Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 43

Temat: Temperatura 2.0 TS 16V krótkie pytanie

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Cytat Napisał Loco Zobacz post
    zdejmij wąż idący do niego
    Jedno pytanie: który to ma być wąż? Bo jest ich razem 6

    Licząc od lewej strony zgodnie z ruchem wskazówek zegara:

    nagrzewnica dolot
    nagrzewnica powrót
    nagrzewnica (powrót do małego obiegu)
    duży obieg
    mały obieg (środek zdjęcia)
    przepustnica

    Nazwa:  6490.jpg
Wyświetleń: 148
Rozmiar:  6.9 KB


































    Cytat Napisał rrybski22 Zobacz post
    No i pięknie, czyli czujnik i termostat mam do sprawdzenia
    Wystarczy jak wymienisz termostat, czujnik zostaw w spokoju. Najlepiej jakbyś znalazł BEHR (drogi, szedł na pierwszy montaż) ale ciężko z dostępnością. Vernet kosztuje ok. 150 zł ale z jego żywotnością różnie bywa. Mi w poprzedniej Alfie wytrzymał około roku...
    Ostatnio edytowane przez bikermarek ; 07-04-2013 o 21:51
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  2. #22
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Chełmno
    Auto
    AR 155 2.0 TS 16v 97'; AR 159 1.9 JTD 150KM
    Postów
    166

    Domyślnie

    Behra faktycznie póki co nie widzę nigdzie ale dzięki za poradę - poszukam. Faktycznie z Vernetem równiez miałem podobne doświadczenia w Marei JTD - krótko trzymał po wymianie. W przyszłą środę robię termostat.

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    Chłopaki nie straszcie ja wymieniłem na verneta :/

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Ja też. I z własnego doświadczenia wiem, że nie jest on zbyt trwały, więc za jakiś czas (oby jak najdłuższy) czeka mnie kolejna wymiana
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    Czyli to nie jest dobra wiadomość również dla mnie. Choć ja dokonałem takiego wyboru bo na forum chwalą ludzie tego producenta.

  6. #26
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Póki co piotreek się nie martw. Są na forum ludzie, którym się alfy nie psują. Ty może będziesz tym wybrańcem losu, u którego się ten termostat sprawdzi

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    Moja alfa też się nie psuje mi się po prostu zużywają części eksploatacyjne hahaha a tak poważnie ja na prawdę nie narzekam na awaryjność tego autka.

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.k7
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Pomorskie
    Auto
    AR 146 Ti 2.0 TS 16v 150KM PB+GAZ
    Postów
    68

    Domyślnie

    WItam
    Mam podobny problem tzn auto podczas normalnej jazdy ma 65/70 st.C, dzis jednak zaczelo sie dziwnie w korku wzroslo do 90 stopni i tak sie trzymalo, po ruszeniu w koncu spadlo na 80/85 i tak sie trzymalo do konca jazdy, zaznaczam ze caly czas mialem stala temperature 65/70 i nagly wzrost nie wiem czemu, moze cos sie samo naprawilo, nie rozumiem tego i w razie czego co musze sprawdzic jak to wyglada i jak sprawdzac??
    Pozdrawiam

  9. #29
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Miałem dziś to samo co Adam

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    Cytat Napisał adam.k7 Zobacz post
    WItam
    Mam podobny problem tzn auto podczas normalnej jazdy ma 65/70 st.C, dzis jednak zaczelo sie dziwnie w korku wzroslo do 90 stopni i tak sie trzymalo, po ruszeniu w koncu spadlo na 80/85 i tak sie trzymalo do konca jazdy, zaznaczam ze caly czas mialem stala temperature 65/70 i nagly wzrost nie wiem czemu, moze cos sie samo naprawilo, nie rozumiem tego i w razie czego co musze sprawdzic jak to wyglada i jak sprawdzac??
    Pozdrawiam
    Kolego to tak jak już wcześniej pisaliśmy temperatura w silniku musi być na poziomie 90 stopni. A w każdym razie na środku licznika pokazującego temperaturę. termostat u Ciebie prawdopodobnie jest cały czas otwarty przez co silnik się nie dogrzewa. W korku temp Ci wzrosła ponieważ zrobiło się już trochę cieplej. W lato będzie Ci często dochodziła do wartości 90st. A prawidłowo powinna cały czas trzymać 90 st. W korku może iść trochę do góry ale po załączeniu wiatraka powinna wrócić znowu do wartości 90. Zmień kolego termostat i powinno być ok.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-01-2016, 12:38
  2. [159] Krótkie pytanie o q-tronic
    Utworzone przez variatore w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 03-06-2014, 12:16
  3. szybkie i krótkie pytanie - rysunki techniczne
    Utworzone przez Blackchart w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-11-2013, 15:11
  4. krótkie pytanie - krótka odpowiedź
    Utworzone przez yeye w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-02-2012, 14:19
  5. wymiana rozrządu - krótkie pytanie
    Utworzone przez JaGGeR w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-04-2007, 15:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory