Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Temat: Gwint

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Majkel™
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    159 3.2 Q4
    Postów
    220

    Domyślnie

    A supersporta ma, o ile dobrze kojarzę, drift-r. Spytaj Go o opinię.

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Amadi jeżeli dla Ciebie vogtland jest twardy to nie prsesiadaj sie do eibacha

    co do gwintu vogtlanda pytaj Matejko na forum alfaclubu bo miał dokładnie taki gwint

    co do KW, zawias zaje€&@"? Ale swoje kosztuje i kilka worków złota trzeba przyszykowac ale regulacja twardosci i to jak pracuje to zawieszenie rekompensuje jego koszta. Do 147/GT ok 8 tys zł

  3. #13
    Użytkownik Ogier Avatar Aleks_K
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    Postów
    175

    Domyślnie

    To za KW chyba podziękuje Ew w przyszłości założę Omen a myślisz że na vogtlandzie będzie twardziej niż jak na seryjny amor założę sprężyny eibacha od 147 -45 ?

    Mam na myśli te: http://www.eibach.pl/eibach-alfa-rom...-22-pi-10.html

    I czy to przypadek i błąd na stronie że do GT nie ma tych sprężyn a do 147 są ? przecież chyba nie powinno być różnicy...
    Ostatnio edytowane przez Aleks_K ; 10-04-2013 o 06:57

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Pomysł może jeszcze o KSporcie tez ma regulacje twardosci za trochę mniejsze pieniądze.

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Albo XYZ.

    Swoją drogą, testowanie amortyzatorów na SKP przy gwincie to śmiech Sprężyny sa na tyle sztywne, że nawet przy wylanych amortyzatorach(sprawdzone w rzeczywistości) wyjdzie i tak kilkadziesiąt procent sprawności...

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sporting
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR 159 3.2 V6 Q4 Kompresor Autodelta
    Postów
    111

    Domyślnie

    Cytat Napisał Aleks_K Zobacz post
    Kupiłeś to u jakiegoś polskiego przedstawiciela ? Bo strona wygląda nie najlepiej a chętnie bym przejrzał ofertę


    Myślałem tez nad zmianą samych sprężyn np na takie od 147: http://www.eibach.pl/eibach-alfa-rom...-22-pi-10.html
    Strona nie jest fajna ale ATC jest autoryzowanym dystrybutorem KW. Nie dość że Ci dobrze doradzą to jeszcze właściciel i mechanicy kochają włoską motoryzację a jak wiecie to nie jest częste zjawisko

    Zadzwoń do nich i poproś o ofertę, ja wszystko przez telefon ustalalem i tylko przyjechałem na montaż - 300 km
    Z tego co pamietam płaciłem coś koło 4-5 tys zł.

    Jako ciekawostkę dodam, że po zamontowaniu całość ( z gwintem ) została pokryta lakierem bezbarwnym, aby dodatkowo ochronić przed brudem i piaskiem !

    Ps. Jeśli jestem w stanie odradzić Ci same sprężyny, to bardzo się będę starał
    Robiłem takie rzeczy w poprzednich Alfach i jedyne co udało się osiągnąć to fajny wygląd ( niższe zawieszenie ) ale z dobrym prowadzeniem to miało niewiele wspólnego ... najgorsze niestety było bardzo częste "dobijanie" na nierownosciach !!! Tym samym niszczenie amortyzatorow. Przy gwintowanym zawieszeniu taki efekt wogóle nie występuje ...

    Zdaję sobie sprawę , że często budżet decyduje o wyborze inwestycji ... ale jeśli myślałeś o zawieszeniu za 3 tys to uważam, że warto dopłacić. Z drugiej strony nie wiem jak długo masz zamiar tym samochodem jeździć bo może na rok-dwa wystarczą same sprężyny ?

  7. #17
    Użytkownik Ogier Avatar kompot
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GT 1.9JTD Q2
    Postów
    193

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    co do KW, zawias zaje&@"? Ale swoje kosztuje i kilka worków złota trzeba przyszykowac ale regulacja twardosci i to jak pracuje to zawieszenie rekompensuje jego koszta. Do 147/GT ok 8 tys zł
    Ale które KW? Gwintów jest wiele modeli, podobny problem (wielu róznych modeli w jednej marce, ich różnego przeznaczenia itd.) poruszyłem ostatnio w jednym temacie o hamulcach. KW to renomowana firma i wiele osób chwali sobie również tańsze zestawy tej firmy jak v1 czy v2. Miałem kiedyś okazję przejechać się na MTS i już wiem, że nigdy nie zagości to w moim aucie.

    PS Ten temat to raczej do innego poddziału się nadaje.
    Ostatnio edytowane przez kompot ; 12-04-2013 o 12:39

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    variant 3

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Albo XYZ.

    Swoją drogą, testowanie amortyzatorów na SKP przy gwincie to śmiech Sprężyny sa na tyle sztywne, że nawet przy wylanych amortyzatorach(sprawdzone w rzeczywistości) wyjdzie i tak kilkadziesiąt procent sprawności...

    Bzdura, Mi co roku pokazuja 25-30% teraz sa juz wytluczone ale wtedy nie byly a takie wyniki tez pokazywalo. Eibach Pro Street S.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  10. #20
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sporting
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR 159 3.2 V6 Q4 Kompresor Autodelta
    Postów
    111

    Domyślnie

    Ja mam zamontowany Variant 2 i taki polecam ... Variant 3 jest dla "zawodowców" i moim zdaniem nie warto dopłacać prawie 100% jeśli używamy zawieszania do jazdy na co dzień

Podobne wątki

  1. Gwint do 166 ;)
    Utworzone przez kML w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 15-06-2015, 21:49
  2. [155] Gwint w 155
    Utworzone przez flyberry.pl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 03-09-2014, 19:34
  3. Gwint w GT
    Utworzone przez Aleks_K w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-04-2013, 17:32
  4. [156] Gwint
    Utworzone przez Ziomek w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-09-2010, 21:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory