Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Problem z LPG sekwencja !! Prosze o pomoc ..

  1. #1
    lukasz28121993
    Gość

    Domyślnie Problem z LPG sekwencja !! Prosze o pomoc ..

    Witam,chciałbym przedstawic moj problem z moja alfa 156 2.0 z gazem sekwencyjnym . Otoz na LPG auto strasznie zamula i za bardzo nie mam juz pomysłow jaka moze byc to przyczyna . W LPG wymienilem ostatnio parownik,filt a listwa wtryskowa byla ok wiec jej nie ruszalem ... Dodam ze na benzynie chodzi idealnie,u gazownika na komputerze tez wszystko jak najbardziej ok,zwiekszal dawke gazu i tam rozne parametry lecz nic z tego jak mulil tak muli do teraz . Dzisiaj bylem u elektryka samochodowego bo pomyslalem ze moze cos na tej benzynie jest jednak nie tak . Niestety jak dla mnie wszystko jak najbardziej okeej ... zadnych bledow,wszystkie parametry w normie . Swiece i przewody wymieniane ok pol roku temu . Jutro jade jeszcze na moment podmienic przepywomierz powietrza i sprawdze czy moze to bd to .. Jesli ktos ma jeszcze jakies pomysly to prosze o pomoc .. !

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    To kolego jeżeli na benzynie jest ok to ewidentnie LPG do regulacji. dlaczego zmieniałeś parownik? Czy po wymianie parownika zrobiono strojenie instalacji? Skąd wiesz że listwa jest ok? i jaka instalacja? jakie wtryskiwacze jaki sterownik i reduktor itd.

  3. #3
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,516

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukasz28121993 Zobacz post
    Jesli ktos ma jeszcze jakies pomysly to prosze o pomoc
    Tak jeden
    Zmień gazownika!
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #4
    lukasz28121993
    Gość

    Domyślnie

    parownik wymienialem bo przepuszczal gaz,bynajmniej na rozlaczonym zaplonie sciagnal wezyk za przed filtrem co idzie od paronika i ulatywal gaz . Strojenie instalacji tez bylo po wymianie parownika . Tylko dziwi mnie ze przez dlugi czas bylo wszystko ok a pewnej chwili jak reka odjal chu* wszystko strzelil ..

    - - - Updated - - -

    A co do zmiany gazownika to mysle,ze jezdrze do dobrego w moich okolicach jest tylko 2 gazownikow ktorzy moga sie podlaczyc pod ta instalacje SGI .. Kazdy wychwala akurat ten zaklad z LPG i nie wiem czy da cos akurat jechanie do kogos innego . Bylem u tego drugiego to powiedzial z gory ze listwa wtryskowa do wymiany,ale ze po 1 nie chcialem odrazu kasy wyrzucac na nowa listwe i do tego pierwszego gazownika mam blizej kazalem na chwile podlaczyc nowa listwe .. Niestety nic to nie dalo,wiec i nie kazalem im tego montowac skoro i tak bylo i jest ciagle tak samo ..

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Z gaziarzami to jest tak że w okolicy wychwalają (mój były opiekun Alfy jest najlepszy w okolicy podobno), ale jak wybierzesz się dalej jak ja to zobaczysz ze twój to trzeci świat (koleś wsiadł, odpalił kompa i po 5 minutach powiedział mi że alternator do regeneracji, mieszanka za uboga powyżej 6 tysięcy, najprawdopodobniej przepływka, w ogóle cała procedura ustawiania wyglądała całkiem inaczej, tamten na to nie wpadł przez blisko dwa lata), zaloguj się na LPG forum znajdź w okolicy polecany warsztat i się wybierz, nawet zrobienie 100 kilometrów jest w ostateczności lepszym wyjściem niż remont silnika

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    zaloguj się na LPG forum znajdź w okolicy polecany warsztat i się wybierz, nawet zrobienie 100 kilometrów jest w ostateczności lepszym wyjściem niż remont silnika
    Dokładnie tak jak kolega pisze. Nie podajesz skąd jesteś więc trudno będzie polecić jakiegoś gaziarza więc przeglądnij sobie temat i pewnie coś znajdziesz
    http://lpg-forum.pl/warsztaty-polecane.html

Podobne wątki

  1. Problem ogólny. Prosze o pomoc.
    Utworzone przez marcin1c w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-07-2014, 11:02
  2. [159] ELM problem prosze o pomoc
    Utworzone przez maciek161 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 23-05-2014, 07:34
  3. PROBLEM Z ROZRUSZNIKIEM. Prosze o pomoc..
    Utworzone przez pozngsm w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-04-2012, 15:04
  4. prosze o pomoc ,problem z ducato 2.8 tdi
    Utworzone przez gallonek w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-03-2009, 11:19
  5. problem z centralka prosze o pomoc
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-04-2007, 14:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory