę się nie dogrzewała. Około dwóch miesięcy temu postanowiłem zrobić z tym porządek. Wymieniłem termostat, chłodnicę (bo już w ciepłe dni nie dawała czasem rady w korku) i płyn nowy. Temperatura silnika w trakcie jazdy trzyma się równo 90 stopni. Nie ważne czy mróz -20 czy upał i nie ważne czy jadę spokojnie czy ją cisnę. I taką temperaturę powinien mieć silnik podczas jazdy. W korku w lato wskazówka będzie przekraczała 90 stopni ale po załączeniu wiatraka spadnie znowu do 90, ale to normalne i prawidłowe przy tym silniku. Tak więc jeśli silnik Ci się nie dogrzewa to albo czujnik albo termostat do wymiany i tyle.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Zgadza się. Powinno być non-stop 90 st. U mnie po wymianie termostatu temperatura stoi w miejscu tak jak opisał poprzednik. W korkach idzie do góry ale to wina instalacji elektrycznej bo nie zawsze na czas włącza się wentylator - w tym tygodniu jadę na sprawdzenie tej usterki.
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    Tzn jak idzie do góry to dobrze tylko pytanie ile Ci idzie do góry kolego???

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotreek Zobacz post
    jak idzie do góry to dobrze tylko pytanie ile Ci idzie do góry kolego???
    Panowie, zostawcie cos dla wyobraźni

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    Hahaha spoko

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotreek Zobacz post
    Tzn jak idzie do góry to dobrze tylko pytanie ile Ci idzie do góry kolego???

    110-120 st. Ewidentna usterka instalacji elektrycznej ponieważ wentylator włącza się losowo. Pomaga załączenie klimatyzacji i wtedy wentylator pracuje na I biegu ale czasem trzeba otworzyć na max ogrzewanie żeby pozbyć się nadmiaru ciepła. O ile zimą to nie problem to latem taka usterka czyni samochód niezdatnym do normalnego użytkowania.
    W poprzedniej 155 temperatura (po wymianie termostatu) zawsze trzymała 90 st. niezależnie od tempa jazdy (trasa, korek) i warunków zewnętrznych (-20, +35).
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  10. #20
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Chełmno
    Auto
    AR 155 2.0 TS 16v 97'; AR 159 1.9 JTD 150KM
    Postów
    166

    Domyślnie

    No i pięknie, czyli czujnik i termostat mam do sprawdzenia. Zaraz się za to biorę. Dzięki bardzo. Spalanko mi wskazuje na to, że jednak termostat walnięty bo jeżdżę od stacji do stacji. Jeszcze raz dzięki.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-01-2016, 12:38
  2. [159] Krótkie pytanie o q-tronic
    Utworzone przez variatore w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 03-06-2014, 12:16
  3. szybkie i krótkie pytanie - rysunki techniczne
    Utworzone przez Blackchart w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-11-2013, 15:11
  4. krótkie pytanie - krótka odpowiedź
    Utworzone przez yeye w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-02-2012, 14:19
  5. wymiana rozrządu - krótkie pytanie
    Utworzone przez JaGGeR w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-04-2007, 15:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory